abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 11:59:01 #1
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8880744
Ik zag gisteren een clip op MTV (made in holland, of hoe het ook heet) van ene rapper "Gotcha". Zonder twijfel de slechtste nederlandse hiphop die ik ooit gezien heb. In het begin dacht ik nog dat het een grap was, een parodie ofzo... maar al snel bleek dat het een serieuze poging tot rappen was... wat een ramp. Behalve dat zn delivery gewoon weak is probeert hij het ook nog eens in het engels en dat klinkt echt voor geen meter. Verder gaan zn teksten over "bitches" en "dropping bombs" en vindt hij zichzelf "bad to the bone"

De clip die daarvoor kwam was van Osdorp Posse (De jongens van de industrie) Die laten dus ff zien hoe het WEL moet...

2 woorden voor Gotcha: Ventje Concurrentje

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_8880812
ik zou er nog geen woorden aan vuil maken.
onder
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:02:16 #3
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_8880822
Brrr... Ik hoop maar dat het niks te maken heeft met de briljante Haarlemse funkers van Gotcha!, jaartje of 10 geleden, vorig jaar heropgericht met bijna nieuwe bezetting...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:03:36 #4
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_8880845
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:02 schreef Svyatagor het volgende:
Brrr... Ik hoop maar dat het niks te maken heeft met de briljante Haarlemse funkers van Gotcha!, jaartje of 10 geleden, vorig jaar heropgericht met bijna nieuwe bezetting...
Sluit ik me helemaal bij aan!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:03:36 #5
15865 elfrikandel
Ich bin ein Frikandel!
pi_8880846
Nouw, ik ken die Gotcha niet, maar Def P laat ook wel eens een steek vallen hoor: Chillen in 't Bubbelbad
Was altijd best te spreken over Osdorp Posse, zeker over "Goeie in 't Vloeien", maar na "Chillen.." begon ik een beetje heel erg te twijfelen of ze (Def P vooral) niet te lang hebben geblowd..
Snelvoer is mijn middelste naam!
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:08:58 #6
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_8880977
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:02 schreef Svyatagor het volgende:
Ik denk eigenlijk van wel...
http://home.planet.nl/~gogoprince/fimc/funksin.html

Het nummer Funk's in my corner (waar MikeF het over lijkt te hebben) stond op het reunie-album 5.259551/2200.

[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 05-03-2003 12:15]

pi_8881003
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:03 schreef elfrikandel het volgende:
Nouw, ik ken die Gotcha niet, maar Def P laat ook wel eens een steek vallen hoor: Chillen in 't Bubbelbad
Was altijd best te spreken over Osdorp Posse, zeker over "Goeie in 't Vloeien", maar na "Chillen.." begon ik een beetje heel erg te twijfelen of ze (Def P vooral) niet te lang hebben geblowd..
Flikker toch op... En je was nog wel zo'n fan van 'moordenaars'. Jammer dat mensen zich ontwikkelen en richting kiezen.

Maar goed, inderdaad een grote grap dat gotcha. Die gast lijkt heel groot en stoer, maar klinkt als een faggot.

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:10:57 #8
693 ChOas
pi_8881029
Jullie kennen Gotcha, en Beatcream echt niet ?

Hoe oud zijn jullie ?

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_8881190
Hehehe, heb die clip 1 x gezien ja, tijdje terug ... 't was van een bedenkelijk niveau :-)
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:16:45 #10
15865 elfrikandel
Ich bin ein Frikandel!
pi_8881204
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:09 schreef drugsgebruiker het volgende:
Flikker toch op... En je was nog wel zo'n fan van 'moordenaars'.
Waar basseer je dat op ???
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:17:42 #11
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_8881241
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:10 schreef ChOas het volgende:
Jullie kennen Gotcha, en Beatcream echt niet ?

Hoe oud zijn jullie ?

Beatcream, masters of bad taste

Ben ook wel benieuwd naar jouw bandje..

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:19:31 #12
693 ChOas
pi_8881299
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:17 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd naar jouw bandje..

People stink!

Ik laat wel weten wanneer we weer ergens spelen

[Stephen Roberts]
pi_8881309
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:16 schreef elfrikandel het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op ???
Basseer ... stevige BASS ... volgende keer 1 s minder he
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:22:20 #14
15865 elfrikandel
Ich bin ein Frikandel!
pi_8881368
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:19 schreef michiel- het volgende: volgende keer 1 s minder he
Ja, je hebt gelijk, sstom van me hè ?
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:32:21 #15
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8893440
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:08 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk van wel...
http://home.planet.nl/~gogoprince/fimc/funksin.html

Het nummer Funk's in my corner (waar MikeF het over lijkt te hebben) stond op het reunie-album 5.259551/2200.

Inderdaad, Funk's in my corner heet de clip, had ik ff moeten vermelden...

Die vent van Beef (Reggae uit... ja waar eigenlijk... ergens in Holland) zit ook in de clip en zingt de hook, dus misschien heet die rapper helemaal geen Gotcha! maar zit hij gewoon in dat project... ofzo. In ieder geval is die vent een wandelende ramp, bedenkelijk niveau is een understatement...

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
  woensdag 5 maart 2003 @ 22:37:40 #16
20572 Rino
wErkelijk
pi_8898076
Die rapper heet inderdaad geen Gotcha, maar Kid Crash. Hij is de nieuwe frontman van Gotcha! (met uitroepteken). En inderdaad is dat zeker geen verbetering. Hun vorige 3 albums zijn geniale stukjes funk, maar deze nieuwe cd kan mij maar niet bevallen en dat ligt inderdaad vooral aan de rapper! Mocht je van funk houden dan kan ik je toch echt aanraden eens een ouder nummer te luisteren.

Overigens Beef komt uit Eindhoven en Beef bestaat voor een deel uit ex Gotcha!

Het uitzicht hierboven is daar beneden....
  donderdag 6 maart 2003 @ 15:55:21 #17
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_8913175
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:17 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Voor 2 piek aangeschaft bij Concerto .

Oh en Gotcha! scheen inderdaad wel een fijne live Funkband te zijn. Een aantal jaar terug in ieder geval.

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_8913252
Ik als non-hiphop/funk fan vind Gotcha! toch best een leuke band

Heb ze een maandje geleden in (een uitverkocht) Patronaat Haarlem gezien, daar namen ze ook een livecd op.

Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  donderdag 6 maart 2003 @ 16:08:16 #19
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8913543
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:59 schreef MikeF het volgende:
Ik zag gisteren een clip op MTV (made in holland, of hoe het ook heet) van ene rapper "Gotcha". Zonder twijfel de slechtste nederlandse hiphop die ik ooit gezien heb. In het begin dacht ik nog dat het een grap was, een parodie ofzo... maar al snel bleek dat het een serieuze poging tot rappen was... wat een ramp. Behalve dat zn delivery gewoon weak is probeert hij het ook nog eens in het engels en dat klinkt echt voor geen meter. Verder gaan zn teksten over "bitches" en "dropping bombs" en vindt hij zichzelf "bad to the bone"

De clip die daarvoor kwam was van Osdorp Posse (De jongens van de industrie) Die laten dus ff zien hoe het WEL moet...

2 woorden voor Gotcha: Ventje Concurrentje

Zoals al is gezegd in dit topic; Gotcha! is een BAND! (En nog een leuke ook) En niet een rapper.

Ze gaan ook al een tijdje mee... Hun eerste single "Words and music from da lowlands" (1990) staat in mijn "all-time-favorite" lijstje
BRILJANTE plaat

De band is in de loop der jaren nogal eens van samenstelling veranderd, maar de basis-leden zijn nog steeds dezelfden.

Check hun site: www.gotchasite.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 06-03-2003 16:09]

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_8913585
wow; Gotcha. Een jaar of 10 geleden vaker gezien. Geweldig!!!

(hoe heet dat album ook weer...met dat kotsende mannetje voorop)?

[Dit bericht is gewijzigd door lily op 06-03-2003 16:11]

pi_8913639
Gotcha is cool.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:25:04 #22
20572 Rino
wErkelijk
pi_8932665
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:08 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

De band is in de loop der jaren nogal eens van samenstelling veranderd, maar de basis-leden zijn nog steeds dezelfden.

Check hun site: www.gotchasite.nl

Op de frontmannen na dan. Ro en Ten zijn uit de band gestapt en Kid Crash is daar voor in de plaats gekomen en dat vind ik zeker geen verbetering! Hij heeft vrij lange saaie raps ingebracht, maar zingt niets, terwijl Ro en Ten dat wel erg goed konden.
Ik heb gehoord dat ze nu een zangeres hebben toegevoegd.
Het uitzicht hierboven is daar beneden....
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:19:02 #23
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16341717
Nououou .. het was LeuK gisteravond hoor!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')