Het lijkt me dat deze dame niet helemaal goed bij haar hoofd is...
quote:Nee en die de roy van zuideweijn al helmaal niet, wat is dat voor lomp figuur.
Op dinsdag 4 maart 2003 23:54 schreef wodka het volgende:
N.a.v. uitzending Nova: dinsdag 4 maart om 22:20Het lijkt me dat deze dame niet helemaal goed bij haar hoofd is...
wie herinnert zich nog dat hij op de trouwdag margarita meetrok, sleurde op hardhandige wijze omdat ze niet door wou lopen..
Maar hoe dan ook, heeft ze de knuppel vanavond wel heel erg in het spreekwoordelijke hoenderhoek (Oranjehuis) gegooid en kan morgen een reaktie van Trix of Balkenende niet uitblijven,
The soap continues..
quote:maar heb wel sterk het gevoel dat ze de realiteit een beetje kwijt is, liefde maakt blind.....
Op woensdag 5 maart 2003 00:09 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is iedereen hier zo Koningsgezind? Ik weet het niet hoor.. ik geloof ook best wel dat er bepaalde dingen waar zijn.
quote:Ik ben helemaal niet koningsgezind, maar zag een meisje dat niet helemaal het gevoel voor realiteitszin meer bevatte.
Op woensdag 5 maart 2003 00:09 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is iedereen hier zo Koningsgezind? Ik weet het niet hoor.. ik geloof ook best wel dat er bepaalde dingen waar zijn.
Ze ziet mij net even teveel spoken.
Was alleen geen zuiver interview. De betreffende journalist mocht alleen vragen stellen die door haar/hun waren goedgekeurd en de antwoorden werden opgelezen...
Ik moest alleen wel even lachen toen ze een brief ging citeren van die vd Linde van het blad Weekend. Was ze een zin aan het citeren die helemaal niet in de brief stond. Tenminste: niet zoals zij hem voorlas, hahahaha.
you're absolutely right! wat een gelul....
quote:Hmja, viel mij ook al op. Niet zozeer dat het TV-interview zo weinig aandacht kreeg, maar wel dat er geen hele topics zijn volgeluld over de 'sappige" details en beschuldigingen uit de HP de Tijd interviews.
Op maandag 10 maart 2003 00:54 schreef wodka het volgende:
Het heeft mij verbaast dat het historische tv optreden van Margarita blijkbaar weinig discussie op gang brengt hier op fok. Terwijl werkelijk elk dom programma dat wel doet.
Ligt dit aan het fokpubliek of mis ik iets?
Ontopic:
Ze beschuldigt de Koningin van afluisteren, ik stelde mij daarbij eerst voor dat telefoons afgeluisterd worden, microfoons in hun huis geplaatst worden e.d.
Maar nee, gesprekken zouden opgenomen zijn, en wat voor bewijs heeft ze? Ze kon het zien aan de lichaamstaal van Beatrix...en ze hoorde een geluid in de aanliggende kamer..
En denkt ze nou echt dat de RVD, als die een gesprek zou opnemen, microfoontjes in het volle zicht plaatst?
Als je een gesprek met microfoontjes wil opnemen dan plak je een microfoontje onder de tafel, of ergens anders uit het zicht, en ga je in een kamer een paar honderd meter verder opzitten. Je hoeft echt niet met een glas tegen de muur te staan in de aanliggende kamer, zoals Margarita wil doen geloven.
En om het helemaal compleet te maken, zelf neemt ze wel alles op en dan zou het schandalig zijn als de RVD ook een gesprek opneemt?
Ze maakt zichzelf echt belachelijk met dit verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |