quote:Omdat die wedstrijden Live op Stream uitgezonden worden.
Op zondag 9 maart 2003 21:21 schreef CAZZO het volgende:Morgen in de serie B Sampdoria versus Napoli
Waarom speelt Napoli in godsnaam zo vaak op Maandag?
quote:en duits en engels
Op maandag 10 maart 2003 08:26 schreef bossie het volgende:
Vanaf nu elke maandag om 20.00 op RTL 5 Serie A voetbal !!!
Het begitn donkergrijs te worden boven Napoli...
quote:Klopt. En wat een prachtige woordspeling van Driessen.
Op dinsdag 11 maart 2003 13:37 schreef Fulton het volgende:
Serie A noemen ze dat programma, en dan laten ze even de doelpunten zien van 3 wedstrijden
En na de rust meer serie a: serie b oftewel bundesliga
prutsers
quote:En wat een fenomenale goals van Recoba, die vrije trap mocht er wezen zeg...
Op dinsdag 11 maart 2003 13:38 schreef zjroentje het volgende:Klopt. En wat een prachtige woordspeling van Driessen.
quote:Die was idd prachtig. Wat een curve.
Op dinsdag 11 maart 2003 13:41 schreef DIGGER het volgende:[..]
En wat een fenomenale goals van Recoba, die vrije trap mocht er wezen zeg...
En trouwens, wat een overtreding van die back van Bologna. Mejongens.
Echt een vreselijke mooie goal.
Verder had Juve zaterdag al weer alle mazzel met een onterecht afgekeurde tegengoal en een onterecht goedgekeurde gescorde goal (Trezeguet).
Nedved behoort de laatste tijd trouwens echt steevast tot de uitnlinkers bij Juve, die is weer helemaal in topvorm, belooft wat voor Nederland - Tsjechie want de heer Koller is ook al lekker in vorm.
Napoli - Verona was 0-0, Napoli heeft 3 punten tot de veiligheid, inmiddels weer een nieuwe (oude) trainer en een 6-3-1 veldverdeling
quote:Hoera! Een Florentia Viola medestander! Forza Viola!
Op dinsdag 18 maart 2003 01:29 schreef ZIOPPA het volgende:
Heb goal van Signori gezien...die zat er goed in! Tweede goal van Nedved was ook niet slecht!
En Fiorentina intussen 5 punten voor op Rimini, C1 is dichtbij! (op zich niets om trots op te zijn, maar het is een begin).
quote:Heb het geluk dat ik in mei 2 weken in Firenze ben, zal de wedstrijden tegen Savona en Sassuolo zeker niet missen. Aangezien dit de op 2 na laatste en laatste speeldagen zijn, hoop ik dat ze ķf meer dan 6 punten voorstaan ķf minder dan 3...
Op dinsdag 18 maart 2003 09:03 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hoera! Een Florentia Viola medestander! Forza Viola!
quote:Lucky you...
Op dinsdag 18 maart 2003 13:23 schreef ZIOPPA het volgende:[..]
Heb het geluk dat ik in mei 2 weken in Firenze ben, zal de wedstrijden tegen Savona en Sassuolo zeker niet missen. Aangezien dit de op 2 na laatste en laatste speeldagen zijn, hoop ik dat ze ķf meer dan 6 punten voorstaan ķf minder dan 3...
FINCHE VIVRO SOSTERRO LA FIORENTINA
quote:Heb zondag flink gelachen om dat gitaarspelertje op Rai2 voor het vak Florentia fans, pluspunt voor hem was dat er nu geen sneeuw lag (Heb je hem destijds (weet wedstrijd niet meer) die sneeuwballen richting die Florentia fans zien gooien die vervolgens alles op de tribune lostrokken om hem te bekogelen?)
Op dinsdag 18 maart 2003 09:03 schreef Dylan Dog het volgende:Hoera! Een Florentia Viola medestander! Forza Viola!
Was maar een mager 0-0'etje tegen Gubbio, gelukkig liet Rimini het flink zitten...
Modena - Reggina is op het moment bezig. Tussenstand 0-0.
quote:ja idd, maar volgens mij wordt het op geen enkele zender uitgezonden he? Ik dacht op eurosport maar die lijers doen t alleen in engeland.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:41 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond de topper AC Milan - Juventus.Modena - Reggina is op het moment bezig. Tussenstand 0-0.
quote:Canal + (zie Voetbal: Waar en Wanneer op TV)
Op zaterdag 22 maart 2003 19:29 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
ja idd, maar volgens mij wordt het op geen enkele zender uitgezonden he? Ik dacht op eurosport maar die lijers doen t alleen in engeland.
quote:Pipo maakt bijna altijd lullige doelpuntjes.
Op zaterdag 22 maart 2003 23:55 schreef CAZZO het volgende:
Milan maakt de strijd om de scudetto weer spannend na de 2-1 zege op Juve
de 2-1 van Filippo Inzaghi ging op een wel zeer lullige manier door de beentjes van Buffon
AS Roma - Piacenza 3-0
Atalanta - Chievo 0-0
Como - Bologna 1-0
Empoli - Brescia 0-0
Parma - Lazio 1-0
Torino - Perugia 0-1
Roma speelt dus de frustaties van zich af.
quote:Lazio ook nog naweeen van de Uefa Cup
Parma - Lazio 1-0
Goal van Nedved gisteravond (Die weer erg goed speelde) was fraai overigens.
quote:Wie zijn eigenlijk de directe concurrenten van Napoli in de strijd tegen degradatie?
Op zondag 23 maart 2003 16:17 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Livorno - Napoli momenteel 1-1 tussenstand, Napoli goal van Vidigal.
Maar 1-1 is niet genoeg....Goal van Nedved gisteravond (Die weer erg goed speelde) was fraai overigens.
Heeft DIGGER op de verkeerde account ingelogged, of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |