Homestar Runner en Strong Bad zijn heel erg cool
Wie heeft nog meer van zulke leuke websites?
quote:Ik snap echt niets van die mods....
Op donderdag 6 maart 2003 21:43 schreef Sphere het volgende:
Naar DIG
ONTOPIC:
Elter is inderdaad wel leuk
Alleen is de maandag (althans hier aan deze kant van de Atlantische Oceaan) al weer bijna twee uur voorbij en nog steeds is er geen nieuwe Strong Bad email! Nou ja, geduldig wachten maar. We mogen blij zijn dat ze wekelijks de moeite doen om wekelijks wat nieuws toe te voegen.
Belachelijk!
Als je van dezelfde humor houdt a-la Simpsons, Ren & Stimpy, en Sponge Bob dan moet je zeker die site gaan checken.
Beter dan menig (humoristisch bedoelde) tekenfilm!
quote:nu nog maar 1 d post dan: er is vandaag een nieuwe SB email.
Op zaterdag 28 juni 2003 19:17 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hét HomeStarRunner topic heeft nog maar 2 handenvol posts.Beter dan menig (humoristisch bedoelde) tekenfilm!
Welcome to homestarrunner.net. It's dot com!
quote:Hmmm... Je icon komt me eerlijk gezegd wel erg bekend voor, niet?
Op zaterdag 7 februari 2004 05:34 schreef Kwark het volgende:
And then Trogdor smote the Kerrek, and all was laid to burnination!quote:Op maandag 9 februari 2004 01:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Allen Strong Bad vind ik leuk. Maar lang niet alle.
Die met die videogames was geniaal
Nee ik bedoel met die waar ie spellen gaat uitleggen. Met een lompe adventure en een spelletje waarbij je een blokje met pakkenquote:Op maandag 5 april 2004 23:03 schreef motown het volgende:
[..]
And then Trogdor smote the Kerrek, and all was laid to burnination!
Je bedoelt die ene waar hij die dinosaurus steeds moet voeren?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee ik bedoel met die waar ie spellen gaat uitleggen. Met een lompe adventure en een spelletje waarbij je een blokje met pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |