quote:Verbetering: 1486
Op vrijdag 14 november 2003 12:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Mijn score is 1102, en verder kom ik niet hoor
haha
quote:Zoals ik in mn vorige post zei 1486.. verder lukt niet
Op vrijdag 14 november 2003 13:16 schreef Grunnie het volgende:[..]
*zucht* ik kom niet verder dan 927
quote:Tis ook een kwestie van geluk soms zijn die blokken zo klote geplaatst, dat je er onmogelijk over/onder door kan....
Op vrijdag 14 november 2003 13:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Zoals ik in mn vorige post zei 1486.. verder lukt niet
quote:Sorry,maar dit topic heet niet welke games speel je online, maar welke spellen kun je in je browser online spelen.....
Op vrijdag 14 november 2003 13:42 schreef SolidArt het volgende:
Counterstrike
C&C Generals
Quake III Arena
quote:Ja inderdaad!
Op vrijdag 14 november 2003 13:37 schreef R_B het volgende:[..]
Tis ook een kwestie van geluk soms zijn die blokken zo klote geplaatst, dat je er onmogelijk over/onder door kan....
[Dit bericht is gewijzigd door mordradead op 14-11-2003 21:11]
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 20:55 schreef mordradead het volgende:
met defend your castle: waarom gaan mijn archers enzo de hele tijd weg?? en hoe moet je iets doen met dat dynamiet :S daar snap ik ook niks van
quote:Als je een temple/kerk hebt kun je mannetjes in je kasteel gooien, en die kun je weer tot archers, tovenaars of bouwvakkers promoten door op de vlaggetjes te klikken in de torens.
Op vrijdag 14 november 2003 23:04 schreef Guusie het volgende:
Ik heb alles bij defend your castel maar ik moet ze in de lucht blijkven gooien, hoe kom ik daar van af..
Wizards & Warlocks . Je moet een stad met een troen runnen, door middel van mana voor leger/werkers en gems voor het bouwen van gebouwen/bescherming ga je door het leven, de eerste die level 1000 haalt wint, maar dat is niet zo gemakkelijk en je speelt met 300 (of 3000) mensen het spel... (het spel is alleen over paar weken afgelopen en wordt het hopelijk opnieuw gestart)
url: http://wsa.level7.ro ~ staan nog 2 andere spellen op.
Raginguniverse .
Je hebt een rijkdom vervolgens laat je dit uitgroeien, doe je research, bouw je je rijk verderop, zoek je naar meer landjes, en bouw je een grote macht op. (Dit is de 'ruimte versie zeg maar.'
url: www.raginguniverse.com
Starkingdoms .
Zelfde als raging universe, alleen dan wat andere 'gameplay' en units/mogelijkheden.
url: www.starkingdoms.com
Streepje maken = LMB
Streepje gummen = RMB
quote:Hoe krijg je het voor elkaar?
Op maandag 17 november 2003 10:58 schreef MaxMark het volgende:[..]
5586
[afbeelding]
quote:Had nog wel verder gekund...maar ik lette niet meer zo op. Ik knalde ook nog heel goedkoop tegen een muurtje dat in het midden hing...had dr makkelijk omheen gekund.
Op maandag 17 november 2003 20:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?
Huillie
quote:?? Kan je leger ook mannetje voor jou 'converten' in de tempel?
salgera schreef het volgende:
Idd :-D De eerste 15 a 20 levels zijn leuk, daarna begint het te vervelen. Maar ja ik ben verslaafd en zit nu op level 60.
Als je het trouwens goed doet, hoef je na level 20 niet meer te klikken/ mannetjes te slepen. Dan doet het legertje het voor je.
[edit]
Verkeerde posting gequote.....
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door PhaE op 18-11-2003 15:42]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |