abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:11:13 #1
29155 Midori
Midori, pure passion!
pi_8899066
Soms wordt ik echt gek dat ik mijn vriend alles moet voorkauwen. Hij doet het op zich wel hoor als ik het hem vraag, alleen precies WAT ik hem vraag... Vraag ik hem de kamer te stofzuigen, doet ie dus ook alleen maar de kamer en niet het halletje wat aan de kamer zit...

Hij wil overmorgen een bepaald overhemd aan en kan niet strijken (trust me, als ik het hem laat doen sta ik over een uur mezelf zo op te vreten dat ik het beter zelf kan doen) dus ik zou dat morgen moeten strijken. Het moest alleen nog gewassen worden, dus dat zou hij vanavond zelf even moeten doen, want ik zou er niet zijn. Ik vroeg hem of hij als hij dat deed of hij dan ook mijn kousjes wilde wassen en die NIET in de droger wilde doen, maar gewoon ophangen.
Rara wat hij heeft gewassen: het shirt wat hij overmorgen aan wil en mijn kousjes. De rest van de lichte was heeft hij voor het gemak in de wasmand laten zitten. Let op er heeft dus een hele wasmachine en droger gedraaid voor 1 shirt en een paar kousjes! En de rest van de was (waar ook dingen waren die nodig waren) staat nu nog te draaien en ik kan wachten tot de machine uitgedraaid is...
Dan wil je zo'n vent toch achter het behang plakken!!!

Ben ik de enige die zich zo kan ergeren of komt dit erg herkenbaar over bij sommige vrouwen (of mannen?)

woensdag 5 maart 2003 @ 23:12:51 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8899114
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:11 schreef Midori het volgende:
trust me, als ik het hem laat doen sta ik over een uur mezelf zo op te vreten dat ik het beter zelf kan doen
Wist je dat dit *de* reden is, waarom niemand een vrouw als baas wil?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:13:26 #3
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8899131
Klinkt een beetje als een zielig figuurtje (nofi )

Mammie heeft vroeger altijd zn kamertje gepoetst, afwas gedaan, kleertjes gewassen en gestreken, boterhammetjes gemaakt?

Zielig hoor, als je niet voor jezelf kan zorgen

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:16:11 #4
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_8899221
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:13 schreef daNpy het volgende:
Klinkt een beetje als een zielig figuurtje (nofi )

Mammie heeft vroeger altijd zn kamertje gepoetst, afwas gedaan, kleertjes gewassen en gestreken, boterhammetjes gemaakt?

daar zijn mammies voor

[Dit bericht is gewijzigd door DAMH op 05-03-2003 23:16]

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_8899228
Ik heb zo'n ex gehad. Die deed helemaal niks, ook niet als ik het tien keer vroeg. Beloftes kwam hij niet na. Gék werd ik ervan (en moe).

Maar ik heb nu een geweldige man die heel veel in het huishouden doet, zelfs zonder mijn aanmoediging

Koken?
De wc poetsen?
De was doen?
De tuin doen?
De kattenbak verschonen?

Hij geeft zelfs de planten water

Mijn man draait er zijn hand niet voor om en ik ben (natuurlijk) vreselijk blij met zo'n vent

#geen
pi_8899241
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:13 schreef daNpy het volgende:Mammie heeft vroeger altijd zn kamertje gepoetst, afwas gedaan, kleertjes gewassen en gestreken, boterhammetjes gemaakt?

Hear hear.

Enorme afknapper wmb als een man niet eens in staat is zijn eigen was of strijk te doen, om van de rest maar te zwijgen.

Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die zeggen: Laat mij maar.

Ja doei, ik ben je moeder niet.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8899244
quote:
Soms wordt ik echt gek dat ik mijn vriend alles moet voorkauwen. Hij doet het op zich wel hoor als ik het hem vraag, alleen precies WAT ik hem vraag... Vraag ik hem de kamer te stofzuigen, doet ie dus ook alleen maar de kamer en niet het halletje wat aan de kamer zit...
Alles wat hij doet is slecht, jij kan alles beter. Hij is een nietsnut, nergens toe in staat. En eigenlijk zou je het liefst alles zelf willen doen.. En verdomd:
quote:
(trust me, als ik het hem laat doen sta ik over een uur mezelf zo op te vreten dat ik het beter zelf kan doen)
En dit is precies de reden dat hij de kantjes ervanaf loopt, en totaal geen initiatief zal vertonen. Jij kan toch alles beter?
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:17:39 #8
26777 MrTorture
pi_8899267
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:16 schreef weerdo het volgende:

[..]

Alles wat hij doet is slecht, jij kan alles beter. Hij is een nietsnut, nergens toe in staat. En eigenlijk zou je het liefst alles zelf willen doen.. En verdomd:
[..]

En dit is precies de reden dat hij de kantjes ervanaf loopt, en totaal geen initiatief zal vertonen. Jij kan toch alles beter?

My words exactly: als mijn stijl je niet aanstaat, doe je et maar fijn zelf
Vis een optie?
pi_8899284
Ik kom uit een familie met redelijk veel vrouwen en heb regelmatig dit soort verhalen te horen gekregen.

Niet dat ik er veel van heb geleerd, maar goed

woensdag 5 maart 2003 @ 23:18:33 #10
29155 Midori
Midori, pure passion!
pi_8899293
Het punt is dat hij het wel kan. Hij heeft een tijd alleen op kamers gewoond en toen ging het ook. Hij doet het gewoon alleen niet... Tenminste, hij is wel zo lief dat als ik hem iets vraag dat hij het gewoon doet, maar dus maar half...
Snappen mannen gewoon niet dat de was de hele wasmand beslaat en niet alleen wat hij nodig heeft? Of is het iets anders waarom hij het niet doet...

Alleen het strijken vertikt ie. Deed mammie inderdaad voor hem en toen ik bij 'm introk vertikte zijn moeder het (en terrecht), en heb ik het geprobeerd hem aan te leren.
Maar meneertje is slim en had zelf al heel snel een strijkservice gevonden, waar ie elke week keurig zijn overhemden naartoe bracht. Dat vond ik dus zonde van het geld en ik doe het nu (tegen betaling van het geld dat ie naar de strijkservice zou brengen ;-) ). Maar het is inderdaad zo dat hij het echt niet kan...

pi_8899321
Wat ik niet begrijp is dat er moeders zijn die dit soort mannen af durven leveren.

Ik heb zelf 2 zoontjes, maar die gaan toch echt leren hoe de boel werkt, hoor.
Ik heb mijn huishoudelijk talent niet in m'n tieten zitten nl.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:19:34 #12
25737 spookie
Banaantje?
pi_8899327
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:12 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Wist je dat dit *de* reden is, waarom niemand een vrouw als baas wil?

Mannen zijn gewoon klungels inhuishouden ze bakken er niks van
oops ohh my ...
  Milf woensdag 5 maart 2003 @ 23:19:45 #13
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_8899334
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:19 schreef shmoopy het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er moeders zijn die dit soort mannen af durven leveren.

Ik heb zelf 2 zoontjes, maar die gaan toch echt leren hoe de boel werkt, hoor.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_8899343
Gelukkig heb ik net zo'n man als Duch.

En zo niet: dan had ik 'm overal met z'n oren bijgesleept om te laten zien hoe het moet.
Als dat nóg niet zou werken gaat 'ie maar terug naar z'n moeder.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:21:14 #15
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_8899378
Tja, hij wil het overhemd aan, dus ik zou in jou situatie zeggen: "hey, succes met strijken jongen", en verder mijn schouders ophalen. Veel gemakkelijker toch?
A clean house is a sign of a wasted life.
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:21:31 #16
26777 MrTorture
pi_8899386
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:19 schreef spookie het volgende:

[..]

Mannen zijn gewoon klungels inhuishouden ze bakken er niks van

Nou, het ging meer om het typische controle gedrag... Het is heel simpel, ik kan best wel wat en ik ben niet te beroerd m'n poten uit te steken, maar als er continu iemand achter me staat me te controleren, dan is het snel uit met de pret
Vis een optie?
  Milf woensdag 5 maart 2003 @ 23:21:34 #17
16000 nikky
pi_8899390
quote:
huishoudergernissen
ik leef helemaal met je mee. ik ken het gevoel
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:21:53 #18
29155 Midori
Midori, pure passion!
pi_8899405
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:16 schreef weerdo het volgende:

[..]

[..]

Het is niet zo dat ik alles beter kan... Dat van dat strijken was een voorbeeld om het laatste niet te hoeven noemen...
Ik ben zelf niet zo'n super perfect iemand hoor als het om het huishouden gaat... Als het halletje niet gedaan is ga ik het echt niet over doen hoor, maar het was maar een inleiding op het laatste...

Maar fijn dat de jochies van fok hier weer mooie dingen over te melden hebben. Zijn jullie ook in staat een reden te geven van dit mannelijk gedrag? En nu niet gaan roepen dat ik het beter kan, want dat is niet zo...

Milf woensdag 5 maart 2003 @ 23:21:56 #19
16000 nikky
pi_8899407
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:21 schreef zwijntje het volgende:
Tja, hij wil het overhemd aan, dus ik zou in jou situatie zeggen: "hey, succes met strijken jongen", en verder mijn schouders ophalen. Veel gemakkelijker toch?
en vervolgens een uur te laat komen
pi_8899424
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:21 schreef zwijntje het volgende:
Hij brengt dan dat overhemd richting stijkservice, en is bereid daarvoor te betalen. Hij ziet het probleem niet..
  Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2003 @ 23:23:19 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_8899438
Ja maar het huishouden is toch de taak van de vrouw ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8899444
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:19 schreef shmoopy het volgende:

Go Shmoops!

#geen
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:23:57 #23
26777 MrTorture
pi_8899455
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:21 schreef Midori het volgende:
En nu niet gaan roepen dat ik het beter kan, want dat is niet zo...
quote:
Even daarvoor schreef diezelfde Midori het volgende:
(trust me, als ik het hem laat doen sta ik over een uur mezelf zo op te vreten dat ik het beter zelf kan doen
Vis een optie?
  Milf woensdag 5 maart 2003 @ 23:24:56 #24
16000 nikky
pi_8899477
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:23 schreef tong80 het volgende:
Ja maar het huishouden is toch de taak van de vrouw ?

hoeven wij dan niet meer te werken en mogen we smorgens eerst met de buuf koffieleuten?

o ja en gaat de man dan weer 60 uur per week werken? zoals vroeger

woensdag 5 maart 2003 @ 23:25:25 #25
29155 Midori
Midori, pure passion!
pi_8899491
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:21 schreef nikky het volgende:

[..]

en vervolgens een uur te laat komen

Of met een nog gevouwener shirt op een begrafenis rondlopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')