abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:12:31 #26
47560 Superdragon
The Simply the Best..
pi_8899099
Eindelijk iemand die Fatsoenlijk is.
pi_8900168
Ik heb net de geluisfragmenten van Jennifer Rush, Celine Dion en Hind afgeluisterd en moet zeggen dat Hind er wel erg magertjes bij afsteekt.
  donderdag 6 maart 2003 @ 09:32:35 #28
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8903968
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:50 schreef watcherbb5 het volgende:
Ik heb net de geluisfragmenten van Jennifer Rush, Celine Dion en Hind afgeluisterd en moet zeggen dat Hind er wel erg magertjes bij afsteekt.
Jennifer Rush vind ik echt niet beter.

Vergelijk een 19 jarige Celine Dion die net in het vak terecht is gekomen even met een 19 jarige Hind....en vel dan nog een oordeel...

Ik wil Hind over 20 jaar nog wel eens horen met honderden optredens achter de rug.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8904030
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 09:32 schreef Vamos het volgende:

[..]

Vergelijk een 19 jarige Celine Dion die net in het vak terecht is gekomen even met een 19 jarige Hind....en vel dan nog een oordeel...

Mee eens wat betreft Jennifer Rush.
Maar Hind vergelijken met Celine Dion ( qua stem )
vind ik ver gaan. Er zijn er maar weinig die zo'n prachtige stem
hebben. Niet dat ik gek ben op haar muziek, maar toch.

Ik wil Hind over 20 jaar nog wel eens horen met honderden optredens achter de rug.

donderdag 6 maart 2003 @ 09:50:15 #30
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8904175
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:15 schreef Taurus het volgende:

[..]

Kinder is wat overdreven, dat is de grote meneer kaktusshow en telekids e.d., maar tiener/puber of kortom: jongerenprogramma is het zekerweten ja Had ik je al vanaf het begin kunnen vertellen hoor..

Een volwassen persoon zit niet te wachten op een RTL-4 idool, dat neemt niet weg dat het programma erg vermakelijk is om naar te kijken, ook voor ouderen. Alleen trekt men het hier zich wel heel erg aan, wie er wint en wie eruit ligt enz.. Als iedereen zich hier er nou gewoon bij had neergelegd dat het programma bestemd is voor jonge mensen die in staat zijn om er 4 smsjes per avond door heen te jagen...

Héél goed gezegd!!
Ik erger me ook al weken aan al die volwassenen (voornamelijk mannen) die helemaal over de zeik gaan over dit programma.
Het is bedoeld voor jongeren, dus jongeren zullen uiteindelijk uitmaken wie er gaat winnen.
(Ik ben trouwens allang blij dat veel van die zeikerds nu niet meer posten omdat ze "boos" zijn op Idols en het programma niet meer willen zien.)
In Vino Veritas
pi_8904342
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 09:32 schreef Vamos het volgende:

[..]

Celine Dion klonk het beste in het begin van haar zangcarriere, evenals Whitney Houston en Mariah Carey..
pi_8905098
quote:
pi_8905312
quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Hind is misschien niet de beste, maar goed is ze zeker. Tip: Juliette uit DSDS heeft ook The Power Of Love gezongen voor de duitse Idols, die moet je ook eens luisteren. Die is nog beter dan deze 3.
pi_8911531
Net gedownload... en wtf is dat? Nee sorry hoor, maar dat klinkt dus echt niet. Ze rekt die zingen uit, maakt slippertjes en ik vind het gewoon niet mooi klinken. Nou, Hind is stukken beter. En ik snap nou niet waar Jerney nou die foutjes van haar hoorde... ik heb het nummer nu al meer dan 30x gehoord (ja ik heb ze gebrand) en ik vind alles perfect. Tuurlijk volgen de eerste 2 zinnen elkaar snel op, maar ze komt goed uit bij die vallende bas die je later hoort.
pi_8914161
Volgende week: Hind op megaposter in de Break Out! Dat is 8 A4'tjes Hind aan elkaar!
pi_8914463
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgende week: Hind op megaposter in de Break Out! Dat is 8 A4'tjes Hind aan elkaar!
Gaat iemand die hier ophangen dan?
pi_8914550
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:37 schreef Taurus het volgende:
Gaat iemand die hier ophangen dan?
Rustig maar, tante Taurus. Jimmieboy staat op de achterkant.

Maar ik ga Hind natuurlijk ophangen!!!!!

pi_8914642
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Rustig maar, tante Taurus. Jimmieboy staat op de achterkant.

Maar ik ga Hind natuurlijk ophangen!!!!!

I was just asking.. Ik hoef niet iedere keer als Jim-fan gezien te worden hoor, het enige waar ik het voor opgenomen heb is al die lage kritieken over hem + als ik moet kiezen tussen Jim en Jamai wil ik dat Jim wint, maar grote fan

Maar ben je echt zo gek van d'r dan?

pi_8914659
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:44 schreef Taurus het volgende:
Maar ben je echt zo gek van d'r dan?
Ja!
pi_8914816
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja!

Oh oke ik vind d'r nou niet echt heel bijzonder, als ik haar gewoon op MTV ofzo had gezien had ik 't waarschijnlijk zelfs niks gevonden, of was ze me in ieder geval niet opgevallen.
Maar veel plezier met de poster dan, zou'k zeggen
pi_8914857
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:50 schreef Taurus het volgende:
Dank je . Maar ga jij Jim niet ophangen ofzo?
  donderdag 6 maart 2003 @ 16:52:36 #42
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8914862
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:50 schreef Taurus het volgende:
Oh oke ik vind d'r nou niet echt heel bijzonder, als ik haar gewoon op MTV ofzo had gezien had ik 't waarschijnlijk zelfs niks gevonden, of was ze me in ieder geval niet opgevallen.
Komt misschien nog wel. Als de hype wat is uitgewerkt zien we wel wie er overblijft. Hind zal (als ze wil) best een hele mooie carriere in de muziekwereld op kunnen bouwen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  donderdag 6 maart 2003 @ 16:53:32 #43
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8914878
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dank je . Maar ga jij die poster van Jim niet ophangen ofzo?
(voor het geval we weer stompzinnige reacties krijgen)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8914912
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:53 schreef MSXUser het volgende:
Dank je .
pi_8915028
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:53 schreef MSXUser het volgende:

[..]

En of ik die poster ga ophangen, dacht het even niet. en ALS ik dan een poster van iemand zou ophangen, zou ik wel 'n ietwat volwassener personage ophangen Zo'n 'vote for Jim' poster vind ik nog wel iets om over na te denken, maar dan vooral omdat ze aan de overkant zo'n voteposter voor jamai hebben hangen, en mijn huisgenoot een gruwelijke hekel aan Jim heeft Ach ik vind het wel amusant, die idols hype Doe er graag aan mee.

donderdag 6 maart 2003 @ 17:42:56 #46
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_8915904
Hind op de voorkant van Tros kompas.. wat een babe!!
  donderdag 6 maart 2003 @ 17:45:46 #47
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8915962
hind was/is daarnet op tmf, echt ze blijft gewoon een relaxt mens! leuk om te zien, leuk om te horen en leuk om mee te maken!
put
your
clothes
on!
pi_8916087
Hind staat ook voorop de Vriendin .
  donderdag 6 maart 2003 @ 17:55:42 #49
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8916149
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind staat ook voorop de Vriendin .
en utieindelijk wint hind! voor mij althans: sinds zij dr uit is, is voor mij idols vervallen tot een kinderprogramma en neem ik de boel dus echt nie meer serieuss daaro...
put
your
clothes
on!
pi_8916204
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 17:55 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en utieindelijk wint hind! voor mij althans: sinds zij dr uit is, is voor mij idols vervallen tot een kinderprogramma en neem ik de boel dus echt nie meer serieuss daaro...

Heb je al gezegd in dit topic En ik heb er zelfs op gereageerd en ik heb niet eens 'n reactie terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')