abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8884810
eens kijken wat de experts hier van vinden...
http://www.squadra-enschede.tk
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:20:03 #27
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_8885167
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:10 schreef ThaFreak het volgende:
eens kijken wat de experts hier van vinden...
http://www.squadra-enschede.tk
- Dat rood bij het productgedeelte is heel lelijk.
- Die bekende Nederlanders in de header hebben die toestemming gegeven hiervoor?
- Waarom bestel formulier in pop-up.
- lose the note onder elke pagina.
- Hotmail adressen + tk adres is niet professioneel.

Verder is het een serieus bedrijf of is het een schoolproject? Ik zou verder de nadruk wat verder op het product leggen, ipv het bedrijf, maar dat is mijn visie.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_8885441
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:20 schreef Redman het volgende:

[..]

- Dat rood bij het productgedeelte is heel lelijk.
bekeken en je hebt eigenlijk wel gelijk

- Die bekende Nederlanders in de header hebben die toestemming gegeven hiervoor?
Maar natuurlijk wel
omdat als je iets besteld hebt kun je niet met een muisklik terug maar de homepage
- lose the note onder elke pagina.
alleen copyright 2003 squadra design laten?
- Hotmail adressen + tk adres is niet professioneel.
hotmail adres vervangen door info.tk

Verder is het een serieus bedrijf of is het een schoolproject? Ik zou verder de nadruk wat verder op het product leggen, ipv het bedrijf, maar dat is mijn visie.
Het is een schoolproject, maar het is ook een serieus bedrijf aangemeld bij KVK en al dus

woensdag 5 maart 2003 @ 14:33:24 #29
13018 Redman
pi_8885642
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:28 schreef ThaFreak het volgende:

[..]
omdat als je iets besteld hebt kun je niet met een muisklik terug maar de homepage

En waarom zou dat niet kunnen dan? Kennisgebrek HTML?

Verder gebruik de volgende keer een wat beter anti-aliasd tekstje onder de foto van de kragen meneer.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_8885794
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:33 schreef Redman het volgende:

[..]

En waarom zou dat niet kunnen dan? Kennisgebrek HTML?

Verder gebruik de volgende keer een wat beter anti-aliasd tekstje onder de foto van de kragen meneer.

@home ondersteund het hele formscript wat ik heb gebruikt niet.....en om een heel nieuw form op te stellen wat @home wel ondersteund daar heb ik idd de kennis nog niet voor..

Hoe bedoel je anti-alias tekstje??

woensdag 5 maart 2003 @ 14:41:11 #31
13018 Redman
pi_8885944
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:37 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

@home ondersteund het hele formscript wat ik heb gebruikt niet.....en om een heel nieuw form op te stellen wat @home wel ondersteund daar heb ik idd de kennis nog niet voor..

Die tekst die op de fotos zit van de man met die kraag is heel lelijk qua randen (en ook lettertyp maar dat terzijde).
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:44:51 #32
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8886064
Redman zou je ook eventjes naar mijn site willen kijken? (zie post op de vorige pagina). Je bent heel kritisch en geeft wel handige tips
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:46:41 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8886139
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:37 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Je kunt toch het gebruikte formscript dmv een frame of iframe in je layout inladen??

Of verhuis anders je site naar een provider die het wel ondersteunt.

Er staat trouwens niet op je site hoeveel je product kost.

woensdag 5 maart 2003 @ 14:55:32 #34
13018 Redman
pi_8886456
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:44 schreef Christine het volgende:
Redman zou je ook eventjes naar mijn site willen kijken? (zie post op de vorige pagina). Je bent heel kritisch en geeft wel handige tips
Ok omdat ik zo'n fan ben van 7th Heaven (althans van Jessica Biel).

Ik vind deze site erg goed, zowel qua inhoud als grafisch. Jammer dat het forum er zo buiten valt, maar ik snap dat dit niet anders kan.

Oh ja, en waarom in de navigatie wel een gekleurde scroll balk en bij de content niet? Zou ze beiden door css laten kleuren.
Wat ik wel zou doen is de content pagina's voorzien van wat meer opmaak. Het is nu vaak een lap tekst die je voor je kiezen krijgt. Dat oogt wat saai en onoverzichtelijk. Dus misschien een leuk balkje voor de kopteksten of wat lijntjes. In ieder geval vind ik dat het enige minpuntje aan de site.

pi_8886741
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Je kunt toch het gebruikte formscript dmv een frame of iframe in je layout inladen??
dom dom dom....niet eens aan gedacht....wel gebeurd nu

Of verhuis anders je site naar een provider die het wel ondersteunt.

Er staat trouwens niet op je site hoeveel je product kost.
ook gebeurt nu

Bedankt voor de adviesen en jij ook Redman...
Thanxz
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:07:40 #36
13018 Redman
pi_8886824
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Bedankt voor de adviesen en jij ook Redman...
Thanxz

Ik zou nog een plaatje van een display toevoegen dan weten de mensen wat ze krijgen voor 100 euri.
pi_8887054
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:07 schreef Redman het volgende:

[..]

Ik zou nog een plaatje van een display toevoegen dan weten de mensen wat ze krijgen voor 100 euri.

ja klopt.....we hebben al een foto van het display maar dat is voorlopig een proto....als goed is komt de echt volgende week binnen..
  woensdag 5 maart 2003 @ 17:44:59 #38
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8891131
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:55 schreef Redman het volgende:
Ok omdat ik zo'n fan ben van 7th Heaven (althans van Jessica Biel).
Ah, dan moet je ook lid worden
quote:
Ik vind deze site erg goed, zowel qua inhoud als grafisch. Jammer dat het forum er zo buiten valt, maar ik snap dat dit niet anders kan.
Ik wil het forum qua layout wel aan de site aanpassen... zodra ik snap hoe!
quote:
Oh ja, en waarom in de navigatie wel een gekleurde scroll balk en bij de content niet? Zou ze beiden door css laten kleuren.
Wat ik wel zou doen is de content pagina's voorzien van wat meer opmaak. Het is nu vaak een lap tekst die je voor je kiezen krijgt. Dat oogt wat saai en onoverzichtelijk. Dus misschien een leuk balkje voor de kopteksten of wat lijntjes. In ieder geval vind ik dat het enige minpuntje aan de site.
Bedankt voor je opmerkingen ik ga er binnenkort mee aan de slag!
pi_8926621
Ik heb mijn site hier eerder gepost maar ik ben nu wat verder en heb meteen een vraagje. Ik vind het op zich wel mooi geworden (de layout) alleen is alles nog een beetje te simpel... Iemand tips om het er was professioneler uit te laten zien?

http://217.121.138.32/index.php

vrijdag 7 maart 2003 @ 10:09:56 #40
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8928040
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 08:20 schreef ErikN het volgende:
Ik heb mijn site hier eerder gepost maar ik ben nu wat verder en heb meteen een vraagje. Ik vind het op zich wel mooi geworden (de layout) alleen is alles nog een beetje te simpel... Iemand tips om het er was professioneler uit te laten zien?

http://217.121.138.32/index.php

Als ik jou was, zou ik eens "weblog" intypen bij google, en heel veel verschillende logs gaan bekijken. Goed jatten is bij webdesign namelijk het halve werk

Ik vind je site er op zich al best aardig uit zien, maar inderdaad nog wat simpel. Zelf houd ik nogal van leuke banners, misschien kun je iets ingenieus photoshoppen (ipv dat plaatje "weblog" linksboven).

De oranje letters vind ik een beetje lelijk, misschien dat het minder storend staat als je ze niet vetgedrukt hebt staan.

Om het geheel wat professioneler te laten overkomen, zou ik een kleurenset kiezen die je consequent doorvoert in de hele layout. Dus ook in de banner, en in de blokjes. Dat heb je nu ook gedaan, maar je zou de kolommen qua kleur kunnen laten afwisselen van elkaar. Bijv. dat de buitenste blokjes grijs zijn (ik noem maar wat). Ook zou je iets kunnen doen met de achtergrond, misschien een heel zacht kleurtje of een watermerk-achtig plaatje?

Het hangt natuurlijk echt van je eigen smaak ook af, kijk daarom eens naar flink wat andere weblog sites. Schrijf de dingetjes op die je leuk vind, zet de computer uit, en ga met pen en papier eerst een layout tekenen (=tip uit mijn webdesign boek).

Oja, ik zou het inloggedeelte boven het blokje "weblog items" zetten.

Tot zover

pi_8934281
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Als ik jou was, zou ik eens "weblog" intypen bij google, en heel veel verschillende logs gaan bekijken. Goed jatten is bij webdesign namelijk het halve werk

Ik vind je site er op zich al best aardig uit zien, maar inderdaad nog wat simpel. Zelf houd ik nogal van leuke banners, misschien kun je iets ingenieus photoshoppen (ipv dat plaatje "weblog" linksboven).

De oranje letters vind ik een beetje lelijk, misschien dat het minder storend staat als je ze niet vetgedrukt hebt staan.

Om het geheel wat professioneler te laten overkomen, zou ik een kleurenset kiezen die je consequent doorvoert in de hele layout. Dus ook in de banner, en in de blokjes. Dat heb je nu ook gedaan, maar je zou de kolommen qua kleur kunnen laten afwisselen van elkaar. Bijv. dat de buitenste blokjes grijs zijn (ik noem maar wat). Ook zou je iets kunnen doen met de achtergrond, misschien een heel zacht kleurtje of een watermerk-achtig plaatje?

Het hangt natuurlijk echt van je eigen smaak ook af, kijk daarom eens naar flink wat andere weblog sites. Schrijf de dingetjes op die je leuk vind, zet de computer uit, en ga met pen en papier eerst een layout tekenen (=tip uit mijn webdesign boek).

Oja, ik zou het inloggedeelte boven het blokje "weblog items" zetten.

Tot zover

kijk daar heb ik wat aan , het probleem is dus dat ik niet goed overweg kan met photoshop ik ben het wel een beetje aan het leren al. Ik zat ook al te denken aan "watermerk achtige plaatjes" voor de menu's bijvoorbeeld aangezien dat een groot gedeelte van het oppervlak in beslag neemt.
Misschien moet ik eerst een photoshop leren en creatieve ideeën jatten .
  maandag 10 maart 2003 @ 15:40:28 #42
44818 Scatty
nima Sana in Corpore Sano
pi_9009003
ok hier dus verder
(ik kon deze al niet vinden)

nou ok wat vinden jullie van mijn eerste ASP website-je?
http://node0ee9.a2000.nl/random/

Het idee is ontstaan toen ik niet wist waar ik naar moest zoeken op het web.
dus vandaar deze website

graag jullie reactie

There is no place like 127.0.0.1
pi_9009690
Heeft Redman zelf ook een site? Hij kraakt wel iedereen af, en daar heb ik niets op tegen. Maar als hij alles zo goed weet, laat eens een site zien die je gemaakt hebt.
pi_9012255
Wat vinden jullie hiervan?

http://run.to/I-OL (mijn eigen oriëntatieloop website)
http://www.nolb.nl/~minor (deze pagina heb ik ontworpen voor mijn club)

maandag 10 maart 2003 @ 18:26:04 #45
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9014120
Wat vinden jullie hier van

http://members.lycos.nl/impactwebdesign

ben er pas mee begonnen

pi_9014230
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:26 schreef The_Gunman het volgende:

ben er pas mee begonnen

Heldere, duidelijke opzet.
Ik zou het lettertype wijzigen, dus geen Times New Roman (), en qua kleuren is de website wat eentonig met de kleuren zwart, wit en rood.
  maandag 10 maart 2003 @ 18:33:47 #47
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9014275
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:31 schreef Parvus het volgende:

[..]

Heldere, duidelijke opzet.
Ik zou het lettertype wijzigen, dus geen Times New Roman (), en qua kleuren is de website wat eentonig met de kleuren zwart, wit en rood.

en welke lettertype zou jij adveseren dan
dus ik moet de kleuren een beetje aan passen thanks

pi_9014723
quote:

ben er pas mee begonnen

lelijk, ik zou niet snel een site door jouw laten maken
maar het kan komen omdat je bgcolor="white" neit hebt opgenomen in je body tag, bij mij ziet ie er namelijk zo uit:
  maandag 10 maart 2003 @ 18:59:10 #49
13018 Redman
pi_9014842
quote:

ben er pas mee begonnen

Persoonlijk ben ik niet kapot van de kleuren. en wederom: Een tk domein met ad staat verre van proffesioneel.

Verder zeg ik er niks over omdat dit soort bedrijfjes (10 euro per uur tarief) en plaag en een vervuiling van een serieuze bedrijfstak is!

maandag 10 maart 2003 @ 19:37:37 #50
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9016006
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:59 schreef Redman het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik niet kapot van de kleuren. en wederom: Een tk domein met ad staat verre van proffesioneel.

Verder zeg ik er niks over omdat dit soort bedrijfjes (10 euro per uur tarief) en plaag en een vervuiling van een serieuze bedrijfstak is!

dat vindt jij maar sommige mensen niet want we zijn een dag bezig en hebben al een grote opdracht dus je kan lullen wat je wilt

en slecht voor de bedrijfstak slaat ook nergens op je moet toch ergens beginnen net als jij opeen een hele design bureau op rich ( misschien heb je dat) maar dat heeft ook tijd gekost en geld dus shut uppie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')