abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8878912
Ok mensen: I need your help:

Ik ben op zoek naar een super-origineel cadeau voor m'n vriendin. Het hoeft niet zo duur te zijn van mij want ik loop stage en dat is niet echt en vetpot. Het is voor haar verjaardag. Zat zelf al te denken aan een concert (Anouk ofzo), of iets van een les autorijden (dat mag ze dan namelijk). Ze is in april jarig.....

En wat is het meest originele wat jij je vriend(in) ooit hebt gegeven???

Kom maar op, stelletje Fok!Relatie&psychologie-masterminds!

bvd

pi_8879423
Hmz, is het "maarzo" een cadaeu of hebben jullie iets te vieren

als het maarzo is, mjah biosje + lekker eten en daarna een ringetje
wel leuk opzich.. of je gaat voor d'r zingen met een gitaar dan geef je d'r een roos en gaan jullie een leuke avond tegemoet

mjah als jullie iets te vieren hebben, lijkt me autorijles niet zo goed id, want mjah 1tje betaal meteen d'r hele rijbewijs dan
Geef d'r een vriendschapsring moet je d'r iets inzetten ter herinnering..
mjah voor de rest weet ik op het moment nog niet zoveel, maar hoop dat je hier wat mee kunt..

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_8879467
Avondje uit eten, bios daarna en dan overnachten in een chiq hotelletje
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 maart 2003 @ 11:05:24 #4
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8879488
Geef dr een ringdoosje (mooi ingepakt) met een condoom erin , hehehe
pi_8879592
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:02 schreef Deva het volgende:
Hmz, is het "maarzo" een cadaeu of hebben jullie iets te vieren <b> het is voor haar verjaardag, zie start topic </b>

als het maarzo is, mjah biosje + lekker eten en daarna een ringetje <b> heb ik al es gedaan </b>
wel leuk opzich.. of je gaat voor d'r zingen met een gitaar dan geef je d'r een roos en gaan jullie een leuke avond tegemoet <b> ik kan geen gitaar spelen en een leuke avond hebben we sowieso wel </b>

mjah als jullie iets te vieren hebben, lijkt me autorijles niet zo goed id, want mjah 1tje betaal meteen d'r hele rijbewijs dan <b> ik loop stage, weet je wat dat *&%^rijbewijs kost </b>
Geef d'r een vriendschapsring moet je d'r iets inzetten ter herinnering..
mjah voor de rest weet ik op het moment nog niet zoveel, maar hoop dat je hier wat mee kunt..

Toch bedankt!!
pi_8879636
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:10 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Toch bedankt!!

offtopic: vet man, die html-codes, het is maar goed dat ik daar zo ongelooflijk goed in ben!
pi_8879675
Dat kan prima in het centrale topic: Centraal "welk cadeautje" topic
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')