http://www.roonaan.nl/db08/config/index.php
Voornamelijk letten op overzichtelijkheid en duidelijk van het geen er staat. Wordt het remote-besturingspaneel voor een nieuws-tool.
quote:Thanks!
Op woensdag 12 maart 2003 07:36 schreef Chandler het volgende:[..]
wat een mooie style forum, zo wil ik ook kunnen ontwerpen of is dit een standaard template?
De meeste andere skins op dat forum zijn inderdaad gekochte + ge-edit-te templates.
quote:Strakkie strak!
Op woensdag 12 maart 2003 12:02 schreef Roonaan het volgende:
Een configuratie site voor een systeemhttp://www.roonaan.nl/db08/config/index.php
Voornamelijk letten op overzichtelijkheid en duidelijk van het geen er staat. Wordt het remote-besturingspaneel voor een nieuws-tool.
Wat vinden jullie daarvan?
quote:paupers
Op woensdag 12 maart 2003 14:24 schreef G-Bas het volgende:
www.cuijkgoesrenesse.nlWat vinden jullie daarvan?
[Dit bericht is gewijzigd door RaymanX op 12-03-2003 14:49]
quote:Eerste indruk: Wow! mooi!
details:
bij een klein venster komt het 'hoofdgedeelte' vanaf onder over de tekst '(Cuijk goes Rimini again)' heen.
Ik zie 2 grijze balkjes in het menu. Dat hoort zo? (omdat ik bovenaan nog 1 zwarte zie; ze moeten allemaal zwart zijn of juist grijs?)
Edit: Hm.. dit zijn java-errors. Waarom maak je gebruik van java voor zoiets als a:hover?
Het kader wat je op 'home' gebruikt, is het niet mooi om die ook terug te laten komen in foto's. Gaf zo'n mooie complete indruk.
Foto-> Het blauw van de links valt een beetje weg tegen het zwart.
Foto-Popup-> Kader misschien ook hier mooi?
Reacties: Mooi! Zou de haakjes om email weghalen.
Gave site!
quote:Want
Op woensdag 12 maart 2003 14:41 schreef RaymanX het volgende:[..]
pauper
[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 12-03-2003 14:53]
quote:Cool!
Een configuratie site voor een systeemhttp://www.roonaan.nl/db08/config/index.php
quote:include 'vdoc.cls'
Op woensdag 12 maart 2003 14:50 schreef Knut het volgende:[..]
Cool!
Erg cool zelfs
quote:Krijg hem niet geladen
quote:Eerste indruk: back to school. Pak wat tutorials erbij, ga eens langs w3schools ofzo en leer een beetje bij over wat er tegenwoordig gangbaar is in webpage-bouwen.
Op woensdag 12 maart 2003 15:21 schreef RubenJ het volgende:
www.RubenJ.nl
code:En je sluit de center geeneens af.<center>nooit gebruiken of je hele layout moet gedesigned zijn</center>
quote:ik kan er nix mee, je bent afhankelijk van java
quote:Ik weet het......heb het menu'tje heb ik ook even snel met frontpage gemaakt. Maar wil dreamwaver gaan gebruiken...en een stel andere buttons.
Op woensdag 12 maart 2003 16:08 schreef Soep het volgende:[..]
ik kan er nix mee, je bent afhankelijk van java
en ik heb nu geen menu
De meningen zullen wel niet zo positief zijn, ben er zelf ook niet tevreden over, ik heb alleen wat vragen.
Hoe krijg ik dat de tabellen in elke resolutie mee "scalen"? Misschien dat ik dat ga gebruiken. En hoe krijg ik dat de tabel meteen bovenaan begint, dus niet dat stukje wit wat je nu ziet....
De rest werkt nog niet contact enzo, en de broncode is ook nog een puinzooi maarja ik had vandaag niks te doen dus ik dacht ik probeer even wat
.
quote:Bedankt!.
Op woensdag 12 maart 2003 17:13 schreef Chandler het volgende:
Inderdaad -Mk- er staat nogal weinig op, maar ziet er nu al aardig uitga zo door
quote:mooi kleurgebruik, maar wel paar probleempjes
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 12-03-2003 17:30]
quote:ik zou die tabellen met instellingen een vaste breedte geven, verder wel mooi
quote:Die Java applets gooi ik er ook uit...ik vind dat ook helemaal niets. En aangezien het merendeel van de bezoekers java niet ondersteunen is het inderdaad niet zo slim van me....
Op woensdag 12 maart 2003 17:27 schreef Wisp het volgende:[..]
mooi kleurgebruik, maar wel paar probleempjes
m'n hele IE hangt ongeveer 4 sec ofzo voordat ie wil laden, komt volgens mij door die lompe java applets de achtergrond herhaalt zich op 1280x1024 de binnenste randen van de layout lijken zomaar afgebroken te worden
quote:de randen stoppen nogal abrupt, zou mooier zijn als je een overgang ofzo erin zou bouwen
Op woensdag 12 maart 2003 18:15 schreef G-Bas het volgende:
Maar wat bedoel je precies met de binnste randen van de layout lijken afgebroken te worden?
quote:Je bedoelt dat het dan minder opvalt dat er met frames is gewerkt???
Op woensdag 12 maart 2003 18:46 schreef Wisp het volgende:[..]
de randen stoppen nogal abrupt, zou mooier zijn als je een overgang ofzo erin zou bouwen
Testaccount
username: test
password: test
Wat vinden jullie van de opzet van de pagina, het niveau van de vragen, de navigatie en het kleurgebruik.
Andere suggesties zijn ook altijd welkom...
[Dit bericht is gewijzigd door schwa78 op 14-03-2003 17:37]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |