abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8891705
Nog één en dan hebben we jubileum!

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:26:07 #2
19597 Skull
Stay hungry!
pi_8892079
Oskar Schindler
I don't even know what I'm doing here.
pi_8892362
Dat was wel erg listig geweest, niet? (Snap je hem? Mwoehaha!) Niet goed, dus.

Het aardige van het werk van deze meneer is dat iedereen het mooi vindt. Dat wil zeggen, ik ken geen mensen die het niet mooi vinden. Maar ik ken dan ook alleen hele leuke mensen met goede smaak en mooie design-stoelen; misschien maakt dat uit. Meneer is, zeg maar, de Salvador Dalí van de Nieuwe Wereld.

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:41:10 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8892411
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

Het aardige van het werk van deze meneer is dat iedereen het mooi vindt. Dat wil zeggen, ik ken geen mensen die het niet mooi vinden. Maar ik ken dan ook alleen hele leuke mensen met goede smaak en mooie design-stoelen; misschien maakt dat uit. Meneer is, zeg maar, de Salvador Dalí van de Nieuwe Wereld.

Mies van der Rohe?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8892588
Neen. Meneer was een echte Amerikaan, New Yorker zelfs. Bovendien een andere kunstvorm dan Van der Rohe.
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:59:37 #6
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8892753
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:49 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Neen. Meneer was een echte Amerikaan, New Yorker zelfs. Bovendien een andere kunstvorm dan Van der Rohe.
Schilders ben ik niet in thuis
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:05:35 #7
19597 Skull
Stay hungry!
pi_8892880
Ja ik weet het door de hints. Moet ik het verklappen
pi_8892912
Iedereen kent (het werk van) deze schilder. Zelfs jij.

Nog een hintje: zijn bekendste werk is vaak op zogenaamd grappige wijze geherinterpreteerd.

Ah! Kom er maar in, Skull!

woensdag 5 maart 2003 @ 19:09:22 #9
19597 Skull
Stay hungry!
pi_8892949
Edward Hopper
pi_8892964
...is the right answer.

Plaatje.

woensdag 5 maart 2003 @ 19:11:56 #11
22259 Fogerty
slapende account
pi_8892985
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik wil tussen de plaatjes door even van de gelegenheid gebruik maken om een Seborik-award uit te reiken aan heer Batuwu.
Veel plezier ermee!

Tevens wil ik opmerken dat ik al enige tijd geen neger meer heb gesignaleerd in dit topic.

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:14:14 #12
19597 Skull
Stay hungry!
pi_8893040
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:10 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
...is the right answer.

Plaatje.

De eer is aan u. Zonder de hints had ik het zeker niet geraden en ik moet nog naar huis rijden.
pi_8893120
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:11 schreef Fogerty het volgende:
Ik wil tussen de plaatjes door even van de gelegenheid gebruik maken om een Seborik-award uit te reiken aan heer Batuwu.
Veel plezier ermee!
Dan veeg ik even wat roodkoperen fluiten van verdienste van mijn dressoir om ruimte vrij te maken. Ik aanvaard deze beloning in nederigheid en dankbaarheid.
quote:
Tevens wil ik opmerken dat ik al enige tijd geen neger meer heb gesignaleerd in dit topic.
Ik zweer de plechtige eed dat ik nú op zoek ga naar een neger om mijn muze tevreden te stellen.
pi_8893183
Kijk, daar is ie al. Voor Fogerty.

woensdag 5 maart 2003 @ 19:24:45 #15
22259 Fogerty
slapende account
pi_8893275
Hij heeft de neus van Bill Cosby, maar gelukkig voor hem alleen de neus. Is het een mensenrechten-activist ?
Hieperdepiep hoera!
pi_8893361
Hij was in zekere zin een mensenrechtenactivist, maar dat is toch niet het eerste waar je bij hem aan denkt. Hij kon iets heel goed, wat Fogerty ook heel goed zou willen kunnen.
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:31:06 #17
22259 Fogerty
slapende account
pi_8893418
Wat een fijne hint weer, Batuwu
Maar nu weet ik het wel meteen

Ik zeg niks, dan blijft er voor de rest nog wat te raden over, want ik vermoed zo dat niet alle RJP-ers precies weten wat ik allemaal al dan niet goed zou willen kunnen.

Hieperdepiep hoera!
pi_8893503
Ja verdomd, daar heb je ook wel weer gelijk in. Raar idee, dat niet iedereen mijn obsessie deelt.

Hintje: meneer verwierf zijn faam toen hij veel jonger was dan op deze foto, tijdens de aanloop naar WOII.

woensdag 5 maart 2003 @ 19:42:26 #19
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8893643
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:09 schreef Skull het volgende:
Edward Hopper
Nooit van gehoord.. Wat voor werk van hem moet ik dan kennen?
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:43:38 #20
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8893665
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ja verdomd, daar heb je ook wel weer gelijk in. Raar idee, dat niet iedereen mijn obsessie deelt.

Hintje: meneer verwierf zijn faam toen hij veel jonger was dan op deze foto, tijdens de aanloop naar WOII.

Jesse Owens?
pi_8893730
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:42 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nooit van gehoord.. Wat voor werk van hem moet ik dan kennen?

En Jesse Owens is goed.

woensdag 5 maart 2003 @ 19:46:36 #22
22259 Fogerty
slapende account
pi_8893734
Psssst even tussendoor he Wile_E_Coyote, ik zou er delendum van maken in je sig, tenzij je wilt suggereren dat Bush maar een mietje is

Jesse Owens won vier gouden medailles op de Olympische Spelen van Berlijn, waar Hitler juist zo graag de triomf van de arier had geetaleerd. Als ik het goed heb weigerde Hitler om Owens de hand te schudden en liep pissig weg.

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:49:42 #23
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8893814
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:46 schreef Fogerty het volgende:
Psssst even tussendoor he Wile_E_Coyote, ik zou er delendum van maken in je sig, tenzij je wilt suggereren dat Bush maar een mietje is
Hoe raad je het zo?
quote:
Jesse Owens won vier gouden medailles op de Olympische Spelen van Berlijn, waar Hitler juist zo graag de triomf van de arier had geetaleerd. Als ik het goed heb weigerde Hitler om Owens de hand te schudden en liep pissig weg.
Nee, dat fabeltje is niet helemaal waar. Hitler schudde, als ik het goed onthouden heb, helemaal geen winnaars de hand. Maar zeker ben ik niet. Het was in ieder geval niet alleen Owens..

Plaatje!

[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 06-03-2003 09:02]

donderdag 6 maart 2003 @ 10:09:50 #24
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8904476
Dan doe ik t wel weer...

donderdag 6 maart 2003 @ 10:16:11 #25
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_8904599
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 10:09 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dan doe ik t wel weer...

[afbeelding]

Is het... Ataturk?
Edit: Mustafa Kemal, that is..
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')