abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8873781
N.a.v. uitzending Nova: dinsdag 4 maart om 22:20

Het lijkt me dat deze dame niet helemaal goed bij haar hoofd is...

Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_8873806
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:54 schreef wodka het volgende:
N.a.v. uitzending Nova: dinsdag 4 maart om 22:20

Het lijkt me dat deze dame niet helemaal goed bij haar hoofd is...

Nee en die de roy van zuideweijn al helmaal niet, wat is dat voor lomp figuur.

wie herinnert zich nog dat hij op de trouwdag margarita meetrok, sleurde op hardhandige wijze omdat ze niet door wou lopen..

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8873814
helemaal zuiver lijkt ze me niet.. maar ik geloof wel dat er iets zich afgespeeld heeft...
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:59:01 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8873865
Ik had bij het zien van die NOVA-uitzending ook soms last van plaatsvervangende schaamte en kreeg de indruk dat ze toch een klein tikje heeft meegekregen van haar, met bomende pratende, moeder.

Maar hoe dan ook, heeft ze de knuppel vanavond wel heel erg in het spreekwoordelijke hoenderhoek (Oranjehuis) gegooid en kan morgen een reaktie van Trix of Balkenende niet uitblijven,

The soap continues..

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage woensdag 5 maart 2003 @ 00:02:02 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8873934
Nova wordt herhaald straks.

Wat een zuur wijf trouwens

woensdag 5 maart 2003 @ 00:04:28 #6
41776 mick905
Nog 20 jaar...
pi_8873990
Ik geloof er geen reet van.
Ze las het (geloof ik) van een briefje voor. Iedere keer dat ze met d'r ogen wegdraaide. Nahja, d'r moeder lult met bomen.
Wees altijd 100% jezelf inplaats van een perfecte copie van iemand anders......
pi_8874105
Is iedereen hier zo Koningsgezind? Ik weet het niet hoor.. ik geloof ook best wel dat er bepaalde dingen waar zijn.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
  woensdag 5 maart 2003 @ 00:21:04 #8
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_8874370
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:09 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is iedereen hier zo Koningsgezind? Ik weet het niet hoor.. ik geloof ook best wel dat er bepaalde dingen waar zijn.
maar heb wel sterk het gevoel dat ze de realiteit een beetje kwijt is, liefde maakt blind.....
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 5 maart 2003 @ 00:26:18 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8874471
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:09 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik ben helemaal niet koningsgezind, maar zag een meisje dat niet helemaal het gevoel voor realiteitszin meer bevatte.

Ze ziet mij net even teveel spoken.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 maart 2003 @ 00:28:01 #10
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_8874516
Ik vond het een erg mooi voorgedragen stukje. Die droeve blik, dat keurige snikje op zijn tijd, goed werk. Heeft ze de toneelschool gedaan?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  FOK!fotograaf woensdag 5 maart 2003 @ 10:15:04 #11
31271 krijg064
pi_8878394
Ik ben helemaal niet zo koningsgezind en ik geloof ook heus dat er dingen zich afspelen (gebeurt in iedere familie dus ook in de Oranje-familie...), but who cares?
Als die Margarita een probleem heeft, dat ze dat lekker zelf oplost! Waarschijnlijk heeft ze een probleem in d'r hoofd.

Was alleen geen zuiver interview. De betreffende journalist mocht alleen vragen stellen die door haar/hun waren goedgekeurd en de antwoorden werden opgelezen...

Ik moest alleen wel even lachen toen ze een brief ging citeren van die vd Linde van het blad Weekend. Was ze een zin aan het citeren die helemaal niet in de brief stond. Tenminste: niet zoals zij hem voorlas, hahahaha.

woensdag 5 maart 2003 @ 15:18:32 #12
32190 OleGallis
RastafarI teach I everything!
pi_8887146
ey Krijg!

you're absolutely right! wat een gelul....

"Many discouraging hours will arise before the rainbow of accomplished goals will appear on the horizon." (Haile Sellassie I) - http://dutchrasta.suddenlaunch.com
pi_8996494
Het heeft mij verbaast dat het historische tv optreden van Margarita blijkbaar weinig discussie op gang brengt hier op fok. Terwijl werkelijk elk dom programma dat wel doet.
Ligt dit aan het fokpubliek of mis ik iets?
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_8996800
quote:
Op maandag 10 maart 2003 00:54 schreef wodka het volgende:
Het heeft mij verbaast dat het historische tv optreden van Margarita blijkbaar weinig discussie op gang brengt hier op fok. Terwijl werkelijk elk dom programma dat wel doet.
Ligt dit aan het fokpubliek of mis ik iets?

Hmja, viel mij ook al op. Niet zozeer dat het TV-interview zo weinig aandacht kreeg, maar wel dat er geen hele topics zijn volgeluld over de 'sappige" details en beschuldigingen uit de HP de Tijd interviews.
(Maar misschien heb ik die wel gewoon gemist)

Ontopic:

Ze beschuldigt de Koningin van afluisteren, ik stelde mij daarbij eerst voor dat telefoons afgeluisterd worden, microfoons in hun huis geplaatst worden e.d.

Maar nee, gesprekken zouden opgenomen zijn, en wat voor bewijs heeft ze? Ze kon het zien aan de lichaamstaal van Beatrix...en ze hoorde een geluid in de aanliggende kamer..

En denkt ze nou echt dat de RVD, als die een gesprek zou opnemen, microfoontjes in het volle zicht plaatst?

Als je een gesprek met microfoontjes wil opnemen dan plak je een microfoontje onder de tafel, of ergens anders uit het zicht, en ga je in een kamer een paar honderd meter verder opzitten. Je hoeft echt niet met een glas tegen de muur te staan in de aanliggende kamer, zoals Margarita wil doen geloven.

En om het helemaal compleet te maken, zelf neemt ze wel alles op en dan zou het schandalig zijn als de RVD ook een gesprek opneemt?

Ze maakt zichzelf echt belachelijk met dit verhaal.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')