Misschien herkent diegene trekjes die zijn ex ook had?
denk ik
Die nieuwe moet al het goede van de ex hebben en daarbij ook nog al die dingen die je ex niet had (maar die je altijd wenste).
Welkom bij de zoektocht naar Mr(s) Perfect
Exen spelen gewoon een grote rol in iemands leven, zeker als je samen gewoond hebt
ontopic: Ik denk dat je de rol van een ex niet moet onderschatten. Hij overdrijft wel, maar er zit wel een kern van waarheid in hoor. Het blijft je wel achtervolgen. Jij hebt toch ook een ex? ( Toch?)
check geboorte datum van addicted... hmmzz geen geb.dat.
//offtopic
Ik hoop het ook niet voor je
quote:*offtopic*Lol laat leeftijd ook liever geheim , zelfs voor mezelf , ben de vrouwelijke Peter pan*offtopic*
Op woensdag 5 maart 2003 16:57 schreef zwaaibaai het volgende:
//off topiccheck geboorte datum van addicted... hmmzz geen geb.dat.
//offtopic
Ik hoop het ook niet voor je
quote:Hmmzz t is een beetje moeilijk zinnig antwoord te geven op dit soort relatie issues als ik niet weet of je 14 of 44 bent.
Op woensdag 5 maart 2003 17:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
*offtopic*Lol laat leeftijd ook liever geheim , zelfs voor mezelf , ben de vrouwelijke Peter pan*offtopic*
quote:bewust of onbewust doe je dat toch, en zou je ook niet kwalijk genomen moeten worden
Op donderdag 6 maart 2003 01:06 schreef LWaS het volgende:
Ik ben heel erg bang dat als ik een nieuwe relatie begin (Ik had tot een tijdje gelden een realtie van 5.5 jaar) ik idd vergelijkiongen ga trekken met 'vroeger'. Eigenlijk moet je mijns inziens die dingen juist buiten de dur proberen te houden, maar het lijkt me dat dat niet gaat lukken
quote:Het gaat er ook niet om dat je het kwalijk moet nemen, maar meer om het feit dat de ex van addicted al gelijk gaat roepen dat hij haar al jaren kent ( of dat in elk geval denkt te kennen). En dat is wel kwalijk vind ik.
Op donderdag 6 maart 2003 01:32 schreef metalbazzz het volgende:[..]
bewust of onbewust doe je dat toch, en zou je ook niet kwalijk genomen moeten worden
Dat je vergelijkt is helemaal niet erg, tenminste, als je dat in het begin doet. Wanneer je na vele jaren dat nog steeds doet gaat het ook niet zo goed met je vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |