abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:18:51 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8888691
ze hebben nu een eigen programma op de tros

totaal niet leuk of grappig
erg irritant zelfs!

ik dacht dat de hype nu wel ong voorbij was

pi_8888699
K3
pi_8888725
Waren die niet uit elkaar
pi_8888794
Wat is de doelgroep van het programma ?
Where facts are few, experts are many.
pi_8891295
Ik loop stage op een basisschool, en het is gewoon abnormaal ranzig wat je daar allemaal voor K3 spullen ziet.

Bijna alle kleutermeisjes hebben broodtrommels, bekers, schooltasssen, pennen, potloden etc etc van K3.
En tis altijd prijs wanneer er weer eens een liedje wordt gedraaid, 3 van de 4 keer is het K3

pi_8897137
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 17:51 schreef Refragmental het volgende:
Ik loop stage op een basisschool, en het is gewoon abnormaal ranzig wat je daar allemaal voor K3 spullen ziet.

Bijna alle kleutermeisjes hebben broodtrommels, bekers, schooltasssen, pennen, potloden etc etc van K3.
En tis altijd prijs wanneer er weer eens een liedje wordt gedraaid, 3 van de 4 keer is het K3

De laatste keer dat ik op de basisschool stage liep, riepen al die koters op het plein "Hee lullo, heb je al geneukt?". Weet je direct in welke tijd dat was .
123
pi_8927228
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 17:51 schreef Refragmental het volgende:

Voor als ik ooit vader word: Ik beloof plechtig nooit te zullen zwichten voor die walgelijke onzin hypes, broodtrommeltjes etc.

Die gekte is een nieuwe maatschappelijke ziekte.

pi_8927305
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:25 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Voor als ik ooit vader word: Ik beloof plechtig nooit te zullen zwichten voor die walgelijke onzin hypes, broodtrommeltjes etc.

Die gekte is een nieuwe maatschappelijke ziekte.

Broodtrommeltjes etc vind ik ook te ver gaan, maar ik zie wel dat mijn zoontje uit een Nijntje bordje eet, dus eigenlijk doe ik ook mee (al is Nijntje wat anders dan een hype).
Heb jij vroeger nog met A-Team kaartjes gespeeld? Dat was in mijn tijd een hype (en mijn ouders waren daar ook niet al te blij mee).
123
pi_8927584
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:30 schreef K3 het volgende:

[..]

Broodtrommeltjes etc vind ik ook te ver gaan, maar ik zie wel dat mijn zoontje uit een Nijntje bordje eet, dus eigenlijk doe ik ook mee (al is Nijntje wat anders dan een hype).
Heb jij vroeger nog met A-Team kaartjes gespeeld? Dat was in mijn tijd een hype (en mijn ouders waren daar ook niet al te blij mee).

Ik heb een aantal Transformers gehad en dat is het dichtste wat ik ooit bij een hype ben geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')