quote:Jennifer Rush vind ik echt niet beter.
Op woensdag 5 maart 2003 23:50 schreef watcherbb5 het volgende:
Ik heb net de geluisfragmenten van Jennifer Rush, Celine Dion en Hind afgeluisterd en moet zeggen dat Hind er wel erg magertjes bij afsteekt.
Vergelijk een 19 jarige Celine Dion die net in het vak terecht is gekomen even met een 19 jarige Hind....en vel dan nog een oordeel...
Ik wil Hind over 20 jaar nog wel eens horen met honderden optredens achter de rug.
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 09:32 schreef Vamos het volgende:[..]
Jennifer Rush vind ik echt niet beter.
Vergelijk een 19 jarige Celine Dion die net in het vak terecht is gekomen even met een 19 jarige Hind....en vel dan nog een oordeel...
Mee eens wat betreft Jennifer Rush.
Maar Hind vergelijken met Celine Dion ( qua stem )
vind ik ver gaan. Er zijn er maar weinig die zo'n prachtige stem
hebben. Niet dat ik gek ben op haar muziek, maar toch.Ik wil Hind over 20 jaar nog wel eens horen met honderden optredens achter de rug.
quote:Héél goed gezegd!!
Op woensdag 5 maart 2003 20:15 schreef Taurus het volgende:[..]
Kinder is wat overdreven, dat is de grote meneer kaktusshow en telekids e.d., maar tiener/puber of kortom: jongerenprogramma is het zekerweten ja
Had ik je al vanaf het begin kunnen vertellen hoor..
Een volwassen persoon zit niet te wachten op een RTL-4 idool, dat neemt niet weg dat het programma erg vermakelijk is om naar te kijken, ook voor ouderen. Alleen trekt men het hier zich wel heel erg aan, wie er wint en wie eruit ligt enz.. Als iedereen zich hier er nou gewoon bij had neergelegd dat het programma bestemd is voor jonge mensen die in staat zijn om er 4 smsjes per avond door heen te jagen...
quote:Celine Dion klonk het beste in het begin van haar zangcarriere, evenals Whitney Houston en Mariah Carey..
Op donderdag 6 maart 2003 09:32 schreef Vamos het volgende:[..]
Jennifer Rush vind ik echt niet beter.
Ik wil Hind over 20 jaar nog wel eens horen met honderden optredens achter de rug.
quote:
Ik heb net de geluisfragmenten van Jennifer Rush, Celine Dion en Hind afgeluisterd en moet zeggen dat Hind er wel erg magertjes bij afsteekt.
quote:Daar ben ik het niet mee eens. Hind is misschien niet de beste, maar goed is ze zeker. Tip: Juliette uit DSDS heeft ook The Power Of Love gezongen voor de duitse Idols, die moet je ook eens luisteren. Die is nog beter dan deze 3.
quote:Gaat iemand die hier ophangen dan?
Op donderdag 6 maart 2003 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgende week: Hind op megaposter in de Break Out! Dat is 8 A4'tjes Hind aan elkaar!
quote:Rustig maar, tante Taurus. Jimmieboy staat op de achterkant.
Op donderdag 6 maart 2003 16:37 schreef Taurus het volgende:
Gaat iemand die hier ophangen dan?
Maar ik ga Hind natuurlijk ophangen!!!!!
quote:I was just asking..
Op donderdag 6 maart 2003 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Rustig maar, tante Taurus. Jimmieboy staat op de achterkant.
Maar ik ga Hind natuurlijk ophangen!!!!!
Maar ben je echt zo gek van d'r dan?
quote:Ja!
Op donderdag 6 maart 2003 16:44 schreef Taurus het volgende:
Maar ben je echt zo gek van d'r dan?
quote:Oh oke
Op donderdag 6 maart 2003 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja!
quote:Dank je
Op donderdag 6 maart 2003 16:50 schreef Taurus het volgende:
Maar veel plezier met de poster dan, zou'k zeggen
quote:Komt misschien nog wel. Als de hype wat is uitgewerkt zien we wel wie er overblijft. Hind zal (als ze wil) best een hele mooie carriere in de muziekwereld op kunnen bouwen.
Op donderdag 6 maart 2003 16:50 schreef Taurus het volgende:
Oh okeik vind d'r nou niet echt heel bijzonder, als ik haar gewoon op MTV ofzo had gezien had ik 't waarschijnlijk zelfs niks gevonden, of was ze me in ieder geval niet opgevallen.
Maar veel plezier met de poster dan, zou'k zeggen
quote:(voor het geval we weer stompzinnige reacties krijgen)
Op donderdag 6 maart 2003 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dank je. Maar ga jij die poster van Jim niet ophangen ofzo?
quote:Dank je
Op donderdag 6 maart 2003 16:53 schreef MSXUser het volgende:
(voor het geval we weer stompzinnige reacties krijgen)
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:53 schreef MSXUser het volgende:[..]
(voor het geval we weer stompzinnige reacties krijgen)
En of ik die poster ga ophangen, dacht het even niet. en ALS ik dan een poster van iemand zou ophangen, zou ik wel 'n ietwat volwassener personage ophangen
Zo'n 'vote for Jim' poster vind ik nog wel iets om over na te denken, maar dan vooral omdat ze aan de overkant zo'n voteposter voor jamai hebben hangen, en mijn huisgenoot een gruwelijke hekel aan Jim heeft
Ach ik vind het wel amusant, die idols hype
Doe er graag aan mee.
quote:en utieindelijk wint hind! voor mij althans: sinds zij dr uit is, is voor mij idols vervallen tot een kinderprogramma en neem ik de boel dus echt nie meer serieuss daaro...
Op donderdag 6 maart 2003 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind staat ook voorop de Vriendin.
quote:Heb je al gezegd in dit topic
Op donderdag 6 maart 2003 17:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
en utieindelijk wint hind! voor mij althans: sinds zij dr uit is, is voor mij idols vervallen tot een kinderprogramma en neem ik de boel dus echt nie meer serieuss daaro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |