De trailer leek me nogal duf. Maar misschien dat Elle -SamSam- van Rijn ook uit de kleding gaat, je weet het niet.
Een paar leuke grappen, die een kleine grinnik veroorzaken, maar om daar nou geld voor uit te geven....
Het onnederlandse was dat er nu eens GEEN "functioneel bloot" in voor komt! (nou ja, op die "mijn lijf" viva tussen stukken na dan) Voor sommigen een verademing, voor anderen wellicht de laatste druppel om al he-le-maaaaal niet te gaan kijken!
[Dit bericht is gewijzigd door Taigurrr op 05-03-2003 22:31]
quote:dat heb ik met Elle van Rijn, wat een leuk mens!
Op woensdag 5 maart 2003 22:29 schreef SmashBro het volgende:
Miryanna van Reeden is geweldig, een film met haar kán alleen maar leuk zijn.
het lijkt me trouwens een nederlandse Bridget Jones Diary, maar wat ik er tot nu toe van gezien heb, leek ie me wel leuk
quote:Nee, Arjen moet eens meer tekens inbouwen in die topictitels
Op woensdag 5 maart 2003 22:29 schreef tong80 het volgende:Gaan ze ook op taalles ?
quote:Het is niet cool om te zeggen, maar Nederlandse films zijn echt 9/10 keer Rotzooi met een grote R. De trailer, uh, belooft niet veel goeds eigenlijk... denk niet dat het mijn tijd waard is
Op woensdag 5 maart 2003 20:40 schreef Disorder het volgende:
Hey een Nederlandse film! En jawel hoor, er zitten weer eens neukscenes in. Het lijkt mij een typische Nederlandse film. Rotzooi dus. Ik weet dat ik eerst moet kijken om een eerlijk oordeel te kunnen geven, maar als ik 'Nederlandse film' hoor weet ik vaak al genoeg.
Als ik naar de bioscoop ga hoef ik dus geen mannelijk naakt te zien.. dan kijk ik wel in de spiegel.. en het plot was waardeloos.
gewoon een enorme KUTFILM.
Niet heengaan dus, zonde van je centen.
quote:Dinsdag zijn er in de sneak in Pathé Eindhoven 17 mensen bij weggelopen. Ja,ja, goeie Nederlandse Film.
Op donderdag 6 maart 2003 08:53 schreef powertony het volgende:
Jaja.. gisteren Sneak Preview.. ik was er al bang voor; en inderdaad.. we kregen dus deze kutfilm te zien.Als ik naar de bioscoop ga hoef ik dus geen mannelijk naakt te zien.. dan kijk ik wel in de spiegel.. en het plot was waardeloos.
gewoon een enorme KUTFILM.Niet heengaan dus, zonde van je centen.
edit: 1 F
[Dit bericht is gewijzigd door Zapper op 06-03-2003 17:15]
quote:making of, 1 f
Op donderdag 6 maart 2003 17:12 schreef Zapper het volgende:
iig vanavond de Making Off op Net5
Irene heeft ook anderhalf uur lang met haar mondhoeken omhoog gezeten.
Ik vond Liever Verliefd in ieder geval beter te pruimen dan "Two Weeks Notice"
quote:volledig mee eens. Liever Verliefd is niet top, maar wat er uit het buitenland komt, is niet per definitie beter. 2WN was erg flauw; LV zat nog iets van frisheid in...
Op vrijdag 14 maart 2003 17:16 schreef Patch het volgende:Ik vond Liever Verliefd in ieder geval beter te pruimen dan "Two Weeks Notice"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |