abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2003 @ 16:56:04 #26
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_10493946
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 12:38 schreef BrauN het volgende:
Klote hippie's
%*$%&*@#!!!
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
pi_16957593
gisteren 4 uur niets voor mn laatste les.. ben vanuit leiden maar naar den haag gegaan.. eerst een fles wijn gehaald en daarna ff naar de bijenkorf.. tegen de tijd dat mn les begon had ik in mn 1tje die fles leeg en was goed aangeschoten dat voelde lekker maar je les duurt dan zo lang :s maar wel alles is grappig dan
pi_16957774
-edit-
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_16957842
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 22:14 schreef Ndy het volgende:
gisteren 4 uur niets voor mn laatste les.. ben vanuit leiden maar naar den haag gegaan.. eerst een fles wijn gehaald en daarna ff naar de bijenkorf.. tegen de tijd dat mn les begon had ik in mn 1tje die fles leeg en was goed aangeschoten dat voelde lekker maar je les duurt dan zo lang :s maar wel alles is grappig dan
Gekeken naar de datum van de reactie van degene die je quote?
Een aardige reactie van je, maar het opkrikken van dit topic is denk ik niet nodig
Open anders zelf een mooi, origineel topic over het mooie leven ergens?
Bovendien is het topic niet direct voor LIF naar mijn mening.
Slot dus
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')