quote:Vogelbekdier op zijn goed Nederlands
Op woensdag 5 maart 2003 00:16 schreef Sai het volgende:
Ovide--> dat was die platypus! Oftewel eend met platgetrapte bek.
En seabert natuurlijk.
quote:
Ovide--> dat was die platypus!
[Dit bericht is gewijzigd door Master_M op 05-03-2003 00:19]
quote:Klassewerk !
Op woensdag 5 maart 2003 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Swiebertje, Tita tovenaar, Oebele, Hamelen, Stuif es in en Ren je rot
quote:Ja en Floris en Sindala, en Remi en iets frans met een hond, naam kwijt....kom er maar niet op.
Op woensdag 5 maart 2003 00:19 schreef Viola_Holt het volgende:Klassewerk !
quote:Wilde ik net zeggen da had mijn mam het ook over maar da is net iets buiten mij jeugd haha en de Snorkels ??? haha keek ik ook veel
Op woensdag 5 maart 2003 00:19 schreef golfer het volgende:
De Verrekijker, Swiebertje, Ivanhoe, The Man from Uncle enzo...vraag maar aan jullie (groot)ouders.
quote:dat was david de kabouter
Op woensdag 5 maart 2003 00:14 schreef Sai het volgende:
Alfred J. Kwak en een of andere kabauter (maar niet onze Paulus, iets met grote, enge, bruine trollen erbij, en ze gingen vliegen op ganzen. Veeet. Heel veel nachtmerries van gehad, maar wel steeds weer kijken, toen was ik een jaar of vier.)
quote:de gummiberen !
Op woensdag 5 maart 2003 00:24 schreef Master_M het volgende:
oh en hoe kan ik ze vergeten.............de troetelberenhaha en hoe heten da ene ook alweer met da kasteel en die knakkers ??? die beren met da toverdrankje ???.,,,,,,,,,,,,,oooooooooh hoe heet da ???
![]()
![]()
quote:troetelbeertjes strįįl
Op woensdag 5 maart 2003 00:24 schreef Master_M het volgende:
oh en hoe kan ik ze vergeten.............de troetelberenhaha en hoe heten da ene ook alweer met da kasteel en die knakkers ??? die beren met da toverdrankje ???.,,,,,,,,,,,,,oooooooooh hoe heet da ???
![]()
![]()
eigenlijk alles op kindernet ![]()
altijd zo vroeg mogelijk op, vaak zelfs te vroeg zodat ik nog moest wachten tot het 7 uur was, mooie tijd was dat
quote:Ik zat altijd te hopen dat dat bruine schaap uit het huisje kwam!
Op woensdag 5 maart 2003 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tik Tac
quote:ja, en als je dat allemaal weer leuk gaat vinden word je waarschijnlijk oud !
Op woensdag 5 maart 2003 00:25 schreef Indianos het volgende:
Wat was het toch altijd leuk, om kind te zijn. Overdag lekker buitenspelen met je vriendjes, en eind van de middag / 's avonds lekker tv kijken, ook erg leuk als het buiten regende enzo. Of in de winter, koud buiten, zit je lekker binnen in je pyama en warmchocolade melk tekenfilms te kijken!
"Je beeeent een Bluffer, je bliiiijjjjft een bluffer...."
quote:Oh haha HARDSTIKKE BEDANKT kan ik weer fijn slapen ik was al heel het huis aan het door zoeken of ik nergens kon vinden
Op woensdag 5 maart 2003 00:24 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
de gummiberen !
quote:Hee! Daar heb nachten wakker van gelegen hoor!
die trollen waren ook zo dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |