abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:21:47 #1
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8888774
'K kreeg een keer op een avond, toen we met een grote groep uit waren, te horen dat een bepaalde meid uit die groep mij wel leuk vond, maar ik (en zij) waren toen te ver heen om er echt iets aan te verbinden... dus maar even lekker niets gedaan (stond wel de hele avond met haar te dansen en ouwehoeren, maar niet gezoend oid)

Leuke meid ed, maar ik ken haar nog niet zo goed, dus stelde een keer voor wat te gaan drinken. (ook om nu te kijken of ze mij echt leuk vond, maar ook omdat ik sinds dat dansen en ouwehoeren op die bewust avond wel iets meer van der wilde weten)

Kreeg een mail terug, dat ze niet wilde dat ons contact meer of minder werd. Dat soort eerlijkheid kan ik wel waarderen. Aan de ene kant natuurlijk erg jammer, maar aan de andere kant: wie weet ooit nog een keer.

Dus ik mail terug dat aan een keer wat met elkaar drinken nog niet gelijk consequenties verbonden zijn. We hadden een datum geprikt, maar door diverse dingen heb ik die datum moeten laten schieten. We hebben toen afgesproken het even zo te laten, en er later op terug te komen (als ik minder druk was ).

Nu voegde ze me afgelopen zondag aan der MSN toe. Wij even lekker chatten over het weekend ed. Ineens kwam het gesprek over haar lekke band van de fiets, en of ik die even zou kunnen komen plakken ( WFT ik woon aan de andere kant van de stad?!). Dus ik zeg tegen der: vind ik prima, maar wat staat er tegenover? In eerste instantie natuurlijk niets (), maar we kwamen uit op iig een bak koffie doen. Dus ik kom daar, heeft ze geen fietspomp ?! Naja, geen probleem, doe dan maar een bak koffie .

Gezellig een anderhalf uur zitten kletsen; ze liet me wat familie pics zien, hadden het over haar familie en waar ze vandaan kwam. We hadden het ook over sport ed. Ik doe aan korfbal, en dat kende ze niet. Dus ik nodig haar uit voor een training, waar ze op in ging.
Nu zijn we nog steeds lekker aan het MSN'nen, gaan nog een keer met wat anderen naar Blof toe, en we gaan samen een tenniscursusje doen. Allemaal heel gezellig dus

Probleem alleen:
Ze heeft aangegeven alleen vrienden zo min of meer. Maar hoe kan ik aan der merken wanneer zij anders wil? Ik bedoel: met elkaar die cursus volgen, kun je prima als vriendschap uitleggen.
Ik bedoel: ik vind dat zij nu eigenlijk iets moet doen als het anders wordtm of zie ik dat verkeerd?

Om nog even duidelijk te zijn: ik ben nog niet verliefd, en ga ook gewoon als vriend met der om ook omdat ik haar nog maar net leer kennen. Maar als het meer zou worden zou ik dat denk ik niet erg vinden.

Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_8888909
word nog maar ff niet verliefd.
Immer nur Filme machen!
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:26:11 #3
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8888913
Hoeveel tijd zat er tussen dat ze je dat mailtje stuurde en dat ze je uitnodigde om de 'band te plakken'?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_8889011
www.pleur-op-en-krijg-de-tyfus.nl

voor al uw relatie problemen...

Deal with it; rock 'n roll
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:30:24 #5
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8889027
als ze na het hompekurken aan je vraagt of je blijft slapen wil ze meer.
..nog ff geduld dus..
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:31:16 #6
45937 LeechJunkie
LeechJunkie lowez pr0n
pi_8889051
Neuk een ander ofzo. Sukkol
[url=http://webmail.contagious.nl][b]webmail.contagious.nl[/b][/url] - no adds, no footers, no crapy shit (like twigger)[br][url=http://contagious.nl/breezersluts.php]breezersluts[/url] - [url=http://contagious.nl/christina.php]Christina Aguilera[/url]
pi_8889072
Volgens mij vind ze je leuk, maar ze wilt geen relatie. Lijkt mij prima.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:35:08 #8
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8889141
"je zou het niet erg vinden" wordt dan maar beter niet verlieft want dat is natuurlijk geen basis om een relatie te beginnen
852002IWASTHERE
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:37:35 #9
27535 Pulsemaster
pi_8889212
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:26 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hoeveel tijd zat er tussen dat ze je dat mailtje stuurde en dat ze je uitnodigde om de 'band te plakken'?
Euhmm.... uurtje, anderhalf uur ? (was in het zelfde gesprek nog)
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:39:04 #10
27535 Pulsemaster
pi_8889241
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:32 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij vind ze je leuk, maar ze wilt geen relatie. Lijkt mij prima.
Dat denk ik ook wel, maar ik moet haar "alleen vrienden" in zo verre wel serieus nemen dat ze dat naar alle waarschijnlijkheid niet meer bijsteld?
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:39:58 #11
27535 Pulsemaster
pi_8889266
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:35 schreef F1908 het volgende:
"je zou het niet erg vinden" wordt dan maar beter niet verlieft want dat is natuurlijk geen basis om een relatie te beginnen
As a figure of speech of course , 'k vind haar wel leuk en apart, maar ben gewoon nog niet verliefd....
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:40:08 #12
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8889273
Wat een kinderachtige reactie's weer..
pi_8889292
het zou jammer zijn als je een soort praatvriend voor haar word, want volgensmij vind je haar best wel leuk

maar wel een goed teken dat ze opeens zei: 'kom je m'n band plakken', als ik jou was zal ik proberen haar een keer mee uit te nemen of zoiets dergelijks, su6

bla bla bla :)
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:41:02 #14
27535 Pulsemaster
pi_8889310
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:40 schreef micha het volgende:
Idd, maja, wat doe je er aan he?
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:41:59 #15
27535 Pulsemaster
pi_8889336
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:40 schreef Expanium het volgende:
het zou jammer zijn als je een soort praatvriend voor haar word, want volgensmij vind je haar best wel leuk

maar wel een goed teken dat ze opeens zei: 'kom je m'n band plakken', als ik jou was zal ik proberen haar een keer mee uit te nemen of zoiets dergelijks, su6

we zijn bezig.... (maar er is steeds wel een groep bij)
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:42:08 #16
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8889342
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:40 schreef micha het volgende:
bedankt voor deze nuttige bijdrage .
852002IWASTHERE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: