Dan beld hij s'avonds heel laat op dat ie bij je komt , hij weet niet dat jij van zijn leugens afweet en hebt eigenlijk wel zin in een wilde avond sex.
Dus je laat hem komen , hebt een avondje grandioos wilde sex , wel veilig uiteraard!
Maar dan heb je het wel met hem gehad en hij verwacht dat hij mag blijven slapen.
Hoe vernederend kan het dan zijn voor een man dat ie geld krijgt voor zijn "diensten"? En dan ook nog vraagt wat is dat?
Je geld en kleed je nu maar aan en rot maar op!
Is dit te erg? Of gezien de situatie wel terecht?
Vond hem zelf in elk geval destijds wel lollig.
(hij liet het geld trouwens liggen)
quote:grandioos wilde sex en veilig in 1 zin??
Op woensdag 5 maart 2003 10:50 schreef Xanthe het volgende:
Ken je dat als vrouw zijnde, dat je een man ontmoet die je wel leuk vind , hij doet ook zo tegen jou.
Zegt dat ie vrijgezel is enzo en je hebt het gezellig samen.
Maar dan kom je er achter dat je flink verneukt word , hij heeft een vriendin en heeft de ene leugen na de andere.Dan beld hij s'avonds heel laat op dat ie bij je komt , hij weet niet dat jij van zijn leugens afweet en hebt eigenlijk wel zin in een wilde avond sex.
Dus je laat hem komen , hebt een avondje grandioos wilde sex , wel veilig uiteraard!
Maar dan heb je het wel met hem gehad en hij verwacht dat hij mag blijven slapen.
Hoe vernederend kan het dan zijn voor een man dat ie geld krijgt voor zijn "diensten"? En dan ook nog vraagt wat is dat?
Je geld en kleed je nu maar aan en rot maar op!Is dit te erg? Of gezien de situatie wel terecht?
Vond hem zelf in elk geval destijds wel lollig.
quote:Euh... ja!
Op woensdag 5 maart 2003 10:52 schreef vosss het volgende:[..]
grandioos wilde sex en veilig in 1 zin??
quote:het is maar waar je zin in hebt .. Mij lijkt het niets.. Ik betaal nl. niet voor sex, ook niet als geintje of om iemand te vernederen.
[...]
quote:Ik had het wel meegenomen
quote:Ik had het dubbele gevraagt
Op woensdag 5 maart 2003 10:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik had het wel meegenomen
quote:en dat noemt ze ook nog vernederend
Op woensdag 5 maart 2003 10:58 schreef Tijn het volgende:
Call me stupid, maar volgens mij snap ik het ff niet... uiteindelijk loopt hij de deur uit zonder verplichtingen, heeft geneukt en nog wat geld op de koop toe, right?
quote:Ik ook! En vervolgens bij mn vriendin geslapen (die had 'ie toch in het verhaal)
Op woensdag 5 maart 2003 10:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik had het wel meegenomen
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 05-03-2003 10:59]
quote:En hij liet het geld nog liggen ook
Call me stupid, maar volgens mij snap ik het ff niet... uiteindelijk loopt hij de deur uit zonder verplichtingen, heeft geneukt en nog wat geld op de koop toe, right?
quote:Ja
Dan beld
Is dit te erg?
Maar ff on-topic: ik vind het terecht! Hij verneukt jou, dan mag je hem ook terug pakken. Al had ik zelf wel anders aangepakt, iets in de trand van dat ie klaarzit om te beginnen zeg maar en dan op een manier hard verneuken.
Leugens....
quote:Ik betaal anders ook absoluut niet voor sex.
Op woensdag 5 maart 2003 10:53 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
het is maar waar je zin in hebt .. Mij lijkt het niets.. Ik betaal nl. niet voor sex, ook niet als geintje of om iemand te vernederen.
Vond het toen wel een leuke actie , gewoon omdat ie mij ook zo bedonderd had.
Maar ook nooit overwogen om het weer te doen.
quote:Tuurlijk!
Op woensdag 5 maart 2003 10:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
en dat noemt ze ook nog vernederend
![]()
quote:Op dat moment zonder verplichtingen maar heb zijn vrouwtje wel ingelicht , dus daar kwam ie die avond ook niet meer binnen zei zij , was nl. al de zoveelste keer dat ie vreemd ging.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:04 schreef Xanthe het volgende:[..]
Op dat moment zonder verplichtingen maar heb zijn vrouwtje wel ingelicht , dus daar kwam ie die avond ook niet meer binnen zei zij , was nl. al de zoveelste keer dat ie vreemd ging.
Volgens mij heeft z'n lesje wel geleerd
quote:Ja precies! Dat wou ik ook net zeggen, dat geld is niet zo boeiend, maar dit is wel lullig!
Op woensdag 5 maart 2003 11:06 schreef RemCow het volgende:[..]
... Kijk, dat is pas terug pakken. Dan valt dat geld na de sex ook in 't niet.
Volgens mij heeft z'n lesje wel geleerd
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 05-03-2003 11:07]
quote:Sorry, maar jullie hadden toch niks met elkaar
In dit geval heb ik het eerst ook een hele tijd rustig aan gedaan en dan kom je er na een aantal maanden achter dat ie je gewoon bedriegd.
quote:Jij snapt blijk baar totaal niet hoe wij mannen denken. Wij houden namelijk van ongecompliceerd neuken zonder verplichtingen
Op woensdag 5 maart 2003 11:03 schreef Xanthe het volgende:[..]
Tuurlijk!
Als je dat als vrouw overkomt is dat erg vernederend...
Ik bekijk het toch vanuit dat standpunt....
En met je centen kunnen we mooi een taxi naar huis pakken. Hoeven we ook niet te fietsen door de regen
quote:ow nou ik vind er als man zijnde weinig vernederends aan..
Op woensdag 5 maart 2003 11:03 schreef Xanthe het volgende:[..]
Tuurlijk!
Als je dat als vrouw overkomt is dat erg vernederend...
Ik bekijk het toch vanuit dat standpunt....
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:04 schreef Xanthe het volgende:
Op dat moment zonder verplichtingen maar heb zijn vrouwtje wel ingelicht , dus daar kwam ie die avond ook niet meer binnen zei zij , was nl. al de zoveelste keer dat ie vreemd ging.
quote:Ik heb niet gezegd dat we niets hadden samen.
Op woensdag 5 maart 2003 11:06 schreef vosss het volgende:[..]
Sorry, maar jullie hadden toch niks met elkaar
Hoe kan ie jou dan bedriegen
Coole actie , maar dat van dat geld aan hem geven nadat ie je heeft sufgeneukt (toch ) is een domme actie van je , ik had het gewoon lekker aangepakt en had er ook nog een discussie tegenaan gegooid dat het te weinig is en dat dit niet de afspraak was
quote:kort samengevat: jullie hadden dus niks en jij was gewoon z'n neukslet
Op woensdag 5 maart 2003 11:11 schreef Xanthe het volgende:[..]
Ik heb niet gezegd dat we niets hadden samen.
We kenden elkaar een aantal maanden , zagen elkaar best vaak en hadden het erg leuk samen.
Als een jongen dan ook nog gaat zeggen dat ie verliefd op je is en je gaat ook wat verder dan alleen maar praten en knuffelen dan neem ik wel aan dat er iets is.
Ik dacht dus echt dat het wel wat serieuser was dan alleen maar scharrel van iemand te zijn.
Ik geef die kerel geen ongelijk, je neukt toch niet met je eigen wijf
Dat doet namelijk meer pijn dan wild sexen, niet hoeven blijven slapen en er nog geld voor krijgen ook
quote:Wij mannen denken niet emotioneel of gecompliceerd. Straight to the point
Op woensdag 5 maart 2003 11:14 schreef vosss het volgende:[..]
kort samengevat: jullie hadden dus niks en jij was gewoon z'n neukslet
quote:En ze wilde daar ook nog voor betalen...
Op woensdag 5 maart 2003 11:14 schreef vosss het volgende:
quote:Je bedoeld ; kort samengevat: ik was niet zijn neukslet want dat was de eerste keer dat ik HET met hem deed , daarvoor was alles vrij onschuldig , puur omdat IK giga zin had (zag het toen meer als one nightstand , omdat ik wist dat dat de laatste keer was dat ik hem zien zou)
quote:Ook goed
Op woensdag 5 maart 2003 11:21 schreef Xanthe het volgende:[..]
Je bedoeld ; kort samengevat: ik was niet zijn neukslet want dat was de eerste keer dat ik HET met hem deed , daarvoor was alles vrij onschuldig , puur omdat IK giga zin had (zag het toen meer als one nightstand , omdat ik wist dat dat de laatste keer was dat ik hem zien zou)
je was geil en je wilde neuken. Nog biggie then
quote:Je mag alleen geen bloed meer geven. Je hebt je ooit laten betalen voor sex. Voor de rest lijkt het me een prima actie.
Op woensdag 5 maart 2003 10:50 schreef Xanthe het volgende:Je geld en kleed je nu maar aan en rot maar op!
quote:?? Je?
Op woensdag 5 maart 2003 11:24 schreef Miesjel het volgende:[..]
Je mag alleen geen bloed meer geven. Je hebt je ooit laten betalen voor sex. Voor de rest lijkt het me een prima actie.
quote:En toch he.. Naar bed gaan met iemand waarvan je weet dat ie een vriendin heeft en vervolgens zn vriendin bellen.. ik weet het niet.
Op woensdag 5 maart 2003 11:35 schreef Xanthe het volgende:[..]
?? Je?
Ik heb me niet laten betalen voor sex!
Ik heb hem betaald , dat geld kon je op diverse manieren bekijken , voor de sex , voor geleend geld , dingen die hij betaald had voor mij in die maanden.
Ik denk dat ik er alles aan zou doen om je kapot te maken na zo'n geintje.
quote:Wat lig je dan te zeiken dat hij jou bedriegd???
Je bedoeld ; kort samengevat: ik was niet zijn neukslet want dat was de eerste keer dat ik HET met hem deed , daarvoor was alles vrij onschuldig , puur omdat IK giga zin had (zag het toen meer als one nightstand , omdat ik wist dat dat de laatste keer was dat ik hem zien zou)
Jullie hadden helemaal niks, en hoogstwaarschijnlijk heb jij hem in al die maanden zover weten te krijgen dattie wel met jou vreemd wilde gaan.
Dus hij geeft je een flinke beurt en neukt je helemaal de hemel in.
En wat krijgttie, stank voor dank, jij belt z'n vriendin op om z'n relatie naar de knoppen te jagen
Slet dat je bent
=edit=
Jij bent hier de schuldige als je het mij vraagt
quote:oke dus je hebt hem maanden op zitten rijen en dus nu hem gewoon gebruikt voor je eigen lusten en vervolgens hem een oor aangenaaid. Lekker vrouwtje ben je dan.
Geen man zou je dus kunnen vertrouwen.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
en dat noemt ze ook nog vernederend
![]()
Hij kan nu tenminste vertellen, dat hij zo goed in bed is, dat hij zelfs betaald word voor een lekkere partij sex.
Hoeveel wilde je hem trouwens betalen?
quote:Zie mn vorige post, precies wat ik bedoel, de slet
Op woensdag 5 maart 2003 11:57 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
oke dus je hebt hem maanden op zitten rijen en dus nu hem gewoon gebruikt voor je eigen lusten en vervolgens hem een oor aangenaaid. Lekker vrouwtje ben je dan.
quote:Beetje kort door de bocht. Hij is er toch zelf ook bij. Hij weet dat hij een vriendin heeft, het is zijn eigen verantwoordelijkheid niet vreemd te gaan.
Op woensdag 5 maart 2003 11:57 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
oke dus je hebt hem maanden op zitten rijen en dus nu hem gewoon gebruikt voor je eigen lusten en vervolgens hem een oor aangenaaid. Lekker vrouwtje ben je dan.
quote:Als ze een man was geweest geldt exact het zelfde, dus niets hypocriets aan.
Op woensdag 5 maart 2003 12:05 schreef skyhigh het volgende:
Wat zijn jullie hypocriet zeg...als Xanthe een man was geweest en dezelfde actie had uitgehaald was het een strakke actie geweest, maar omdat ze vrouw is, is ze een slet, niet te vertrouwen, enz....
quote:Dat klopt ook , maar de kunst van het weerstaan van de verleiding kan erg moeilijk gemaakt worden.
Op woensdag 5 maart 2003 12:05 schreef zwijntje het volgende:[..]
Beetje kort door de bocht. Hij is er toch zelf ook bij. Hij weet dat hij een vriendin heeft, het is zijn eigen verantwoordelijkheid niet vreemd te gaan.
--Edit... en ik zou me andere vriendin vaarwel zeggen, gezien je fotowboek
[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 05-03-2003 12:14]
quote:Ik begrijp uit de eerste post dat de ze meneer bewust verzwegen heeft dat hij een vriendin heeft. Dit klinkt niet als een moment van zwakte maar als overspel met voorbedachte rade.
Op woensdag 5 maart 2003 12:09 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dat klopt ook , maar de kunst van het weerstaan van de verleiding kan erg moeilijk gemaakt worden.
Ik vind dat echt een tiefusstreek want jij bent degene die het meest fout is
quote:Laten we het zo zeggen, als man zou ik zoiets nooit uithalen.
Op woensdag 5 maart 2003 12:05 schreef skyhigh het volgende:
Wat zijn jullie hypocriet zeg...als Xanthe een man was geweest en dezelfde actie had uitgehaald was het een strakke actie geweest, maar omdat ze vrouw is, is ze een slet, niet te vertrouwen, enz....
quote:Ik vind van niet, ZIJ kwam er pas LATER achter dat hij een vriendin had... omdat "hij dacht dat ze nix van zn leugens af wist". HIJ zit het meest fout.. HIJ gaat vreemd, dus HIJ krijgt het zooitje op zn bord.
Op woensdag 5 maart 2003 12:16 schreef Takemenow het volgende:
Ik vind je eigenlijk ook wel een slet jaJe wist dat hij een vriendin had en toch neuk je hem en vervolgens bel je zelfs z`n vriendin op om dat tegen haar te vertellen
Ik vind dat echt een tiefusstreek want jij bent degene die het meest fout is
quote:Inderdaad...
GENIAAL
quote:
quote:Ze wist al dat die kerel niet deugde en een vriendin had en vanalles en nogwat bij elkaar loog.
Op woensdag 5 maart 2003 12:12 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou me best af voelen gaan als een vrouw bij mij geld neer legt na de sex terwijl je denkt dat het liefde is. Maar tis zijn eigenschuld.--Edit... en ik zou me andere vriendin vaarwel zeggen, gezien je fotowboek
Zij wist prima dat dit geen liefde was, maar gewoon ranzige sex, niet meer, niet minder.
Beetje flauw om daarna z'n vriendin op te bellen, had ze moeten doen VOORDAT ze met hem een wilde sexnacht tegemoet ginjg en niet erna zeikwijf
quote:Oeh... Dat is pas ECHT smerig
Op woensdag 5 maart 2003 12:15 schreef EggsTC het volgende:
Nu nog zn vriendin inlichten en je taak zit erop
quote:Zij had moeten bellen (als zij zich geroepne voelt om die kerel z'n vriendin in te lichten) VOORDAT ZE MET HEM NEUKTE!!
Op woensdag 5 maart 2003 12:31 schreef Kwets het volgende:
Best wel opvallend dat veel mannen hier zo stoer en patserig moeten reageren. Die knakker zat natuurlijk heel erg fout. Ik vind de actie wel ok. Als ze zelf zin heeft om te neuken dan moet dat toch kunnen. HIJ is diegene met de vriendin niet ZIJ.
En dan op een beetje medeleven van mijn kant rekenen?? Forget it, in mijn ogen was de topic opener net zo fout (zo niet fouter) dan die kerel
quote:Gelukkig houdt 'ie er wel een zakcentje aan over
Op woensdag 5 maart 2003 12:20 schreef EggsTC het volgende:[..]
HIJ zit het meest fout.. HIJ gaat vreemd, dus HIJ krijgt het zooitje op zn bord.
quote:lees ff, dat heeft ze dus gedaan
Op woensdag 5 maart 2003 12:32 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Oeh... Dat is pas ECHT smerig
quote:Misschien wilde had hij besloten na deze nacht zijn vriendin te verlaten voor Xanthe, en alles te vertellen ... Ben je mooi "in de aap gelogeerd"...
Op woensdag 5 maart 2003 12:31 schreef Kwets het volgende:
Best wel opvallend dat veel mannen hier zo stoer en patserig moeten reageren. Die knakker zat natuurlijk heel erg fout. Ik vind de actie wel ok. Als ze zelf zin heeft om te neuken dan moet dat toch kunnen. HIJ is diegene met de vriendin niet ZIJ.
Vanuit die gast z'n standpunt: Het is namelijk niet handig om iets weg te doen waar je nog geen vervanging voor hebt...
quote:LOL
Op woensdag 5 maart 2003 12:35 schreef Tijn het volgende:[..]
Gelukkig houdt 'ie er wel een zakcentje aan over
quote:Hehehe, zijn eigen schuld.
Op woensdag 5 maart 2003 12:32 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Oeh... Dat is pas ECHT smerig
quote:Niet al de tijd, daar kwam ze later achter, als je dr openingspost goed hebt gelezen.
Op woensdag 5 maart 2003 12:32 schreef vosss het volgende:[..]
Ze wist al dat die kerel niet deugde en een vriendin had en vanalles en nogwat bij elkaar loog.
quote:Op dat moment wist ze dat het geen liefde meer was, maar wilde dr eigen pleziertje EN wilde hem ff terug pakken voor zijn leugens. Understandable.
Zij wist prima dat dit geen liefde was, maar gewoon ranzige sex, niet meer, niet minder.
Vind jij sex ranzig?
quote:Eigen schuld, hij had gewoon vanaf het begin af aan eerlijk moeten zijn, dan was dit allemaal niet gebeurd. Typisch geval dat je ziet wat liegen teweeg brengt.
Beetje flauw om daarna z'n vriendin op te bellen, had ze moeten doen VOORDAT ze met hem een wilde sexnacht tegemoet ginjg en niet ernazeikwijf
Wie zijn billen brand...
quote:Ik zag het...
Op woensdag 5 maart 2003 12:35 schreef vosss het volgende:[..]
lees ff, dat heeft ze dus gedaan
okay, misschien wel als ze nog niks met die jongen gedaan had en dan zeggen van, hey let eens een beetje op die kerelvan jou, want die zit de hele tijd met me te flrten etc. etc. maar niet na de sex opbellen, erg flauw maargoed
quote:Your point?
Op woensdag 5 maart 2003 12:38 schreef EggsTC het volgende:
ScheinheiligeAls een kerel dit had gepost had hij een
-vent geweest...
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:38 schreef vosss het volgende:
En toch vind ik dat xanthe niet de aangewezen persoon was/is om die kerel z'n vriendin op te bellenokay, misschien wel als ze nog niks met die jongen gedaan had en dan zeggen van, hey let eens een beetje op die kerelvan jou, want die zit de hele tijd met me te flrten etc. etc. maar niet na de sex opbellen, erg flauw maargoed
quote:My point >> Prachtige actie van dr
Op woensdag 5 maart 2003 12:39 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Your point?
quote:op het opbellen van d'r vriendin na dan
Op woensdag 5 maart 2003 12:40 schreef EggsTC het volgende:[..]
My point >> Prachtige actie van dr
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:41 schreef vosss het volgende:[..]
op het opbellen van d'r vriendin na dan
quote:Dat was het mooiste ervan...
Op woensdag 5 maart 2003 12:41 schreef vosss het volgende:[..]
op het opbellen van d'r vriendin na dan
quote:uhuh, nu weet ze dat hij sex-tekort heeft
Op woensdag 5 maart 2003 12:44 schreef EggsTC het volgende:[..]
Dat was het mooiste ervan...
Als ze niks had gedaan ging hij vast vaker vreemd, nu weet zn vriendin ook wat ze aan hem heeft![]()
quote:Het is niet haar plaats/taak om dat te doen
Op woensdag 5 maart 2003 12:44 schreef EggsTC het volgende:[..]
Dat was het mooiste ervan...
Als ze niks had gedaan ging hij vast vaker vreemd, nu weet zn vriendin ook wat ze aan hem heeft![]()
quote:Wie dan... hij zelf??
Op woensdag 5 maart 2003 12:47 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Het is niet haar plaats/taak om dat te doen
quote:hij zelf jah
Op woensdag 5 maart 2003 12:48 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wie dan... hij zelf??
Denkt toch na man.
als komt hij nog zo snel, de waarheid achterhaald um wel
quote:Hoelang gaat het duren voordat de waarheid hem inhaald? 2 jaar, 3 jaar? Dat doet haar alleen maar meer pijn.
Op woensdag 5 maart 2003 12:53 schreef MarkyB het volgende:[..]
hij zelf jah
als komt hij nog zo snel, de waarheid achterhaald um wel
quote:Een vriendin van zijn vriendin, die kan dat zeggen, die heeft namelijk het beste met haar voor, want ze zijn vriendinnen.
Op woensdag 5 maart 2003 12:48 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wie dan... hij zelf??
Denkt toch na man.
Niet door iemand die nog wel even besluit om 'm voor de sex te gebruiken, en dan puur voor de kift zijn vriendin opbelt enzo.
quote:Zij kent waarschijnlijk zijn vriendin niet eens... laat staan een vriendin van zijn vriendin...
Op woensdag 5 maart 2003 12:57 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Een vriendin van zijn vriendin, die kan dat zeggen, die heeft namelijk het beste met haar voor, want ze zijn vriendinnen.
Niet door iemand die nog wel even besluit om 'm voor de sex te gebruiken, en dan puur voor de kift zijn vriendin opbelt enzo.
Naja,.. dit is een eindeloze discussie. Ik vind het een goeie actie, en das mijn mening.
quote:Dat is ook mijn punt. Ze belt iemand op die ze niet eens kent om haar leven te vergallen.
Op woensdag 5 maart 2003 12:59 schreef EggsTC het volgende:[..]
Zij kent waarschijnlijk zijn vriendin niet eens... laat staan een vriendin van zijn vriendin...
Ik zal het her-formuleren: De vriendin van die gast kan het beste van een vriendin te horen krijgen dat haar vriend vreemdgaat. Niet van een muts die hem eerst nog even voor de sex heeft gebruikt.
quote:Hier ben ik het deels mee eens, maar is zij degene die haar leven vergalt, of is HIJ degene die haar en zn vriendin´s leven vergalt?
Op woensdag 5 maart 2003 13:01 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Dat is ook mijn punt. Ze belt iemand op die ze niet eens kent om haar leven te vergallen.
Ik zal het her-formuleren: De vriendin van die gast kan het beste van een vriendin te horen krijgen dat haar vriend vreemdgaat. Niet van een muts die hem eerst nog even voor de sex heeft gebruikt.
Hij is de leugenaar, hij is de vreemdganger, hij zit in het beginsel fout.
Het is misschien hard voor zijn vriendin,.. maar het is nog harder als ze er over een jaar achterkomt. Ik zou, als zijn vriendin zijnde, het liever hebben dat het op deze manier gaat, dan dat ze er over een jaar zelf achter komt.
En het bellen, ach ik denk dat hij er niet mee zit. Ze zegt zelf in een post dat het de zoveelste keer is. Maar goed, die gozer heeft wel een potje sex gehad, krijgt geld toe en dan moet ie pas oprotten...
En ze wist zelf dat hij een vriendin had. Dus vanaf dat moment zit zij zelf ook fout.
Ben trouwens benieuwd waarom zij haar had opgebeld, ze had beter van die gozer zelf kunnen eisen dat hij het ging vertellen. Je komt nu zelf over van: zo, ik heb ff lekker je vriend genaaid en jij moet weten dat hij fout zit... laat je die vriendin van hem ff lekker met een kutgevoel achter.
Hij hoeft het niet te zeggen tegen haar, heeft geneukt en zal dan denken. Mooi nu ze het toch weet ga ik maar weer naar die ander.
Dus of het nou vernederend voor hem is geweest?? denk ut niet. Hoop trouwens niet voor je dat de rollen weeer omgedraaid geworden. Dus dat hij of zij gaan vertellen wat voor sl*t jij bent omdat jij wist dat hij een vriendin had en toch met um gaat wippen... maar goed, zal wel loslopen denk.
enniewee lap txt, maar persoonlijk denk ik niet dat hij vernederd is.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:59 schreef EggsTC met andere woorden:
Ach in vind het een lekker ding, dus een goede actie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |