abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 maart 2003 @ 12:45:06 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8882022
Oke,

Na 2,5 maand getreurd (en nog steeds wel) te hebben om de voorbij gegane relatie met mijn ex, merk ik dat ik steeds meer weer naar andere meiden begin te kijken. Na ergens al eens een mooie meid gezien te hebben voor 2 seconden, stond ik gisteren te tanken hier in het dorp. Ik sta daar dus en ineens stopt er naast mij een klein autootje waaruit een BLOEDmooie meid stapt. Ze kijkt me aan...en zwaait dan heel lief met een grote glimlach op dr mooie lippen. Op het moment dat ik dr zag voelde ik dus direct mijn hart in mijn keel kloppen. Het leuke is dat ik dr al eens gezien heb toen ik voor een stoplicht stond, en zij naast mij stond, een paar weken geleden. Toen zwaaide ze ook al. Ergens komt ze me vaag bekend voor, en ik haar volgens mij ook...al weet ik dat natuurlijk niet zeker. In ieder geval, dit was dus de 2e x dat ik haar zag. Driemaal is scheepsrecht, dus de volgende x wil ik 'een move' maken, alleen hier ligt het probleem. Mensen die mijn eerdere topics kennen weten dat ik heel onzeker ben etc. Daarbij, ik doe een ICT opleiding en ben ergens wel nerdig denk ik (hoewel dit dus absoluut niet te zien is als ik mensen om mij heen mag geloven) en zij is volgens mij (afgaande op haar kleding) zo'n type wat elk weekend in een discotheek te vinden is. Ik weet ook niet of zij een vriend heeft of zo, ik weet gewoon helemaal nix van dr.
Goed, nu dus de vraag. Wat voor move ? Hoe breng ik die ? Ik heb hier totaal geen verstand van, mijn ex heeft destijds mij versierd. Als ik voor andere mensen hierover na moet denken weet ik t altijd heel goed maar nu ist voor mezelf en nu weet ik t niet. Het kan best weken duren voor ik haar weer zie maar dat maakt niet uit, ik heb geduld
Man, nadat het uit was met mn ex (1e relatie) was ik echt dood vanbinnen, maar toen ik deze meid zag merkte ik dat ik wel iets voelde ineens weer, na totaal nix gevoeld te hebben afgelopen weken bij elke meid die ik zag, mooi of niet.
Iig, ik ben al blij te merken dat ik in staat ben ook naar andere meiden te kijken en die ook gewoon mooi te vinden, ipv ze te gaan vergelijken met mn ex maar nu, wat doe ik nou de volgende x als ik dr zie ?
Zijn vast mensen die hier dat weten. Ik denk namelijk van mezelf dat ik best zo'n type kan zijn dat gewoon iets geks doet, zoals zomaar op straat een meid aanspreken of zo die ik totaal niet ken, dus volgens mij ben ik best wel spontaan, alleen dat komt er nooit uit Ik heb altijd het idee dat als ik spontaan doe dat ik dan overkom als een Mr. Bean of zo

mensen.....HELP !!!

Breitling - Instruments for Professionals
pi_8882104
Volgende keer naar dr toe lopen :

Als je zwaait mag je ook best wel wat zeggen hoor

1. Wat drinken ergens?
2. Telnummer
3. Neu... Gezellig filmpje kijken?

Lambo of Rekt
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:49:59 #3
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8882159
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
...txt...

Ik heb altijd het idee dat als ik spontaan doe dat ik dan overkom als een Mr. Bean of zo

mensen.....HELP !!!

En wie zegt jou dat ze dat niet helemaal prachtig/geweldig/lief vind ofzow?
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_8882291
oeps
"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
  Moderator woensdag 5 maart 2003 @ 12:55:32 #5
16180 crew  CoolGuy
pi_8882302
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:49 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

En wie zegt jou dat ze dat niet helemaal prachtig/geweldig/lief vind ofzow?

Hmm...das waar...maar toch...kweenie Ow ja, ik ben momenteel niet in de positie om dit forum vaak te checken, maar keep 'em coming aub
pi_8882349
of natuurlijk de UBER-CLICHE : "Ken ik jouw niet ergens van?"
Lambo of Rekt
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:58:32 #7
12091 Sjaakman
pi_8882385
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:57 schreef EggsTC het volgende:
of natuurlijk de UBER-CLICHE : "Ken ik jouw niet ergens van?"
Of erger... "Ken jij mij niet ergens van?"
pi_8882420
of uh, gewoon jezelf zijn;)
Sport doet leven
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:59:39 #9
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_8882421
Wat zit je toch godverd*mme iedere keer te zwaaien als ik je zie? Ow ja... ik ben <vul naam in> hoe heet jij?
"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
pi_8882438
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:58 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Of erger... "Ken jij mij niet ergens van?"

Dan heb je kans op "Ja, van die en die tent... daarom kom ik daar niet meer"

Maar wel goed bedacht

Lambo of Rekt
pi_8882462
Leuk Autootje
pi_8882494
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:59 schreef Emphemeris het volgende:
Wat zit je toch godverd*mme iedere keer te zwaaien als ik je zie? Ow ja... ik ben <vul naam in> hoe heet jij?
geniaal zo houd je de spanning er een beetje in, weet je ook gelijk waarom ze elke keer zwaait.. ook mooi
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:02:47 #13
12091 Sjaakman
pi_8882504
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:01 schreef WouteRF het volgende:
Leuk Autootje
Eevntueel antwoord: "Oh ja? ik wil er van af, want het is een k*tding..."
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:04:32 #14
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_8882548
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:02 schreef SlickerThanAverage het volgende:

[..]

geniaal zo houd je de spanning er een beetje in, weet je ook gelijk waarom ze elke keer zwaait.. ook mooi

Sja... tis leuk verzonnen maar ik zou het zelf nooit zeggen... maar 't klinkt inderdaad wel grappig
"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
pi_8882561
maar ff serieus,
mooi autootje lijkt me wel een mooie zin om het ijs te breken (bij wijze van spreke) tenzij ze niet in een mooie auto rijdt, watvoor auto rijdt ze?
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:07:53 #16
39446 303
(C) Roland
pi_8882654
Als je al zelf niks kunt bedenken en 2 kansen (nouja, de 1e was niet echt een kans, maarja) voorbij laat gaan denk ik niet dat je veel kans maakt.
quote:
Man, nadat het uit was met mn ex (1e relatie) was ik echt dood vanbinnen, maar toen ik deze meid zag merkte ik dat ik wel iets voelde ineens weer, na totaal nix gevoeld te hebben afgelopen weken bij elke meid die ik zag, mooi of niet.
Bedenk daarbij dat uiterlijk geen basis is voor een relatie, damn zeg! Je hebt haar nog nooit horen spreken of zelf gesproken en dan voel je opeens wat voor haar? Je bedoelt toch een stijve lul of ga je nu echt menen dat je verliefd wordt op iemand die je nog nooit gesproken hebt?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8882688
[flauw]
ga languit over de motorkap van d'r auto liggen, en hijg "mooie waaaaagen"
[/flauw]
pi_8882703
Openingszinnen

Aparte openingszinnen (die echt gebruikt zijn)

Vreemde openingszinnen....

of je loopt naar d'r toe, pakt haar op d'r bek en zegt.....zo, da's een tijd geleden! Alles goed?

pi_8882750
Er is iets waar je echt moet van afwijken,
dat is bij de first date een filmpje te kijken
want misschien denkt ze dat je meer wilt,
waarme je je kansen meteen mee killt
verstandig is hij die haar mee uit vraagt,
een opgave die je waarschijnlijk uitdaagt

contact leggen met een meisje gaat niet altijd goed,
maar dat ligt er aan hoe je het doet
als ze al enige affectie heeft getoond,
is voorzichtigheid het enige wat loont

De volgende keer als je haar ziet,
maak wat contact maar zing geen lied
begin een gesprek wat het ijs breekt,
voordat haar oudere broer zich op je wreekt

pi_8882759
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:07 schreef 303 het volgende:
Als je al zelf niks kunt bedenken en 2 kansen (nouja, de 1e was niet echt een kans, maarja) voorbij laat gaan denk ik niet dat je veel kans maakt.
[..]

Bedenk daarbij dat uiterlijk geen basis is voor een relatie, damn zeg! Je hebt haar nog nooit horen spreken of zelf gesproken en dan voel je opeens wat voor haar? Je bedoelt toch een stijve lul of ga je nu echt menen dat je verliefd wordt op iemand die je nog nooit gesproken hebt?

ik geloof WEL in liefde op het eerste gezicht , ik bedoel als je een bepaald gevoel krijgt als je iemand ziet, kan het echt wel wat worden mits ze jou ook leuk vind natuurlijk
pi_8882816
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:10 schreef Rijmer het volgende:
Er is iets waar je echt moet van afwijken,
dat is bij de first date een filmpje te kijken
want misschien denkt ze dat je meer wilt,
waarme je je kansen meteen mee killt
verstandig is hij die haar mee uit vraagt,
een opgave die je waarschijnlijk uitdaagt

contact leggen met een meisje gaat niet altijd goed,
maar dat ligt er aan hoe je het doet
als ze al enige affectie heeft getoond,
is voorzichtigheid het enige wat loont

De volgende keer als je haar ziet,
maak wat contact maar zing geen lied
begin een gesprek wat het ijs breekt,
voordat haar oudere broer zich op je wreekt

zit wat in..
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:15:03 #22
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_8882878
ik denk dat je helemaal niks moet doen, tot je van haar weet of ze een vriend heeft, op welk type man ze valt, of ze jou ook leuk vindt (privedetective mischien?), hoe oud ze is, wat haar sterrebeeld is, haar favoriete kleur en gemiddelde lengte van haar teennagels..

je voelt hem wel he...?

love lesson #1: er is geen "veilige" manier van flirten; je loopt altijd kans dat je een blauwtje loopt, raar aangekeken wordt, jezelf voor lul zet of iets anders onplezierigs. de clou van een sucsesvolle flirt is niet dat je dat probeert te vermijden maar gewoon dat je er niet mee zit als het gebeurt..

met andere woorden: als je bang bent om op je bek te gaan of afgewezen te worden moet je maar het klooster in..

gewoon even overheen zetten.

maar goed, mischien een leuke tip: zorg dat je vanaf nu een briefje in de auto hebt liggen met een tekst als: "ik zwaai niet graag naar vreemden: zullen we eerste even een kopje koffie gaan drinken?"
met je tel. nummer erbij. hou je dat omhoog de volgende keer dat je haar tegenkomt en ze zwaait...

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  Moderator woensdag 5 maart 2003 @ 13:23:25 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_8883142
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:15 schreef punchdrunk het volgende:
ik denk dat je helemaal niks moet doen, tot je van haar weet of ze een vriend heeft, op welk type man ze valt, of ze jou ook leuk vindt (privedetective mischien?), hoe oud ze is, wat haar sterrebeeld is, haar favoriete kleur en gemiddelde lengte van haar teennagels..

je voelt hem wel he...?

love lesson #1: er is geen "veilige" manier van flirten; je loopt altijd kans dat je een blauwtje loopt, raar aangekeken wordt, jezelf voor lul zet of iets anders onplezierigs. de clou van een sucsesvolle flirt is niet dat je dat probeert te vermijden maar gewoon dat je er niet mee zit als het gebeurt..

met andere woorden: als je bang bent om op je bek te gaan of afgewezen te worden moet je maar het klooster in..

gewoon even overheen zetten.

maar goed, mischien een leuke tip: zorg dat je vanaf nu een briefje in de auto hebt liggen met een tekst als: "ik zwaai niet graag naar vreemden: zullen we eerste even een kopje koffie gaan drinken?"
met je tel. nummer erbij. hou je dat omhoog de volgende keer dat je haar tegenkomt en ze zwaait...

Die vind ik dus echt geweldig....briefje gaat ik zo direct even schrijven Maar goed, laat ze maar komen mensen, want ik kan dr echt nog wel meer gebruiken

ow ja, en 303... Ik laat mn goede humeur echt niet verpesten door jouw hoor Ik stel een vraag, dat jij denkt dat je moet gaan flamen moet jij weten, be my guest

woensdag 5 maart 2003 @ 15:36:44 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8887633
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:23 schreef CoolGuy het volgende:
ow ja, en 303... Ik laat mn goede humeur echt niet verpesten door jouw hoor Ik stel een vraag, dat jij denkt dat je moet gaan flamen moet jij weten, be my guest
Vind je dat flamen? Ik vind dattie wel gelijk heeft.
Het is fijn voor je dat je weer naar andere vrouwen kunt kijken, maar laat je hoofd niet op hol brengen door de eerste de beste mooie vrouw die naar je kijkt .

Ik herken het wel hoor . Toen ik vrijgezel was flirtte ik me ook een ongeluk, geweldig . Alle mannen die er leuk uitzagen, een goeie uitstraling hadden, daar lachte ik naar. En soms dacht ik ook wel eens: "Wat moet ik nou doen om echt in contact te komen?" Nou, niks. Gewoon lekker flirten, er van genieten, en als de tijd (of de meid) daar is loopt het vanzelf.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator woensdag 5 maart 2003 @ 15:41:37 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_8887771
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:36 schreef Moonah het volgende:

[..]

Vind je dat flamen? Ik vind dattie wel gelijk heeft.
Het is fijn voor je dat je weer naar andere vrouwen kunt kijken, maar laat je hoofd niet op hol brengen door de eerste de beste mooie vrouw die naar je kijkt .

Ik herken het wel hoor . Toen ik vrijgezel was flirtte ik me ook een ongeluk, geweldig . Alle mannen die er leuk uitzagen, een goeie uitstraling hadden, daar lachte ik naar. En soms dacht ik ook wel eens: "Wat moet ik nou doen om echt in contact te komen?" Nou, niks. Gewoon lekker flirten, er van genieten, en als de tijd (of de meid) daar is loopt het vanzelf.

Ja dat vind ik flamen ja Maar dit is niet de eerste de beste mooie meid die naar me kijkt, het is al de zoveelste. Alleen bij DEZE kreeg ik gewoon een gevoel. Dat wil niet zeggen dat ik verliefd op dr ben, maar ik vond het wel een hele leuk uitziende meid. Dit is dus eigenlijk niet anders dan in een cafe staan en een meid zien waar je dan op afstapt. Daar stap je ook alleen maar op af (als je dr niet kent verder) om hoe ze eruit ziet. Dan zou je dus ook met je pik denken zoals 303 dat zei. Aangezien het altijd zo gaat (op iemand afstappen die je niet kent), -alleen was het hier geen cafe maar een tankstation- was het niet nodig om dat nog eens te benadrukken, en dus vind ik het een flame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')