Het aardige van het werk van deze meneer is dat iedereen het mooi vindt. Dat wil zeggen, ik ken geen mensen die het niet mooi vinden. Maar ik ken dan ook alleen hele leuke mensen met goede smaak en mooie design-stoelen; misschien maakt dat uit. Meneer is, zeg maar, de Salvador Dalí van de Nieuwe Wereld.
quote:Mies van der Rohe?
Op woensdag 5 maart 2003 18:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Dat was wel erg listig geweest, niet? (Snap je hem? Mwoehaha!) Niet goed, dus.Het aardige van het werk van deze meneer is dat iedereen het mooi vindt. Dat wil zeggen, ik ken geen mensen die het niet mooi vinden. Maar ik ken dan ook alleen hele leuke mensen met goede smaak en mooie design-stoelen; misschien maakt dat uit. Meneer is, zeg maar, de Salvador Dalí van de Nieuwe Wereld.
quote:Schilders ben ik niet in thuis
Op woensdag 5 maart 2003 18:49 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Neen. Meneer was een echte Amerikaan, New Yorker zelfs. Bovendien een andere kunstvorm dan Van der Rohe.
Nog een hintje: zijn bekendste werk is vaak op zogenaamd grappige wijze geherinterpreteerd.
Ah! Kom er maar in, Skull!
Plaatje.
quote:Ik wil tussen de plaatjes door even van de gelegenheid gebruik maken om een Seborik-award uit te reiken aan heer Batuwu.
Op woensdag 5 maart 2003 18:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Dat was wel erg listig geweest, niet? (Snap je hem? Mwoehaha!) Niet goed, dus.
Tevens wil ik opmerken dat ik al enige tijd geen neger meer heb gesignaleerd in dit topic.
quote:De eer is aan u. Zonder de hints had ik het zeker niet geraden en ik moet nog naar huis rijden.
Op woensdag 5 maart 2003 19:10 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
...is the right answer.Plaatje.
quote:Dan veeg ik even wat roodkoperen fluiten van verdienste van mijn dressoir om ruimte vrij te maken. Ik aanvaard deze beloning in nederigheid en dankbaarheid.
Op woensdag 5 maart 2003 19:11 schreef Fogerty het volgende:
Ik wil tussen de plaatjes door even van de gelegenheid gebruik maken om een Seborik-award uit te reiken aan heer Batuwu.
Veel plezier ermee!
quote:Ik zweer de plechtige eed dat ik nú op zoek ga naar een neger om mijn muze tevreden te stellen.
Tevens wil ik opmerken dat ik al enige tijd geen neger meer heb gesignaleerd in dit topic.
Ik zeg niks, dan blijft er voor de rest nog wat te raden over, want ik vermoed zo dat niet alle RJP-ers precies weten wat ik allemaal al dan niet goed zou willen kunnen.
Hintje: meneer verwierf zijn faam toen hij veel jonger was dan op deze foto, tijdens de aanloop naar WOII.
quote:Nooit van gehoord.. Wat voor werk van hem moet ik dan kennen?
Op woensdag 5 maart 2003 19:09 schreef Skull het volgende:
Edward Hopper
quote:Jesse Owens?
Op woensdag 5 maart 2003 19:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ja verdomd, daar heb je ook wel weer gelijk in. Raar idee, dat niet iedereen mijn obsessie deelt.Hintje: meneer verwierf zijn faam toen hij veel jonger was dan op deze foto, tijdens de aanloop naar WOII.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:42 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nooit van gehoord.. Wat voor werk van hem moet ik dan kennen?
En Jesse Owens is goed.
Jesse Owens
won vier gouden medailles op de Olympische Spelen van Berlijn, waar Hitler juist zo graag de triomf van de arier had geetaleerd. Als ik het goed heb weigerde Hitler om Owens de hand te schudden en liep pissig weg.
quote:Hoe raad je het zo?
Op woensdag 5 maart 2003 19:46 schreef Fogerty het volgende:
Psssst even tussendoor he Wile_E_Coyote, ik zou er delendum van maken in je sig, tenzij je wilt suggereren dat Bush maar een mietje is
quote:Nee, dat fabeltje is niet helemaal waar. Hitler schudde, als ik het goed onthouden heb, helemaal geen winnaars de hand. Maar zeker ben ik niet. Het was in ieder geval niet alleen Owens..Jesse Owens
won vier gouden medailles op de Olympische Spelen van Berlijn, waar Hitler juist zo graag de triomf van de arier had geetaleerd. Als ik het goed heb weigerde Hitler om Owens de hand te schudden en liep pissig weg.
Plaatje!
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 06-03-2003 09:02]
quote:Is het... Ataturk?
Op donderdag 6 maart 2003 10:09 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dan doe ik t wel weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |