abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 december 2000 @ 16:23:21 #1
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_595745
Ik weet niet meer wie het was (ik geloof desire), die moest het huis uit.

de stemronde was een half uur ervoor gestopt (aldus veronica op de tv)

ze moet het huis dus uit.

Nu komt het vreemde, ze houd schijnbaar van diepzee duiken, dus ze krijgt een prijs : diepzee duiken dus.
Daarvoor is in de studio een of andere trut die haar de prijs aanbied.

ik vraag me af : als iemand anders het huis moest verlaten was die trut dan ook in de studio geweest of was het al veel langer bekent dat zij het huis moest verlaten.

wie legt me dat uit

pi_595754
Het is productioneel niet zo moeilijk om meerdere prijzen(verschillende bewoners) bij de hand te hebben. Je stelling gaat helaas niet op.
  donderdag 28 december 2000 @ 16:26:27 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_595755
Waarom is dat een trut?
Leg mij dat eens uit.
Ben te zaai voor een signature
pi_595757
Datzelfde vrouwtje bood ook Hieke een prijs aan das dus niet gek. Wat WEL gek is, dat er voornamelijk fans op de tribune zitten van degene die eruit gaat.

Fans van Hieke komen uit Stiens, en het is toch zeker 1.5 uur rijden (volgens mij), en dat doen ze echt niet voor de lol elke keer dat er een kans was dat...

Kortom Veronica weet (mischien wel een dag van te voren) wie eruit gestemd wordt. Ze doen dat stemmen ECHT NIET voor jou plezier!

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_595758
-CHILL-
3 posts in 1 minuut
-CHILL-

Greetz

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  donderdag 28 december 2000 @ 16:32:41 #6
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_595776
quote:
Op 28 december 2000 16:26 schreef Roache_ het volgende:
Waarom is dat een trut?
Leg mij dat eens uit.
lees mijn onderschrift
  donderdag 28 december 2000 @ 17:01:31 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_595853
quote:
Op 28 december 2000 16:32 schreef Vleermuis het volgende:
lees mijn onderschrift
Zie mijn middelvinger
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 28 december 2000 @ 17:08:21 #8
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_595878
quote:
Op 28 december 2000 17:01 schreef Roache_ het volgende:
Zie mijn middelvinger
Nee
  donderdag 28 december 2000 @ 17:09:59 #9
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_595879
okee
Ben te zaai voor een signature
pi_595928
Heel goed Roache!
Ik begrijp ook niet zo goed waarom er nu ineens allerlei ongedierte onder de tegels vandaan komt kruipen.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_595938
quote:
Op 28 december 2000 16:26 schreef Super Snackman het volgende:
Datzelfde vrouwtje bood ook Hieke een prijs aan das dus niet gek. Wat WEL gek is, dat er voornamelijk fans op de tribune zitten van degene die eruit gaat.

Fans van Hieke komen uit Stiens, en het is toch zeker 1.5 uur rijden (volgens mij), en dat doen ze echt niet voor de lol elke keer dat er een kans was dat...

Kortom Veronica weet (mischien wel een dag van te voren) wie eruit gestemd wordt. Ze doen dat stemmen ECHT NIET voor jou plezier!


De percentages zijn bij die ronde geloof ik nooit bekend gemaakt, maar ze zeiden toen wel dat er maar kleine verschillen waren. Inderdaad dus wel verdacht...
pi_596125
Toen Maurice vorig jaar het huis moest verlaten werd ik 's middags gebeld door een vriendin van me die bij een reisburo werkt dat hij het huis uitging. Big Brother had 's morgens gebeld met de vraag of het reisburo de prijs wilde aanbieden. (Big Brother geeft er dus zelf geen cent aan uit, je moet maar hopen dat de naam/gever duidelijk in beeld komt).

Ze weten ruim van te voren wie het huis uit moet en zullen dus ook wel de vrienden/familie van diegene inseinen.

pi_596247
quote:
Op 28 december 2000 17:01 schreef Roache_ het volgende:
Zie mijn middelvinger

Humor.
Van de bovenste plank.

pi_596262
quote:
Op 28 december 2000 18:45 schreef Til het volgende:
...of het reisburo de prijs wilde aanbieden. (Big Brother geeft er dus zelf geen cent aan uit, je moet maar hopen dat de naam/gever duidelijk in beeld komt)...
Tsja, dat reisbureau hóeft natuurlijk geen prijs aan te bieden. Ze zullen (met grote dollarteken$ in hun ogen) vast hopen dat 't goeie reclame oplevert.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_596877
quote:
Op 28 december 2000 19:26 schreef Cynix® het volgende:
Tsja, dat reisbureau hóeft natuurlijk geen prijs aan te bieden. Ze zullen (met grote dollarteken$ in hun ogen) vast hopen dat 't goeie reclame oplevert.
En dat gebeurde dus ook: Maurice noemde zelfs drie keer de naam!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')