http://www.codemasters.com/inter/uk/inter.php
Wat zal t doel zijn, zoveel mogelijk jonge spelers kopen om die vervolgens uit te lenen?
quote:Als ze die laten gaan, kunnen ze promotie komend seizoen wel shaken denk ik, was toch verruit de belangrijkste speler van afgelopen seizoen bij Napoli.
Op woensdag 23 juli 2003 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:Dionigi staat in de belangstelling van Siena...
quote:Ik denk dat het een soort (dicht)timmer spelletje is waarbij dan altijd 1 spijker overblijft om je te kunnen steken.
Op woensdag 23 juli 2003 12:48 schreef Smeich het volgende:
Er komt een spel uit van Internazionalehttp://www.codemasters.com/inter/uk/inter.php
Wat zal t doel zijn, zoveel mogelijk jonge spelers kopen om die vervolgens uit te lenen?
quote:Is een spelletje waarmee je met verschillende clubs tegen Inter kunt spelen. Je kunt ook met Ajax spelen: het hele spelletje beter zijn en uiteindelijk toch verliezen door onoplettendheid.
Op woensdag 23 juli 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik denk dat het een soort (dicht)timmer spelletje is waarbij dan altijd 1 spijker overblijft om je te kunnen steken.
Wat verwachten we hier overigens van komend seizoen? Weer Juve en de 2 uit Milano, of komen de 2 uit Roma weer terug en kan Parma beter meekomen komend seizoen?
Ik dank dat Roma verdedigend wel beter moet kunnen komend seizoen maar vind het middenveld nog niet overtuigend. Ook van Lazio heb ik niet het idee dat de ploeg nu echt meekan met de groten, dus ik denk toch dat het weer Juve, Milan en Inter worden die strijden gaan om de Scudetto
quote:Is gewoon het spel 'club football'
Op woensdag 23 juli 2003 12:48 schreef Smeich het volgende:
Er komt een spel uit van Internazionalehttp://www.codemasters.com/inter/uk/inter.php
quote:Ik denk dat het dit jaar inderdaad weer zal gaan tussen Juve en het duo uit Milaan, ik zie de rest er niet veel beter op geworden. Misschien dat Inter iets dichter bij Juve kan kruipen, mits Crespo en Bobo een keer fit blijven en er inderdaad voorzetten van de flanken (VDM en Eriberto Luciano komen.
Op woensdag 23 juli 2003 13:45 schreef DIGGER het volgende:
Als ze zo'n spel met Duitsland maken, dan maakt het niet uit met welk team je speelt, je verliest het altijd op de Schwalbe en de laatste minuut.Wat verwachten we hier overigens van komend seizoen? Weer Juve en de 2 uit Milano, of komen de 2 uit Roma weer terug en kan Parma beter meekomen komend seizoen?
Ik dank dat Roma verdedigend wel beter moet kunnen komend seizoen maar vind het middenveld nog niet overtuigend. Ook van Lazio heb ik niet het idee dat de ploeg nu echt meekan met de groten, dus ik denk toch dat het weer Juve, Milan en Inter worden die strijden gaan om de Scudetto
Parma als Dark Horse voor de vierde plek?
En ik zou r niet van staan te kijken als Lazio veel van zich laat zien dit seizoen, ik heb r veel vertrouwen in, mede door Mancio!!
quote:En met Albertini heb je een gedreven speler erbij...
Op woensdag 23 juli 2003 18:09 schreef Smeich het volgende:
Adriano wordt nog 1 seizoen gehuurd door Parma ja.En ik zou r niet van staan te kijken als Lazio veel van zich laat zien dit seizoen, ik heb r veel vertrouwen in, mede door Mancio!!
quote:Is inderdaad nog steeds niet bekend. Of 21 clubs, of 24. Binnenkort schijnbaar meer, maar het is natuurlijk een drama van jewelste.
Op woensdag 30 juli 2003 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Dylan Dog, Correct me if I'm wrong, maar er is volgens mij nog steeds niet bekend of de Serie B komend seizoen van start gaat met 21 clubs (Catania degradeert niet) of zelfs met liefst 24 clubs (geen enkele ploeg degradeert uit de Serie B).
quote:Toch nog een verrassende climax
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
De kogel is door de kerk: de Serie B zal volgend jaar 'gewoon' 20 clubs hebben en catania speelt in de Serie C.
Maar goed, met Catania heb ik toch niks, dus geen probleem met deze oplossing
quote:bron: www.vi.nl
'Davids maakt zich onmogelijk bij Juventus'6/8/2003 10:51
De onderlinge verhoudingen tussen Juventus en Edgar Davids zijn verder bekoeld geraakt. De Nederlandse middenvelder van de Italiaanse kampioen werd in de Verenigde Staten buiten het elftal gelaten voor het duel om de Supercup tegen AC Milan en was het daar allerminst mee eens.
De lezingen waarom vaste waarde Davids ontbrak, liepen uiteen in de Italiaanse media. 'Dit is slechts een normale technische beslissing', legde coach Marcello Lipi uit. 'Davids is gewoon nog niet in vorm en heeft tegen Manchester United slecht gespeeld. Iets wat iedereen in deze fase van het seizoen kan overkomen', voegde algemeen directeur Luciano Moggi toe.
Toch uitten beiden ook stevige kritiek aan het adres van Davids. 'Hij is een ware kampioen, maar we proberen om een bepaalde sfeer te kweken en we staan niet toe dat iemand dat verpest', aldus Moggi over de mokkende Davids. Lippi verweet Davids bovendien 'egoīsme'. 'Er is er hier eentje die alleen voor zichzelf speelt en alleen maar bezig is met zijn eigen public relations.'Buiten Davids' gedrag op het veld spelen meer zaken. Zo ging de Nederlandse international zonder toestemming dineren in Manhattan, anderhalf uur reizen van het trainingskamp van Juve in Warren, New Jersey. Bovendien weigert Davids te praten over een verlenging van zijn contract, dat medio 2004 afloopt.
Juventus' veto om Davids vorig seizoen naar AS Roma te laten vertrekken, zou de oorzaak zijn van de weigering van de 30-jarige terriër. Nu Davids komende zomer gratis dreigt te vertrekken, wil de club uit Turijn mogelijk alsnog meewerken aan een transfer om nog wat geld voor hem te vangen.
Juventus denkt de opvolger van Davids namelijk al in huis te hebben. 'Zijn logische opvolger is Stefano Appiah, maar ik zie niet waarom we nu over het post-Davids tijdperk moeten praten aangezien de Nederlander nog bij ons is', zwakte Moggi zijn eigen woorden vervolgens weer af.
Ook collega-bestuurslid Galileo Ferraris maakt zich niet zo druk over il caso Davids. 'Dit lijkt mij een typisch geval van de wetten van het moderne voetbal. Davids mag bij ons blijven en volgens mij heeft hij aangegeven dat hij dat ook wil. Als hij komende zomer transfervrij vertrekt, dan halen we toch een andere speler wiens contract afloopt. Het leven gaat door', aldus Ferraris. Met of zonder Davids in de gelederen.
Edje is weer lekker bezig
- Je casht nog
- Je hebt voldoende mensen voor de lege plek
- Je hebt voldoende ervaring rondlopen om een jonge speler op die plek in te passen
- Je bezuinigt 5 rooie kaarten per seizoen
quote:ben dan trouwens nieuwsgierig waar-ie heen zou gaan. PL mogelijk? (CFC of ManU)
Op woensdag 6 augustus 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie hem nog wel op de valreep getransfereerd worden, en ik denk dat dat vanuit Juve oogpunt niet eens onverstandig is:- Je casht nog
- Je hebt voldoende mensen voor de lege plek
- Je hebt voldoende ervaring rondlopen om een jonge speler op die plek in te passen
- Je bezuinigt 5 rooie kaarten per seizoen
quote:Ik vind Davids niet echt een type voor de Premier League, hij moet gewoon in Italië blijven. Roma zal wel weer aankloppen en misschien doet Inter ook wel een poging.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:25 schreef Doc het volgende:[..]
ben dan trouwens nieuwsgierig waar-ie heen zou gaan. PL mogelijk? (CFC of ManU)
quote:Qua spel vind ik hem wel degelijk in de PL passen.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:32 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Ik vind Davids niet echt een type voor de Premier League, hij moet gewoon in Italië blijven. Roma zal wel weer aankloppen en misschien doet Inter ook wel een poging.
quote:Misschien qua spel wel, maar zijn "gespleten" karakter pas niet echt in de PL
Op woensdag 6 augustus 2003 14:10 schreef zjroentje het volgende:[..]
Qua spel vind ik hem wel degelijk in de PL passen.
quote:Come again?
Op woensdag 6 augustus 2003 14:11 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Misschien qua spel wel, maar zijn "gespleten" karakter pas niet echt in de PL
quote:Oh en jij vindt Keane en Gerrard niet gespleten?
Op woensdag 6 augustus 2003 14:11 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Misschien qua spel wel, maar zijn "gespleten" karakter pas niet echt in de PL
quote:Die zijn gewoon op zijn Engels gestoord, Davids is echt gek
Op woensdag 6 augustus 2003 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Oh en jij vindt Keane en Gerrard niet gespleten?
quote:Gaan we weer.
Op woensdag 6 augustus 2003 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Oh en jij vindt Keane en Gerrard niet gespleten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |