Ik ga persoonlijk weinig tot nooit uit met mijn vriendin, daarmee bedoel ik naar discotheken.
Natuurlijk doen we zat andere leuke dingen zoals bioscoop/uit eten/shoppen etc etc...
Mijn vriendin laat me gelukkig ook altijd met mn vrienden stappen, maar veel van mijn vrienden hebben dat geluk niet..
Heb jij last van dit probleem, of hoe heb je de situatie met je vriendin aangepakt?
quote:Gezegd dat ze met haar eigen vriendinnen moest gaan..
Op dinsdag 4 maart 2003 23:10 schreef valtwelmee het volgende:
....
"Wie is dat? Waar ken je haar van? Zie je haar vaker?"
Bleeeeeeeegggggggggghhhhhhhhh, ben nu weer lekker vrijgezel
quote:Dat was ik er idd vergeten bij te vermelden.. Mijn vriendin gaat natuurlijk gewoon ook stappen met dr vriendinnen als ik er op uit trek...
Op dinsdag 4 maart 2003 23:11 schreef Rulin het volgende:[..]
Gezegd dat ze met haar eigen vriendinnen moest gaan..
uitgaan met je vriendin kan heel leuk zijn,..als je vriendin ook maar leuk is op stap
quote:Idd. top reactie van een dame nog wel!! exact zo zou mijn vriendin ook gereageerd hebben... (gellukig)
Op dinsdag 4 maart 2003 23:18 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit uit met mijn vriend.. ook niet naar festivals ofzo.. Ik heb er geen problemen mee en hij ook niet dus, Whatever? (in ons geval)..
Maar het lijkt mij idd. ook beroerd om de heletijd je vriend(in) achter je aan te hebben lopne
quote:Klinkt heel HEEL bekend....
Op dinsdag 4 maart 2003 23:23 schreef Frenkie het volgende:
Wat ook grappig is dat als sommige stelletjes eens apart gaan dat ze zo geforceerd bezig zijn om elkaar niet tegen te komen dat het gewoon lachwekkend is.
voordat mensen beginnen: onze relatie is prima
quote:En zo is het maar net
Op dinsdag 4 maart 2003 23:19 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het niks om met je vriendin uit te gaan. Elkaar tegenkomen kan, maar samen op stap neuh..
Mijn ex en ik gingen nooit samen uit
Ging en ga veel liever met vrienden uit.
Verrotste is nog wel dat sommige 'aanhangsels' zichzelf niet kunnen redden bij een feest, daar had ik het laatst met een vriend nog over. Dan blijven ze continu achter zijn/haar vriend(in) aanlopen omdat ze met niemand durven/willen te praten. En als je dan eens leuk wil ouwehoeren met een van je vrienden(innen) dan zit het aanhangsel er ook bij waardoor het meestal niet leuk praten is omdat ze je niet goed genoeg kennen of gewoonweg niets te zeggen hebben en daardoor het gesprek om zeep helpen.
Ik denk dat ik het maar gewoon eens tegen de desbetreffende personen moet zeggen dat ik gewoon niet gediend bent van het meeslepen van zijn/haar vriend/vriendin. Laatste keer dat ik het subtiel probeerde te brengen kwam de boodschap geloof ik wel over maar het is toch altijd maar hopen dat ze het niet verkeerd oppakken.
Opvallend is het wel dat als ze een vriend of vriendin meenemen dat het vaak wel goed gaat. Hoe zou dat komen?
quote:Yep, jongens onder elkaar is toch ff net wat anders.
Op dinsdag 4 maart 2003 23:10 schreef valtwelmee het volgende:
Uitgaan met je vriendin brengt altijd zo zijn pakketje mee...
Als je met je vrienden uitgaat en sommige nemen dr vriendin mee moet natuurlijk de andere meisjes ook mee..
Dit is vaak een probleem want zoals jullie dit mischien bekend gaat klinken gedragen veel jongens zich anders bij het uitgaan wanneer het meisje mee is.
En dan heb ik het er niet over dat ze anders vreemd zouden gaan maar gewoon de sfeer is er dan niet...Ik ga persoonlijk weinig tot nooit uit met mijn vriendin, daarmee bedoel ik naar discotheken.
Natuurlijk doen we zat andere leuke dingen zoals bioscoop/uit eten/shoppen etc etc...
Mijn vriendin laat me gelukkig ook altijd met mn vrienden stappen, maar veel van mijn vrienden hebben dat geluk niet..Heb jij last van dit probleem, of hoe heb je de situatie met je vriendin aangepakt?
Wij laten elkaar dan ook vrij om lekker met vrienden dingen te gaan doen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |