abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8937222
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gareth Gates vindt dat Hind de looks heeft om een idol te worden. "She's very pretty" zegt 'ie.
Aww.. konnie dat zomaar zeggen zonder te stotteren.....?? aaw wat is het toch een poepie
pi_8937251
Nee, hij had het eigenlijk geschreven, maar ja....
pi_8937294
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, hij had het eigenlijk geschreven, maar ja....
mmmm... minder dan
pi_8939845
Hind tóch naar finale Idols
Het avontuur leek over voor de 18-jarige Idols-kandidate Hind. Op emotionele wijze nam zij afscheid van het avontuur waarin zij zich sinds vorig jaar November liet meeslepen. Tenminste, dat dacht ze, want, Hind mag terugkomen!

De reden omtrent deze plotselinge beslissing is heel logisch, volgens juryvoorzitter Henkjan Smits "Zoals we al zo vaak hebben aangegeven, draait Idols om wat de kijker wil. Zij moeten uiteindelijk het nieuwe idool kiezen, en dat betekent dan ook dat zij bepalen wat er gebeurt in het programma."

Dat het zó ver zou gaan dat zelfs de regels van het spel er aan moesten geloven, had ook Henkjan niet gedacht. "Het concept van Idols ligt in principe helemaal vast. Maar als blijkt, zoals afgelopen week, dat de kijkers graag drie kandidaten in de finale zien, dan moeten we daar gewoon aan toegeven.

De beslissing heeft niet alleen gevolgen voor de 18-jarige ster, maar ook voor de twee finalisten, Jim en Jamai. Zij zijn op dit moment druk bezig met hun promotietour, en de terugkeer van Hind betekent dat ze hun plekje aan de top plotseling moeten delen. Gelukkig denken zij zelf heel positief over de plotselinge beslissing van de redactie.

"Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit" vertelt Jim overtuigd. "Het is en blijft een race, en de beste moet winnen, op welke manier dan ook. Als ik het nu nog van Hind verlies, dan vind ik dat niet zo erg. We komen er alledrie wel, en ik voel me nu toch al een winnaar, dus wat valt er te verliezen." Medefinalist Jamai denkt er al net zo over: "Het enige dat er nu voor ons verandert, is dat er iemand bijkomt om de ervaring mee te delen. We hebben iemand teruggekregen die we kwijt zijn geraakt....hoe kan dat nou slecht zijn?"

Sportief zijn de twee in ieder geval. Minder spannend wordt het er niet op, want met Hind terug in de race, lijkt helemaal niets meer zeker. Wie wordt het idool van 2003, Jim, Jamai of nu toch Hind? Ontdek het zelf, en kijk naar Idols, aanstaande zaterdagavond

pi_8939859
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hind tóch naar finale Idols
Het avontuur leek over voor de 18-jarige Idols-kandidate Hind. Op emotionele wijze nam zij afscheid van het avontuur waarin zij zich sinds vorig jaar November liet meeslepen. Tenminste, dat dacht ze, want, Hind mag terugkomen!

De reden omtrent deze plotselinge beslissing is heel logisch, volgens juryvoorzitter Henkjan Smits "Zoals we al zo vaak hebben aangegeven, draait Idols om wat de kijker wil. Zij moeten uiteindelijk het nieuwe idool kiezen, en dat betekent dan ook dat zij bepalen wat er gebeurt in het programma."

Dat het zó ver zou gaan dat zelfs de regels van het spel er aan moesten geloven, had ook Henkjan niet gedacht. "Het concept van Idols ligt in principe helemaal vast. Maar als blijkt, zoals afgelopen week, dat de kijkers graag drie kandidaten in de finale zien, dan moeten we daar gewoon aan toegeven.

De beslissing heeft niet alleen gevolgen voor de 18-jarige ster, maar ook voor de twee finalisten, Jim en Jamai. Zij zijn op dit moment druk bezig met hun promotietour, en de terugkeer van Hind betekent dat ze hun plekje aan de top plotseling moeten delen. Gelukkig denken zij zelf heel positief over de plotselinge beslissing van de redactie.

"Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit" vertelt Jim overtuigd. "Het is en blijft een race, en de beste moet winnen, op welke manier dan ook. Als ik het nu nog van Hind verlies, dan vind ik dat niet zo erg. We komen er alledrie wel, en ik voel me nu toch al een winnaar, dus wat valt er te verliezen." Medefinalist Jamai denkt er al net zo over: "Het enige dat er nu voor ons verandert, is dat er iemand bijkomt om de ervaring mee te delen. We hebben iemand teruggekregen die we kwijt zijn geraakt....hoe kan dat nou slecht zijn?"

Sportief zijn de twee in ieder geval. Minder spannend wordt het er niet op, want met Hind terug in de race, lijkt helemaal niets meer zeker. Wie wordt het idool van 2003, Jim, Jamai of nu toch Hind? Ontdek het zelf, en kijk naar Idols, aanstaande zaterdagavond

En eigenlijk geloof ik het niet
pi_8939964
Waar heb je die informatie vandaan dan?
pi_8939996
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:28 schreef roze-meisje het volgende:
Waar heb je die informatie vandaan dan?
Uit haar duim Ok misschien niet uit *haar* duim.. hier is de (fake) link:

http://www.idols.nl.news.archief.060303.kandidate.hind.toch.naar.finale.8.maaart@members.lycos.nl/hinddoor/hinddoor.php

[Dit bericht is gewijzigd door Sven- op 07-03-2003 18:33]

pi_8940076
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:29 schreef Sven- het volgende:

[..]

Uit haar duim

een lid het het op mijn site gezet

http://members.lycos.nl/hinddoor/hinddoor.php

Ik geloof het alleen niet..........zeker als je naar de link kijk!

pi_8940095
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

een lid het het op mijn site gezet

http://members.lycos.nl/hinddoor/hinddoor.php

Ik geloof het alleen niet..........zeker als je naar de link kijk!

wel goed in elkaar gezet trouwens

Jammer datr het niet waar is......Hind had van mij wel door gemogen

pi_8940135
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wel goed in elkaar gezet trouwens

Jammer datr het niet waar is......Hind had van mij wel door gemogen

als het waar zou zijn zo bij Idols 2 niemand meer stemmen
pi_8940519
HOAX? Jammer. Ik was al zo blij .
  vrijdag 7 maart 2003 @ 23:05:01 #87
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_8945650
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
HOAX? Jammer. Ik was al zo blij .
Same here, mijn hart maakte een sprongetje toen ik het las en ik wilde al meteen sig, ondertitel enz. gaan aanpassen tot ik las dat het niet echt was. Bummer! .

Wel erg knap bedacht, opgezet en uitgewerkt though.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_8945707
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 23:05 schreef SmashBro het volgende:
Same here, mijn hart maakte een sprongetje toen ik het las en ik wilde al meteen sig, ondertitel enz. gaan aanpassen tot ik las dat het niet echt was. Bummer! .

Wel erg knap bedacht, opgezet en uitgewerkt though.

Wou je dat 'en Westlife!' vervangen door 'en Hind!'?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 23:13:59 #89
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_8945884
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Wou je dat 'en Westlife!' vervangen door 'en Hind!'?

Nee natuurlijk niet, Westlife forever!

Alle Jims door Hind natuurlijk, slimmeke.

LaToya rules
pi_8945904
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 23:13 schreef SmashBro het volgende:
Nee natuurlijk niet, Westlife forever!

Alle Jims door Hind natuurlijk, slimmeke.

Goed zo!

kijk 's in het widm NL topic

vrijdag 7 maart 2003 @ 23:57:17 #91
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_8946935
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
kijk 's in het widm NL topic
De foto's van de kandidaten bedoel je? Die had ik al gezien, maar ik doe er nog geen uitspraken over want vorig jaar leken ze vooraf ook allemaal gaar op de foto's en bleken er later toch enkele juweeltjes (bijv. Jantien) tussen te zitten. Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen!

Anyhoo, Hind. Ik heb een gevoel dat Hind ook Will & Grace-fan is. Ik weet niet waarom, maar het kan haast niet anders dat zó'n leuk iemand zó'n leuke serie ook leuk vindt.

Wat ook tof is: Hind zegt vaak "vet cool". Ik zeg ook vaak "vet cool". Om met Oprah the spreken: There's a connection baby. Okee, Oprah zegt eigenlijk "Make the connection baby" maar nou en.

LaToya rules
pi_8950440
Ik zeg nooit Vet Cool.
pi_8950537
Daarom heb ik ook wel een band met Hind en jij niet.
LaToya rules
pi_8950556
Ik ga dan ook maar weer vaker 'Vet Cool' gebruiken..
  zaterdag 8 maart 2003 @ 10:57:57 #95
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8950586
vet offtopic:

oprah is saai geworden laatste tijd

ontopic
dankzij het vertrek van Hind ga ik denk ik alleen nog maar de uitslag kijken, de rest boeit me niet zo

pi_8950615
Ik wou eerst ook niet gaan kijken, maar als er dan mensen bellen: "aaah Tom, kom jij zaterdag bij ons de finale van Idols kijken?" Tja, dan doe ik dat toch maar wel.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 11:05:11 #97
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8950625
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 11:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wou eerst ook niet gaan kijken, maar als er dan mensen bellen: "aaah Tom, kom jij zaterdag bij ons de finale van Idols kijken?" Tja, dan doe ik dat toch maar wel.
mjah, ik ben zowiezo niet thuis, dus ja....

en stiekem wilde je wel kijken Tom_Tom

pi_8950629
Ik wilde dus ook niet kijken, maar ik denk dat ik het gewoon wil zien om het spectakel eromheen.. dan zap ik bij de zangstukjes van Jim en de duim-omhoog-stukjes van Jamai wel weg..
pi_8951023
Hind is vet cool.
Toch?
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 12:23:27 #100
16715 Mylene
*schatje*
pi_8951704
Naast Hind maken ook David en Yuli kans om een rol te krijgen in de Lion King, staat in de Telegraaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')