quote:Ik test ook nooit hoe ze er met netschaap uitzien. Zet meestal in de splash page dar ze maar IE moeten downen. Zo niet pech.
Op dinsdag 11 maart 2003 14:45 schreef Roonaan het volgende:
Het is zeker niet beleefd en eerlijk om te zeggen dat ik weinig behoefte voel om te testen voor netscape?
quote:als je hem in mozilla test doet ie het ook in neschaap, en mozilla wordt best veel gebruikt
Op dinsdag 11 maart 2003 14:45 schreef Roonaan het volgende:
Het is zeker niet beleefd en eerlijk om te zeggen dat ik weinig behoefte voel om te testen voor netscape?
www.geerts.com (alles over nederland dordrecht enz)
www.earth-history.com (hier is mijn pa bezig met een boek over de sumerische beschavingen en de bijbel)
ben benieuwd
quote:Niet speciaal, maar wel mooi. Lettertype in het menu en de kopjes vind ik niet zo. (lijkt blokkerig in IE, verdana?)
Op dinsdag 11 maart 2003 15:15 schreef Wisp het volgende:
wat vinden jullie van deze site qua layout, ik moest het in kolommen doen, vind hem best duidelijk zo
quote:ja is verdana, ziet er hier goed uit, maar het moet font size 1 anders past het niet
Op dinsdag 11 maart 2003 15:33 schreef Roonaan het volgende:[..]
Niet speciaal, maar wel mooi. Lettertype in het menu en de kopjes vind ik niet zo. (lijkt blokkerig in IE, verdana?)
quote:Laat me raden: Frontpage (en dankbaar gebruik gemaakt van de Frontpage themes).
Op dinsdag 11 maart 2003 15:18 schreef gigatech het volgende:
heb hier 2 sites van mijn pa:www.geerts.com (alles over nederland dordrecht enz)
www.earth-history.com (hier is mijn pa bezig met een boek over de sumerische beschavingen en de bijbel)
ben benieuwd
Zit vol met (script) fouten, maar dat is dankzij de frontpage troep die ontbreekt op de geocities server.
Site is uit 1999.
en ja, ik heb er geld voor gekregen. 1000 piek
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:25 schreef sop het volgende:
en ja, ik heb er geld voor gekregen. 1000 piek
quote:Maar dit is sitechecks. Wat vind je ervan?
Op dinsdag 11 maart 2003 16:27 schreef Wisp het volgende:[..]
Enne ik prentendeer ook niet goedkoop te zijn.
quote:nou die pagina is zo goed, hij had gemaakt kunnen zijn door Combi Design
Op dinsdag 11 maart 2003 16:30 schreef sop het volgende:
Maar dit is sitechecks. Wat vind je ervan?Wel eerlijk zeggen hoor.
Kan ik een bedrijfje beginnen als yourpixel of impact-design?Enne ik prentendeer ook niet goedkoop te zijn.
quote:Wooow. ZO GOED?! Dus ik ga het wel halen: voor mijn 30ste rentenieren?
Op dinsdag 11 maart 2003 16:47 schreef Wisp het volgende:[..]
nou die pagina is zo goed, hij had gemaakt kunnen zijn door Combi Design
quote:als je bij combi design wordt aangenomen wel
Op dinsdag 11 maart 2003 16:49 schreef sop het volgende:
Wooow. ZO GOED?! Dus ik ga het wel halen: voor mijn 30ste rentenieren?
quote:Thanks
Op dinsdag 11 maart 2003 09:29 schreef Scatty het volgende:
Browser: Opera 7.02
Introscherm: correct weergegeven
Opmerking:de rest ziet er ook goed uit, leuke pagina. maar als dat intro schermpje je eerste scripje is neem ik aan dat je het forum niet geschreven hebt
En euh neej, forum heb ik niet zelf geschreven
Is gewoon vBB
Iemand anders nog een tip/kritiek/commentaar?
(www.digital-minds.net als je niet wilt terugbladeren )
Oh en dit is trouwens m'n eigen site:
http://members.home.nl/cxdesign
Commentaar op deze site is natuurlijk van harte welkom!!!
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 19:54 schreef Lo3k het volgende:[..]
Thanks
En euh neej, forum heb ik niet zelf geschreven
Is gewoon vBBIemand anders nog een tip/kritiek/commentaar?
(www.digital-minds.net als je niet wilt terugbladeren)
Oh en dit is trouwens m'n eigen site:
http://members.home.nl/cxdesignCommentaar op deze site is natuurlijk van harte welkom!!!
quote:
Minimal Resolution: 800x600
You're using 1024x768
Please higher your Resolution, or click image to continue anyway...
--------------------------
I am glad to to say I'm
Zit er een of andere fade over je portofolio? Ziet er hier niet fijn uit. (tft, internet explorer)
En ik heb hier eigelijk wel 2 leuke dingen. Natuurlijk kan hier nog veel aan worden veranderd, aangezien iedereen een andere smaak heeft. Wat vinden we er tot nu toe van?
quote:Aardige site ! Zou alleen in de navugatie een cliffhanger maken naar de inhouid van de link. Je zet nu de hele inhoud neer.
Op woensdag 5 maart 2003 10:25 schreef Spasm het volgende:
Spasmsplace is een site waar ik mijn favo links en artikelen/downloads plaats.
quote:Voor mijn werk (intranet) doe ik dat soms, maar dat is meestal parels voor de zwijnen, en iedereen gebruikt toch Internet Explorer.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:49 schreef Wisp het volgende:
checkt iedereen hier wel bij w3 validator of het ook een beetje klopt wat ze hebben gebrouwen? en worden de pagina's alleen op IE getest of ook op andere browsers?
Pagina's die ik voor mezelf maak test ik wel uitgebreid en maak ik foutloos - ik check ook nog wel eens met Lynx.
quote:Hmm vreemd...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:14 schreef Roonaan het volgende:[..]
[..]
I am glad to to say I'm--------------------------
Zit er een of andere fade over je portofolio? Ziet er hier niet fijn uit. (tft, internet explorer)
Iemand anders nog wat?
quote:Wordt dit een site om uit te printen en er daarna een doosje van te vouwen? Er zitten zelfs plakstrips bij
Op dinsdag 11 maart 2003 21:54 schreef Turismo het volgende:
Ben een beetje aan het proberen ( ja nog steeds ).En ik heb hier eigelijk wel 2 leuke dingen. Natuurlijk kan hier nog veel aan worden veranderd, aangezien iedereen een andere smaak heeft. Wat vinden we er tot nu toe van?
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:17 schreef Lo3k het volgende:
www.digital-minds.netEigenlijk gewoon een forum, maar het gaat hem dus om de skins + inhoud...
We zijn eigenlijk nog maar net begonnen...Oh en dat "splashscreen-schermpje", als het goed is zie je steeds een ander plaatje als je refresh doet (F5)... (mn eerste javascriptje
hehe stelt niet veel voor ik weet het
) Maar kunnen jullie me even laten weten of dit voor iedereen goed werkt? (Zo nee, zeg dan even welke browser je gebruik aub, thanks!
)
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:16 schreef sop het volgende:[..]
Wordt dit een site om uit te printen en er daarna een doosje van te vouwen? Er zitten zelfs plakstrips bij
mochten jullie nog leuke websites kennen, willen jullie ze dan toevoegen op mijn random website http://node0ee9.a2000.nl/random/
of als er nog iets aangepast moet worden?
ik vind em wel mooi tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |