Dan beld hij s'avonds heel laat op dat ie bij je komt , hij weet niet dat jij van zijn leugens afweet en hebt eigenlijk wel zin in een wilde avond sex.
Dus je laat hem komen , hebt een avondje grandioos wilde sex , wel veilig uiteraard!
Maar dan heb je het wel met hem gehad en hij verwacht dat hij mag blijven slapen.
Hoe vernederend kan het dan zijn voor een man dat ie geld krijgt voor zijn "diensten"? En dan ook nog vraagt wat is dat?
Je geld en kleed je nu maar aan en rot maar op!
Is dit te erg? Of gezien de situatie wel terecht?
Vond hem zelf in elk geval destijds wel lollig.
(hij liet het geld trouwens liggen)
quote:grandioos wilde sex en veilig in 1 zin??
Op woensdag 5 maart 2003 10:50 schreef Xanthe het volgende:
Ken je dat als vrouw zijnde, dat je een man ontmoet die je wel leuk vind , hij doet ook zo tegen jou.
Zegt dat ie vrijgezel is enzo en je hebt het gezellig samen.
Maar dan kom je er achter dat je flink verneukt word , hij heeft een vriendin en heeft de ene leugen na de andere.Dan beld hij s'avonds heel laat op dat ie bij je komt , hij weet niet dat jij van zijn leugens afweet en hebt eigenlijk wel zin in een wilde avond sex.
Dus je laat hem komen , hebt een avondje grandioos wilde sex , wel veilig uiteraard!
Maar dan heb je het wel met hem gehad en hij verwacht dat hij mag blijven slapen.
Hoe vernederend kan het dan zijn voor een man dat ie geld krijgt voor zijn "diensten"? En dan ook nog vraagt wat is dat?
Je geld en kleed je nu maar aan en rot maar op!Is dit te erg? Of gezien de situatie wel terecht?
Vond hem zelf in elk geval destijds wel lollig.
quote:Euh... ja!
Op woensdag 5 maart 2003 10:52 schreef vosss het volgende:[..]
grandioos wilde sex en veilig in 1 zin??
quote:het is maar waar je zin in hebt .. Mij lijkt het niets.. Ik betaal nl. niet voor sex, ook niet als geintje of om iemand te vernederen.
[...]
quote:Ik had het wel meegenomen
quote:Ik had het dubbele gevraagt
Op woensdag 5 maart 2003 10:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik had het wel meegenomen
quote:en dat noemt ze ook nog vernederend
Op woensdag 5 maart 2003 10:58 schreef Tijn het volgende:
Call me stupid, maar volgens mij snap ik het ff niet... uiteindelijk loopt hij de deur uit zonder verplichtingen, heeft geneukt en nog wat geld op de koop toe, right?
quote:Ik ook! En vervolgens bij mn vriendin geslapen (die had 'ie toch in het verhaal)
Op woensdag 5 maart 2003 10:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik had het wel meegenomen
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 05-03-2003 10:59]
quote:En hij liet het geld nog liggen ook
Call me stupid, maar volgens mij snap ik het ff niet... uiteindelijk loopt hij de deur uit zonder verplichtingen, heeft geneukt en nog wat geld op de koop toe, right?
quote:Ja
Dan beld
Is dit te erg?
Maar ff on-topic: ik vind het terecht! Hij verneukt jou, dan mag je hem ook terug pakken. Al had ik zelf wel anders aangepakt, iets in de trand van dat ie klaarzit om te beginnen zeg maar en dan op een manier hard verneuken.
Leugens....
quote:Ik betaal anders ook absoluut niet voor sex.
Op woensdag 5 maart 2003 10:53 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
het is maar waar je zin in hebt .. Mij lijkt het niets.. Ik betaal nl. niet voor sex, ook niet als geintje of om iemand te vernederen.
Vond het toen wel een leuke actie , gewoon omdat ie mij ook zo bedonderd had.
Maar ook nooit overwogen om het weer te doen.
quote:Tuurlijk!
Op woensdag 5 maart 2003 10:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
en dat noemt ze ook nog vernederend
![]()
quote:Op dat moment zonder verplichtingen maar heb zijn vrouwtje wel ingelicht , dus daar kwam ie die avond ook niet meer binnen zei zij , was nl. al de zoveelste keer dat ie vreemd ging.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:04 schreef Xanthe het volgende:[..]
Op dat moment zonder verplichtingen maar heb zijn vrouwtje wel ingelicht , dus daar kwam ie die avond ook niet meer binnen zei zij , was nl. al de zoveelste keer dat ie vreemd ging.
Volgens mij heeft z'n lesje wel geleerd
quote:Ja precies! Dat wou ik ook net zeggen, dat geld is niet zo boeiend, maar dit is wel lullig!
Op woensdag 5 maart 2003 11:06 schreef RemCow het volgende:[..]
... Kijk, dat is pas terug pakken. Dan valt dat geld na de sex ook in 't niet.
Volgens mij heeft z'n lesje wel geleerd
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 05-03-2003 11:07]
quote:Sorry, maar jullie hadden toch niks met elkaar
In dit geval heb ik het eerst ook een hele tijd rustig aan gedaan en dan kom je er na een aantal maanden achter dat ie je gewoon bedriegd.
quote:Jij snapt blijk baar totaal niet hoe wij mannen denken. Wij houden namelijk van ongecompliceerd neuken zonder verplichtingen
Op woensdag 5 maart 2003 11:03 schreef Xanthe het volgende:[..]
Tuurlijk!
Als je dat als vrouw overkomt is dat erg vernederend...
Ik bekijk het toch vanuit dat standpunt....
En met je centen kunnen we mooi een taxi naar huis pakken. Hoeven we ook niet te fietsen door de regen
quote:ow nou ik vind er als man zijnde weinig vernederends aan..
Op woensdag 5 maart 2003 11:03 schreef Xanthe het volgende:[..]
Tuurlijk!
Als je dat als vrouw overkomt is dat erg vernederend...
Ik bekijk het toch vanuit dat standpunt....
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:04 schreef Xanthe het volgende:
Op dat moment zonder verplichtingen maar heb zijn vrouwtje wel ingelicht , dus daar kwam ie die avond ook niet meer binnen zei zij , was nl. al de zoveelste keer dat ie vreemd ging.
quote:Ik heb niet gezegd dat we niets hadden samen.
Op woensdag 5 maart 2003 11:06 schreef vosss het volgende:[..]
Sorry, maar jullie hadden toch niks met elkaar
Hoe kan ie jou dan bedriegen
Coole actie , maar dat van dat geld aan hem geven nadat ie je heeft sufgeneukt (toch ) is een domme actie van je , ik had het gewoon lekker aangepakt en had er ook nog een discussie tegenaan gegooid dat het te weinig is en dat dit niet de afspraak was
quote:kort samengevat: jullie hadden dus niks en jij was gewoon z'n neukslet
Op woensdag 5 maart 2003 11:11 schreef Xanthe het volgende:[..]
Ik heb niet gezegd dat we niets hadden samen.
We kenden elkaar een aantal maanden , zagen elkaar best vaak en hadden het erg leuk samen.
Als een jongen dan ook nog gaat zeggen dat ie verliefd op je is en je gaat ook wat verder dan alleen maar praten en knuffelen dan neem ik wel aan dat er iets is.
Ik dacht dus echt dat het wel wat serieuser was dan alleen maar scharrel van iemand te zijn.
Ik geef die kerel geen ongelijk, je neukt toch niet met je eigen wijf
Dat doet namelijk meer pijn dan wild sexen, niet hoeven blijven slapen en er nog geld voor krijgen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |