quote:Dan graaft 'ie door de bodem en vallen alle lemmings te pletter! Of is er een manier om het graven te stoppen?
Op donderdag 3 april 2003 18:04 schreef harrie1 het volgende:
level3 2x stoppen
daarna de lemming boven op de trap aan het laatste stukje laten graven tot hij beneden is daarna 2x lem laten graven (ook weer aan het einde)
klaar
Je moet bij het startscherm even uitkienen waar het "graven" zich bevindt (onderaan in je spelscherm)
Zodra het level begint klik je vliegensvlug op graven en op je eerste lemming die uit het luikje valt. Als het goed is land deze lemming op het plateau eronder en loopt verder richting trap.
Nu zie je links onderaan een + en - staan. Je begint als een idoot op die plus te klikken tot deze op max. staat (99 of 100).
Tegen de tijd dat je dit gedaan hebt is je eerste lemming bijna bij het einde van de trap.
Je hebt nog 1 keer "graven" over, dit gebruik je om je 1e lemming op het puntje van de trap te laten graven.
Omdat je naar 99 of 100 hebt geklikt komen al je lemmings in een hele grote groep jou kant op, de truuk is om het met je gravertje zo te timen dat die grote groep lemmings op zijn richeltje valt, en dat je gravertje even daarna stopt en ook de exit inloopt.
100% saved, op naar level 4.
Am I good or what.
quote:Toch wel?
Op donderdag 3 april 2003 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
Over lemmings mogen jullie hier trouwens ook kletsen.
quote:Ik geloof 't niet. Ik heb 'vroeger' op mijn oude pc Kerst-Lemmings gespeeld, maanden achter elkaar. En dat waren hele andere levels.. en leukere figuurtjes, meer features.. Iemand een idee waar ik de kerst-editie van Lemmings kan kopen?
Op donderdag 3 april 2003 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
De levels zullen toch wel hetzelfde zijn of niet?
[edit] Gevonden online! Ik kan weer kerst-Lemmingen! http://www.kidsdomain.com/holiday/xmas/pc/xmaslem.html
[Dit bericht is gewijzigd door bloempjuh op 03-04-2003 23:06]
Iig natuurlijk www.hattrick.org
Dan is Warriors 2 nog een leuke. Alleen jammer dat ie nu betaald is. Vroegah ( ) heel vaak gespeeld.....
Ehm, verder heb je nog Kings of Chaos (heb ik zelf nooit gespeel overigens). Ik geloof dat ie niet zo goed is....
http://www.crystalnewmedia.com/gridlock/gridlock.html
(ben nu bij level 13)
En met trots presenteer ik u nu:
Mijn nick is Benicio del Toro en je kan me alles vragen over het spel.
Verder moet je maar effe de manual doorlezen om te begrijpen hoe het werkt
quote:level 15 en toen moest ik gaan eten
Op zaterdag 5 april 2003 15:37 schreef ShadoW17 het volgende:
Leuk maar moeilijk spel : Gridlockhttp://www.crystalnewmedia.com/gridlock/gridlock.html
(ben nu bij level 13)
quote:best leuk spel inderdaad, nu een paar uurtje actief gespeeld en 24 uur passief, ben nog maar freeman maar, het ligt nu al een paar uur op z'n kant. is het niet?
Op maandag 7 april 2003 10:51 schreef merino het volgende:
Al een tijdje is er 1 heersende text adventure game op i-net; www.mafia.org
Een aantal Nederlanders (onder leiding van een GoT'er) hebben toen een veel betere versie gemaakt.En met trots presenteer ik u nu:
Mijn nick is Benicio del Toro en je kan me alles vragen over het spel.
quote:Manual ff doorgelezen (toen die nog online stond
Op maandag 7 april 2003 10:51 schreef merino het volgende:........je kan me alles vragen over het spel.
Als je een hit-contract afkoopt, gaat de afkoopsom naar diegene
die hem heeft geplaatst of dat bedrag gaat er alleen bij jou af en komt nergens bij.
quote:Ja dat klopt en het zal nog wel ff duren.
Op dinsdag 8 april 2003 14:43 schreef RedWind het volgende:[..]
best leuk spel inderdaad, nu een paar uurtje actief gespeeld en 24 uur passief, ben nog maar freeman maar, het ligt nu al een paar uur op z'n kant. is het niet?
RW
Provider heeft account dicht gegooid, vanwege te hoge CPU-load.
Maar als het goed draait ie vanavond weer op een dedicated server.
Lees anders het draadje op GoT ff.
Lijkt een beetje op
http://www.albartus.com/motas/mystery/game.htm deze
Je kon ook tegen elkaar
Het is best een leuk spel met zeer veel mogelijkheden. Er zijn me er alleen een beetje te veel kleine kinderen maar als je in een leuke competitie zit heb je daar geen last van.
Verder www.nationstates.net Niet echt een game maar wel best aardig. Laatst heb ik ook een poging gedaan www.miniconomy.nl te spelen maar omdat ik laat begon was er deze ronde weinig eer meer te behalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |