en nogmaals, ik ben geen autokenner
quote:Die kerel heeft ook een sportwagen
Op dinsdag 11 maart 2003 17:41 schreef boebiedoe het volgende:
Mah ik ben geen autokenner ofzo..maar ik vind t een lelijk ding...ik denk die kerel heeft een sportwagen ofzo...maar nopezen nogmaals, ik ben geen autokenner
Toch zou ik voor een BMW gaan (ik weet dat je een m3 had). Toch blijft het een leuke auto. Heel veel plezier ermee (dat gaat je zeker lukken) en hou ons op de hoogte
.
quote:het is de enige goede kleur.. naar mijn smaak. in deze kleur is de auto namelijk ontworpen en gepresenteerd. verder is deze kleur van audi exclusief voor de sportieve lijn van audi gebleven. een A6 kan dus niet in deze kleur. S4 wel S2 ook etc.
Op dinsdag 11 maart 2003 18:07 schreef wunderbaum het volgende:
Ik vind het een zeer mooie auto. Alleen de kleur vind ik een beetje nichterig.
quote:Dat wist ik niet. Nu kan ik ze meteen herkennen. Net als Ferrari's rood moeten zijn, moet een S6 blauw zijn
Op dinsdag 11 maart 2003 18:19 schreef Ultimora het volgende:[..]
het is de enige goede kleur.. naar mijn smaak. in deze kleur is de auto namelijk ontworpen en gepresenteerd. verder is deze kleur van audi exclusief voor de sportieve lijn van audi gebleven. een A6 kan dus niet in deze kleur. S4 wel S2 ook etc.
quote:Niemand
Op dinsdag 11 maart 2003 17:05 schreef Tarantino het volgende:
Wat is eigenlijk de actieradius van zo'n wagen?
quote:Dr zit geloof ik een tank van 80 liter in, laten we zeggen dat je 1:7 rijdt, heb je 560km...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:32 schreef Tarantino het volgende:[..]
Niemand
quote:Ik ben waarschijnlijk de enige die het jammer vind dat het een schakel is
Op dinsdag 11 maart 2003 17:23 schreef Ultimora het volgende:
your wish is my command
Verder een aparte auto om te zien en ziet er zeer netjes uit en het interieur is gewoon om van te ![]()
De kleur vind ik wel apart...
en de wielen wel leuk om te zien 18" ??
Kortom volgens mij ga je heeeeeelllll veeeeeelll plezierrrrrr aan/met deze auto beleven
(ook veel bekijks
)
Ik ga nog ff sparen voor ik een dikke auto op de stoep ga zetten
quote:Is dit dan ook zijn originele kleur ?? Ik heb wel een keer een RS2 in deze kleur gezien (en btw, onze Polo is volgens mij ongeveer dezelfde kleur).
Op dinsdag 11 maart 2003 18:19 schreef Ultimora het volgende:[..]
het is de enige goede kleur.. naar mijn smaak. in deze kleur is de auto namelijk ontworpen en gepresenteerd. verder is deze kleur van audi exclusief voor de sportieve lijn van audi gebleven. een A6 kan dus niet in deze kleur. S4 wel S2 ook etc.
Maar hij ziet er mooi uit zeg, alleen het is wel een compleet andere wagen als die je hiervoor had dan (BMW M3). Zal wel wat minder gummen worden met deze auto vrees ik. Maar daar is ie ook niet voor gemaakt, zou zonde zijn.
En gewoon alcantara in de kofferbak.
Moet je nog oppassen wat je in de kofferbak legt.
quote:Heftig man
Op vrijdag 14 maart 2003 12:57 schreef Ultimora het volgende:
gisteren was de weg van apeldoorn naar zwolle op de terugweg van school even leeg, en ik had de digicam mee, (just in case) dus ik dacht.. goh ff testen. let wel dit is een geeikte teller, dus 100 is gewoon 100.. check ook ff het verbruik....
Hier zijn ze $795 per set
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 14-03-2003 14:20]
quote:Hmm... rijdt niet echt zuinig geloof ik. Is dat 36,5 liter per 100 km?
gisteren was de weg van apeldoorn naar zwolle op de terugweg van school even leeg, en ik had de digicam mee, (just in case) dus ik dacht.. goh ff testen. let wel dit is een geeikte teller, dus 100 is gewoon 100.. check ook ff het verbruik....
Als je het maar niet te vaak in NL doet.... men let hier niet zo op Audi's die met snelheden >>250 rijden. Maar die prestatie
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 14:15 schreef jwstoop het volgende:
als ik jou was zou ik er 18" rs4 velgen nder leggenHier zijn ze $795 per set
precies! die velgen die er nu onder zitten zijn en te klein en niet mooi ![]()
of neem anders sportec velgen ![]()
quote:
Nu maar hopen dat je niet geflitst bent ![]()
En die strepen worden zeer zeker 1 lange lijn!!!
Ik heb het mogen zien bij 265. En dat is dan best hard.
Als je alleen op de weg rijd niet. Maar als je een auto ziet
is hij binnen 2sec bij je ![]()
Ben je niet bang dat jij je dood rijd een keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |