abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11958688
Er komt een spel uit van Internazionale

http://www.codemasters.com/inter/uk/inter.php

Wat zal t doel zijn, zoveel mogelijk jonge spelers kopen om die vervolgens uit te lenen?

pi_11959409
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:

Dionigi staat in de belangstelling van Siena...

Als ze die laten gaan, kunnen ze promotie komend seizoen wel shaken denk ik, was toch verruit de belangrijkste speler van afgelopen seizoen bij Napoli.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_11959453
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:48 schreef Smeich het volgende:

Wat zal t doel zijn, zoveel mogelijk jonge spelers kopen om die vervolgens uit te lenen?

Ik denk dat het een soort (dicht)timmer spelletje is waarbij dan altijd 1 spijker overblijft om je te kunnen steken.
pi_11959687
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik denk dat het een soort (dicht)timmer spelletje is waarbij dan altijd 1 spijker overblijft om je te kunnen steken.

Is een spelletje waarmee je met verschillende clubs tegen Inter kunt spelen. Je kunt ook met Ajax spelen: het hele spelletje beter zijn en uiteindelijk toch verliezen door onoplettendheid.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11960260
Als ze zo'n spel met Duitsland maken, dan maakt het niet uit met welk team je speelt, je verliest het altijd op de Schwalbe en de laatste minuut.

Wat verwachten we hier overigens van komend seizoen? Weer Juve en de 2 uit Milano, of komen de 2 uit Roma weer terug en kan Parma beter meekomen komend seizoen?

Ik dank dat Roma verdedigend wel beter moet kunnen komend seizoen maar vind het middenveld nog niet overtuigend. Ook van Lazio heb ik niet het idee dat de ploeg nu echt meekan met de groten, dus ik denk toch dat het weer Juve, Milan en Inter worden die strijden gaan om de Scudetto

pi_11960362
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:48 schreef Smeich het volgende:

Is gewoon het spel 'club football'
te spelen met (iig) Ajax, Bayern, Dortmund, HSV, Arsenal, Aston Villa, Celtic, Chelsea, Leeds, Liverpool, Man Utd, Rangers, Barcelona, Madrid, AC Milan, Juventus en Inter
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_11960513
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:45 schreef DIGGER het volgende:
Als ze zo'n spel met Duitsland maken, dan maakt het niet uit met welk team je speelt, je verliest het altijd op de Schwalbe en de laatste minuut.

Wat verwachten we hier overigens van komend seizoen? Weer Juve en de 2 uit Milano, of komen de 2 uit Roma weer terug en kan Parma beter meekomen komend seizoen?

Ik dank dat Roma verdedigend wel beter moet kunnen komend seizoen maar vind het middenveld nog niet overtuigend. Ook van Lazio heb ik niet het idee dat de ploeg nu echt meekan met de groten, dus ik denk toch dat het weer Juve, Milan en Inter worden die strijden gaan om de Scudetto

Ik denk dat het dit jaar inderdaad weer zal gaan tussen Juve en het duo uit Milaan, ik zie de rest er niet veel beter op geworden. Misschien dat Inter iets dichter bij Juve kan kruipen, mits Crespo en Bobo een keer fit blijven en er inderdaad voorzetten van de flanken (VDM en Eriberto Luciano komen.

Parma als Dark Horse voor de vierde plek?

Wat een vrouw!
spits!
pi_11965183
Parma is Lamouchi kwijt, dat is een goede speler. Adriano... Blijft die nou of gaat die terug naar Inter?? Dat zou ook een aderlating zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11966627
Adriano wordt nog 1 seizoen gehuurd door Parma ja.

En ik zou r niet van staan te kijken als Lazio veel van zich laat zien dit seizoen, ik heb r veel vertrouwen in, mede door Mancio!!

pi_11978967
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 18:09 schreef Smeich het volgende:
Adriano wordt nog 1 seizoen gehuurd door Parma ja.

En ik zou r niet van staan te kijken als Lazio veel van zich laat zien dit seizoen, ik heb r veel vertrouwen in, mede door Mancio!!

En met Albertini heb je een gedreven speler erbij...
Wat een vrouw!
spits!
pi_12113584
Dylan Dog, Correct me if I'm wrong, maar er is volgens mij nog steeds niet bekend of de Serie B komend seizoen van start gaat met 21 clubs (Catania degradeert niet) of zelfs met liefst 24 clubs (geen enkele ploeg degradeert uit de Serie B).
pi_12114644
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Dylan Dog, Correct me if I'm wrong, maar er is volgens mij nog steeds niet bekend of de Serie B komend seizoen van start gaat met 21 clubs (Catania degradeert niet) of zelfs met liefst 24 clubs (geen enkele ploeg degradeert uit de Serie B).
Is inderdaad nog steeds niet bekend. Of 21 clubs, of 24. Binnenkort schijnbaar meer, maar het is natuurlijk een drama van jewelste.
Wat een vrouw!
spits!
pi_12156741
De kogel is door de kerk: de Serie B zal volgend jaar 'gewoon' 20 clubs hebben en catania speelt in de Serie C.
Wat een vrouw!
spits!
pi_12161801
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
De kogel is door de kerk: de Serie B zal volgend jaar 'gewoon' 20 clubs hebben en catania speelt in de Serie C.
Toch nog een verrassende climax

Maar goed, met Catania heb ik toch niks, dus geen probleem met deze oplossing

pi_12252475
quote:
'Davids maakt zich onmogelijk bij Juventus'

6/8/2003 10:51

De onderlinge verhoudingen tussen Juventus en Edgar Davids zijn verder bekoeld geraakt. De Nederlandse middenvelder van de Italiaanse kampioen werd in de Verenigde Staten buiten het elftal gelaten voor het duel om de Supercup tegen AC Milan en was het daar allerminst mee eens.
De lezingen waarom vaste waarde Davids ontbrak, liepen uiteen in de Italiaanse media. 'Dit is slechts een normale technische beslissing', legde coach Marcello Lipi uit. 'Davids is gewoon nog niet in vorm en heeft tegen Manchester United slecht gespeeld. Iets wat iedereen in deze fase van het seizoen kan overkomen', voegde algemeen directeur Luciano Moggi toe.

Toch uitten beiden ook stevige kritiek aan het adres van Davids. 'Hij is een ware kampioen, maar we proberen om een bepaalde sfeer te kweken en we staan niet toe dat iemand dat verpest', aldus Moggi over de mokkende Davids. Lippi verweet Davids bovendien 'egoīsme'. 'Er is er hier eentje die alleen voor zichzelf speelt en alleen maar bezig is met zijn eigen public relations.'

Buiten Davids' gedrag op het veld spelen meer zaken. Zo ging de Nederlandse international zonder toestemming dineren in Manhattan, anderhalf uur reizen van het trainingskamp van Juve in Warren, New Jersey. Bovendien weigert Davids te praten over een verlenging van zijn contract, dat medio 2004 afloopt.

Juventus' veto om Davids vorig seizoen naar AS Roma te laten vertrekken, zou de oorzaak zijn van de weigering van de 30-jarige terriër. Nu Davids komende zomer gratis dreigt te vertrekken, wil de club uit Turijn mogelijk alsnog meewerken aan een transfer om nog wat geld voor hem te vangen.

Juventus denkt de opvolger van Davids namelijk al in huis te hebben. 'Zijn logische opvolger is Stefano Appiah, maar ik zie niet waarom we nu over het post-Davids tijdperk moeten praten aangezien de Nederlander nog bij ons is', zwakte Moggi zijn eigen woorden vervolgens weer af.

Ook collega-bestuurslid Galileo Ferraris maakt zich niet zo druk over il caso Davids. 'Dit lijkt mij een typisch geval van de wetten van het moderne voetbal. Davids mag bij ons blijven en volgens mij heeft hij aangegeven dat hij dat ook wil. Als hij komende zomer transfervrij vertrekt, dan halen we toch een andere speler wiens contract afloopt. Het leven gaat door', aldus Ferraris. Met of zonder Davids in de gelederen.

bron: www.vi.nl

Edje is weer lekker bezig

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12255652
Ik zie hem nog wel op de valreep getransfereerd worden, en ik denk dat dat vanuit Juve oogpunt niet eens onverstandig is:

- Je casht nog
- Je hebt voldoende mensen voor de lege plek
- Je hebt voldoende ervaring rondlopen om een jonge speler op die plek in te passen
- Je bezuinigt 5 rooie kaarten per seizoen

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 augustus 2003 @ 13:25:37 #242
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12255758
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie hem nog wel op de valreep getransfereerd worden, en ik denk dat dat vanuit Juve oogpunt niet eens onverstandig is:

- Je casht nog
- Je hebt voldoende mensen voor de lege plek
- Je hebt voldoende ervaring rondlopen om een jonge speler op die plek in te passen
- Je bezuinigt 5 rooie kaarten per seizoen

ben dan trouwens nieuwsgierig waar-ie heen zou gaan. PL mogelijk? (CFC of ManU)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_12255780
Ik gok dat Roma dan wel weer aan de poorten van Juve klopt.
pi_12255903
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:25 schreef Doc het volgende:

[..]

ben dan trouwens nieuwsgierig waar-ie heen zou gaan. PL mogelijk? (CFC of ManU)

Ik vind Davids niet echt een type voor de Premier League, hij moet gewoon in Italië blijven. Roma zal wel weer aankloppen en misschien doet Inter ook wel een poging.
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12256779
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:32 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Ik vind Davids niet echt een type voor de Premier League, hij moet gewoon in Italië blijven. Roma zal wel weer aankloppen en misschien doet Inter ook wel een poging.

Qua spel vind ik hem wel degelijk in de PL passen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12256804
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Qua spel vind ik hem wel degelijk in de PL passen.

Misschien qua spel wel, maar zijn "gespleten" karakter pas niet echt in de PL
pi_12256815
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:11 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Come again?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12257519
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:11 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Oh en jij vindt Keane en Gerrard niet gespleten?
Wat een vrouw!
spits!
pi_12257531
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Die zijn gewoon op zijn Engels gestoord, Davids is echt gek
pi_12257535
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Gaan we weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')