abonnement Unibet Coolblue
pi_594864
Wat vonden jullie van zoe haar reactie,toen bart er uit moest.
Ik vond dat ze net keek of ze wou zeggen zo gelukkig ik niet ,terecht natuurlijk voor haar.Wat ik toch wel sneu vond voor haar,was de manier van die vlaamse reus hij was zo koel tegen haar nog geen lief woordje kon er af .Inpakken en weg wezen dacht hij,en dan moet dit het tweede bus liefdespaar worden ,nou ik geloof er niks van.
Het blijkt wel weer als zo vaak,hoe zeggen ze ook al weer dat spreekwoord(ze eigen zakken vullen) dan in de letterlijke zin van het woord.Nee mijn keus waren ze geen van twee ,maar aan ze reactie te zien ben ik achteraf toch blij dat hij degene is die is vertrokken.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
  donderdag 28 december 2000 @ 13:00:25 #2
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_594901
Hoe vond je de opmerking van Bart toen Zowie zei dat ze na de 31e wel met elkaar door zouden gaan? "Dat ziet er wel naar uit he"...
Niet te enthousiast zeg!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_594980
Ach ja, toen ik zag dat Dumb and Dumber laatst op TV kwam dacht ik er meteen aan om een vervolg te maken: Dumb and dumber part 2 starring Bart and Zoe. Zo'n film zal alleen dan evenveel bioscoop publiek trekken denk ik als die ajakkus film in Den Haag trok.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_598320
In de uitzending van gisteren (28e) zei Bart in de auto richting huis, dat hij en Zoë wel samen verder zullen gaan. Hij moest alleen de dingen voor zich zelf op een rijtje zetten. De precieze woorden weet ik niet meer, maar zo ongeveer was het.

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')