abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29525112
Ik zelf hebzachte lenzen. Aan het egin kon ik ze idd. erg moilijk in en uit krijgen. Maar na een poosje ging het veel makkelijker. Ik voel ze niet in zitten. Als ik ga zwemmen of douchen blijven ze ook in.(Je moet dan niet je ogen open doen onder water, dan spoelen ze wel weg.)

Mijn vriend heeft soms elfs 2 maanden zacht lenzen in. Toen hij bij de opticien was vroegen ze of ze net nieuw waren. Dus als je ze goed schoonhoud(Elke avond lenzenvloeistof schoonmaken) gaat het allemaal goed.

Naar mijn idee is het ook schoner omdat je elke maand een nieuwe in doet.

Maar als je opticien zegt dat je harde moet hebben zal daar wel een hele goeie reden voor zijn
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_29525228
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Qweck het volgende:
Ikzelf heb nu al 3 jaar harde lenzen en het bevalt me redelijk. Heb iedere avond last van rode ogen en last van wazig zicht. Ik heb toendertijd gekozen voor harde lenzen omdat ze beter voor mijn ogen zouden zijn. Ik heb -7.5 en harde lenzen zouden er voor zorgen dat ze minder hard achteruit gingen. Ik ben nu echter wel uitgegroeid en zit er over na te denken om zachte lenzen te nemen. Ik gebruik op vakanties en als ik ga zwemmen zachte daglenzen maar heb dan af en toe dat er lucht onder komt. Ligt dit gewoon aan de foute pasvorm die ik heb gekregen?
ik denk wel dat het aan de pasvorm ligt. Ik had daar eerst ook last van. Toen gaf de opticien mij een bollere lens. Daarna heb ik er nooit meer last van gehad.
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_29525323
ik heb er niet veel verstand van, maar toen ik deze namiddag naar de opticien geweest ben, heeft zij onder andere mijn vorm van mijn oogbal gecontroleerd en daaruit opgemaakt welke lens ik nodig had ... misschien kun je dat eens navragen?
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:11:57 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29526605
Ik heb nu bijna een jaar zachte lenzen, daarvoor had ik geen lenzen of bril.
Die zachte lenzen voel je niet eens zitten, of het moet wel in een ruimte zijn met ventilatie ofzo dan krijg je wel droge ogen maar dat is heel zelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')