Wat zijn nou fijne sigaren om mee te beginnen?
Ze moeten een beetje chique zijn.
Lekker glas wodka on the rocks en een coronatje erbij
Heb er trouwens ook geen verstand van, beste gewoon even langs de sigarenboer die weet er het meeste van
deze worden afgeraden.... bedenk wel dat roken niet gezond is (als je zegt dat je gaat beginnen) maar ik zoek wel ff verder voor je
quote:Door de week rook ik meestal Panter Sprints.
Op woensdag 5 maart 2003 14:10 schreef KRT het volgende:
Ja, ik wil dus sigaren gaan roken maar ik heb er totaal geen verstand van.Wat zijn nou fijne sigaren om mee te beginnen?
quote:Wil je het alleen maar doen voor je image? Interessant doen? Dat is tenminste het gevoel dat ik krijg, voornamelijk door je laatste zin. Lijkt me dan beter om er niet aan te beginnen. En als je het desondanks toch wil doen, begin dan met Willem II Fantasia, ben je zo weer van die ongezonde gedachte af
Ja, ik wil dus sigaren gaan roken maar ik heb er totaal geen verstand van.Wat zijn nou fijne sigaren om mee te beginnen?
Maar toch een tip: begin niet met een Havana, vereist een gevorderde rooktechniek omdat die nogal makkelijk uitgaat. Ga naar een beetje een gerenommeerde (als je dat woord niet kent ben je ook nog niet toe aan een chique sigaar ) sigarenman, die kan je wel helpen.
Vergeet in ieder geval niet je broekspijpen dicht te binden wanneer je je eerste tien opsteekt!
Zacht maar toch een hele goede smaak! Echt een goede sigaar. Kosten wel meer dan een euro per stuk (je koopt er 10 voor ¤ 11,-)
je kan beginnen met bv.. de Meharis sigaartjes (diverse smaken) of de Ritmeester / Ritmeester Sweet (wordt vaak wel gewaardeerd door omgeving).
Een lekkere cohiba ofzo.. ertussendoor
Daar moet voor mij geen alcohol bij, maar een kop eerste klas koffie....
Lekkere combinatie.
Ik wil later wel eens aan de pijp....niet drugspijp, gewoon tabak.
(Ja sorry, het is moeilijk om dit enigszins hetero-achtig uit te spreken)
Ik vindt de ouderwetse pijp nog steeds het lekkerste ruiken...die zoete geur...
Ok roken is dus ongezond. Ik weet niet hoe jullie sigaren roken, maar ik inhaleer dus nooit. Lekker gewoon in je mond de geur op de koffie laten overbrengen en dan weer door je neus en mond tegelijk eruit laten stijgen...hemels toch?
Oh ja, wat rooktips...dus NOOIT een zippo gebruiken om je sigaar op te steken...is ie gelijk verpest. Een gewone gasaansteker ook niet, want die gasgeur geeft ook af.
Gebruik gewone lucifers. Opsteken en wachten tot de zwavel weg is.
Ook NOOIT uitduwen die sigaat, want dan gaat ie echt stinken. Gewoon laten uitgloeien, dan gaat ie vanzelf uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Ashram op 05-03-2003 14:39]
trouwens ook met filter, bladerd die sigaar ook niet aan je mond als je een beetje nat rookt
quote:Ben je ouder dan 35?
Sigaren bij mannen onder de pakweg 35 ziet er niet uit! Vreselijk tragikomisch en koddig om van die jongetjes met zo'n babyface van bv 23 sigaren te zien roken. hoe maak je jezelf compleet belachelijk!
En de vrouwtjes knappen al helemaal af!
quote:die zijn idd goed te roken
Op woensdag 5 maart 2003 16:27 schreef greatgonzo het volgende:
ritmeester moods..trouwens ook met filter, bladerd die sigaar ook niet aan je mond als je een beetje nat rookt
quote:Ik ben 13 en rook regelmatig een lekkere sigaar hoor
Op woensdag 5 maart 2003 17:23 schreef Solitarias het volgende:[..]
Ben je ouder dan 35?
Sigaren bij mannen onder de pakweg 35 ziet er niet uit! Vreselijk tragikomisch en koddig om van die jongetjes met zo'n babyface van bv 23 sigaren te zien roken. hoe maak je jezelf compleet belachelijk!
quote:hmm...k vind dit nogal onzin eigelijk...als iemand het lekker vind een sigaar te roken moet ie dat zeker doen...en jah...de breezah chicks c.q. idols kijkers...c.q. GTST kijkers..kanppen er op af maar of je die mensen uberhaupt iets te melden hebt is zeer de vraag.
Op woensdag 5 maart 2003 17:23 schreef Solitarias het volgende:[..]
Ben je ouder dan 35?
ontopic: ritmeester sweets zijn vrij goed te doen...zeker als je sigaretten rookt/gerookt hebt. maar: beter niet doen!
quote:Tsja, kijkend naar je profiel kan ik me indenken dat je zulke dingen nog niet helemaal inziet. Om jouw soort (indien sigaarrokend) hebben we altijd er veel lol
Op woensdag 5 maart 2003 23:49 schreef lammegiraf het volgende:[..]
hmm...k vind dit nogal onzin eigelijk...als iemand het lekker vind een sigaar te roken moet ie dat zeker doen...en jah...de breezah chicks c.q. idols kijkers...c.q. GTST kijkers..kanppen er op af maar of je die mensen uberhaupt iets te melden hebt is zeer de vraag.
ontopic: ritmeester sweets zijn vrij goed te doen...zeker als je sigaretten rookt/gerookt hebt. maar: beter niet doen!
en anders als je wat minder geld te verteren hebt, gewoon olifant corona's of justus van maurik ofzo
Sigaren is net als whiskey en vrouwen...als je de betere merken proeft ben je verloren en wil je niet anders meer!
quote:Ik weet alweer hoe ze heten: Justus van Maurik (ofzo)
Op zaterdag 8 maart 2003 12:04 schreef ramses het volgende:
Laat je informeren bij een goede tabakzaak. Mijn vader heeft ook altijd een bepaald merk, maar ik ben de naam kwijt.
Ze zitten in een wit doosje en de naam staat er met krulletters op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |