abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8875919
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 02:08 schreef APK het volgende:

Volgende keer wel effe harsen voor de arrestatie....

Ook de kwaliteit van het T-shirt laat ook nogal te wensen over, normaliter behoord dat boordje netjes aan te sluiten bij de hals.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_8876236
check het oor en de neus... die komen toch aardig overeen.
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 5 maart 2003 @ 06:27:37 #29
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_8876246
juist het oor vertoond duidelijke verschillen, ook de baard toond op de nette foto ( van nature ) haarvrije plekken onder de mond terwijl op de ander foto daar stoppels zitten..

ook ziet hij er overduidelijk veel ouder uit dan 37. ik zou hem op de foto minstens 45 geven

het enigste wat op elkaar lijkt is de neus, maar het is hem niet imo..
het is overigens algemeen bekend dat mensen moeite hebben om de verschillen bij andere rassen te herkennen.. vandaar dat je alle chinezen op elkaar vind lijken en alle afrikanen etc..

en daar is in dit geval weer handig op ingespeeld door de spindoctors

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_8876263
Natuurlijk is dat dezelfde persoon. Zoals eerder gezegd, als de CIA of FBI dit had gefaked hadden ze het wel beter gedaan om dit soort gespeculeer van zogenaamde experts te voorkomen.
  woensdag 5 maart 2003 @ 08:05:24 #31
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_8876419
Ik geloof wel dat beide foto's van dezelfde persoon zijn; maar interessanter vind ik de vraag: Is dit dan ook daadwerkelijk het brein achter de aanslagen?
  woensdag 5 maart 2003 @ 09:09:29 #32
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8876967
Pakistan pakt brein achter 11/9/01

Deze is behoorlijk dubbel.

Slotje.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo