quote:Gebruik ik niet...
Op woensdag 5 maart 2003 14:51 schreef MarkyB het volgende:
creme?
[Dit bericht is gewijzigd door Infinity123 op 05-03-2003 14:54]
quote:Ja zoiets! Maar zweet is het niet.. dat ruikt toch echt wel anders..
Op woensdag 5 maart 2003 14:53 schreef Infinity123 het volgende:
Heb ik dus ook altijd last van en niemand weet waar ik het over heb. Het is geen echt fris geurtje, volgens gewoon mij zweet ofzo. Maar dan anders.
quote:Hmm.. Dat is opzich wel een mogelijkheid ja.. Dat je de ozon ruikt in de lucht.. Maar of dat dan zo ruikt weet ik ook niet..
Op woensdag 5 maart 2003 14:54 schreef Peewee het volgende:
Is het geen electrische geur,.. het stinkt niet maar het is een bepaalde opvallende geur.
Dan zou het kunnen zijn dat je de ontstane ozon ruikt.
quote:Een statische geur? En waar moet dat naar ruiken dan?
Op woensdag 5 maart 2003 14:56 schreef Vanquish het volgende:
Misschien een soort statische geur?
Kwartje valt niet zo bij deze omschrijving
Kvind het niet een vervelende geur nee, maar wel apart ja.
Ga zo maar eens douchen
quote:Niet te snel douchen, je huid moet altijd nog een uurtje nagaren (is mij ooit verteld)
Op woensdag 5 maart 2003 15:02 schreef jerney het volgende:Ga zo maar eens douchen
quote:Ow?
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef Fling het volgende:[..]
Niet te snel douchen, je huid moet altijd nog een uurtje nagaren (is mij ooit verteld)
Ik spring meestal een paar minuten later onder de douche.. vind het geen lekker idee dat ik ergens heenga ofzo en dat mensen die lucht ruiken..
quote:oeh ok
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef Fling het volgende:[..]
Niet te snel douchen, je huid moet altijd nog een uurtje nagaren (is mij ooit verteld)
Was trouwens wel ff zenuwachtig net, aangezien het in dat zwembad was waar een tijdje geleden een vrouw was gefikt onder een oznnebank
Maar ze zei dat het kwam omdat ze haar peuk in de prullenbak had gegooid.. hmm.. zal wel. Ik heb het iig overleefd
quote:Ach.. ik ga voorlopig nergens heen, dus ik wacht maar ff
Op woensdag 5 maart 2003 15:06 schreef tummeke het volgende:[..]
Ow?
Ik spring meestal een paar minuten later onder de douche.. vind het geen lekker idee dat ik ergens heenga ofzo en dat mensen die lucht ruiken..
Altijd leuk trouwens.. na de eerste keer heb ik alleen een heel licht kleurtje en zie je opeens weer dat ik sproeten op m'n neus heb
quote:Vandaar dat ik altijd makkelijk een uur kan wachten; als ik onder de zonnbank uitkom heb ik een dergelijke sproetenexplosie in mijn gezicht dat ik er niet over peins om de deur uit te gaan
Op woensdag 5 maart 2003 15:08 schreef jerney het volgende:[..]
Ach.. ik ga voorlopig nergens heen, dus ik wacht maar ff
Altijd leuk trouwens.. na de eerste keer heb ik alleen een heel licht kleurtje en zie je opeens weer dat ik sproeten op m'n neus heb
quote:Sproeten staan wel leuk vind ik
Op woensdag 5 maart 2003 15:10 schreef Fling het volgende:[..]
Vandaar dat ik altijd makkelijk een uur kan wachten; als ik onder de zonnbank uitkom heb ik een dergelijke sproetenexplosie in mijn gezicht dat ik er niet over peins om de deur uit te gaan
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:08 schreef jerney het volgende:[..]
Ach.. ik ga voorlopig nergens heen, dus ik wacht maar ff
quote:LOL
Op woensdag 5 maart 2003 15:10 schreef Fling het volgende:[..]
Vandaar dat ik altijd makkelijk een uur kan wachten; als ik onder de zonnbank uitkom heb ik een dergelijke sproetenexplosie in mijn gezicht dat ik er niet over peins om de deur uit te gaan
Ach het is bij mij al iets minder gelukkig hehehe
quote:JA dat zeggen altijd mensen die ze zelf niet hebben
Op woensdag 5 maart 2003 15:15 schreef Scighera het volgende:[..]
Sproeten staan wel leuk vind ik
quote:Hear hear
Op woensdag 5 maart 2003 15:17 schreef jerney het volgende:JA dat zeggen altijd mensen die ze zelf niet hebben
Soms ga ik 's avonds, duik daarna in bed, en dan pas 's morgens douchen (dan is de lucht al weg?), dan is het net of ik bruiner ben dan wanneer ik een uur na het zonnen in bad ga.
Geen idee waar de geur van komt, ik denk toch een mengsel van zweet en huidvet en dat je niet in de open lucht ligt. In de zomer heb ik soms van in de tuin hetzelfde geurtje.
Gelukkig maar dat het met douchen snel weggaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |