abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8872008
*plop*

[Dit bericht is gewijzigd door Annow op 04-03-2003 23:04]

pi_8872147
jesus man wat een topic , kan je echt niks normaals type?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_8872199
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:55 schreef Annow het volgende:
Het valt me de laatste tijd erg op , op m`n werk , dat ik veel negatieve kritiek krijg , dit is niet goed, dat doe ik niet goed. Maar dingen die ik wel goed doe (en ik weet zeker dat ik ook wel dingen goed doe) hoor je nooit. Ik wordt hier best wel triest van Ik ben zelf nogal depressief en heel gevoelig voor wat mensen zeggen. Ik weet best dat je gewoon dingen moet kunnen zeggen maar ik kan blijkbaar maar moeilijk met kritiek omgaan. Dit heb ik vooral met een persoon , de hoofd van de afdeling. Dit is nogal een triest figuur , die er van houdt om mensen op te stoken en te plagen. Ik ben sociaal nogal angstig (heb soort sociale fobie) , wel jammer dat daar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Veel onbegrip heerst er helaas. Maar misschien ben ik te gevoelig , want ik voel me ook niet echt goed. Altijd vermoeid en in meer of mindere mate depressief. Hoe denken jullie daarover?
wat voor werk doe je? Licom?
pi_8872208
dat bedoel ik nou
pi_8872211
GEBRUIK EEN KEER DE ENTER TOETS!!!!!
a a n alles
pi_8872280
zit je capslock vast?
pi_8872312
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:01 schreef Annow het volgende:
dat bedoel ik nou
Let niet op de knakworstman, die staat op het punt om te gaan scheiden. Maar goed, zulke chefs heb je altijd. Die is vast ook met zulk gedrag op die stoel terecht gekomen. Andere baan zoeken misschien?
Eigen brokjes eerst.
pi_8872313
Nee sorry van me vorige post, maar nee ik heb echt totaal hier niks op te zeggen verder, mischien wat harder worden en snappe dat iedereen hard is?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_8872498
Je moet het gewoon proberen te zien als iets positiefs. Het is normaal dat je wordt aangesproken op dingen die je verkeerd doet.
Mensen hebben vaak moeite met complimenten geven. Als het echt heel erg vwordt dan zou ik een gersprek aanvragen en vragen waarom jij altijd de pineut ben. Veel mensen hebben moeite met kritiek, maar probeer tegen jezelf te zeggen, dat degene het goed bedoelt. Van fouten leer je! Praat gewoon met je chef en leg uit dat je momenteel niet goed in je vel zit, wees eerlijk tegen hem, misschien dat ze dan anders met je omgaan. Eet je verder wel goed en ben je bij de huisarts langs geweest? Jij bent gewoon heel gevoelig en anderen zijn hard!

Als je er echt mee zit probeer dan stappen te ondernemen.

Succes!

groetjes Dutchasia

quote:
Het valt me de laatste tijd erg op , op m`n werk , dat ik veel negatieve kritiek krijg , dit is niet goed, dat doe ik niet goed. Maar dingen die ik wel goed doe (en ik weet zeker dat ik ook wel dingen goed doe) hoor je nooit. Ik wordt hier best wel triest van Ik ben zelf nogal depressief en heel gevoelig voor wat mensen zeggen. Ik weet best dat je gewoon dingen moet kunnen zeggen maar ik kan blijkbaar maar moeilijk met kritiek omgaan. Dit heb ik vooral met een persoon , de hoofd van de afdeling. Dit is nogal een triest figuur , die er van houdt om mensen op te stoken en te plagen. Ik ben sociaal nogal angstig (heb soort sociale fobie) , wel jammer dat daar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Veel onbegrip heerst er helaas. Maar misschien ben ik te gevoelig , want ik voel me ook niet echt goed. Altijd vermoeid en in meer of mindere mate depressief. Hoe denken jullie daarover?
A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
pi_8872604
Gaan we nog wat van dit topic maken?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8872696
Heb ik net voor noppes een berichtje getikt. Topic heet nu PLOP:W
In ieder geval mijn vingers getraind.
A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
pi_8872697
Erg vervelend als mensen je goede kanten niet zien. Iedereen wil graag waardering krijgen voor z'n werk.

Uit je verhaal begrijp ik dat je van je baas niet veel hoeft te verwachten, maar misschien kun je het wel een keer (voorzichtig) aankaarten in een 1 op 1 gesprek. Je zou de avond van tevoren wat dingen op papier kunnen zetten, zodat je goed weet waar je over praat. B.v je positieve eigenschappen op een rijtje zetten. Misschien dat dat jouzelf ook wat steun geeft en zie je van jezelf dat je in meer dingen goed bent dan je aanvankelijk dacht?

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_8876680
1 ding : Ander werk zoeken.

Ik bekijk niet hoe graag ik ergens wil werken, maar hoe hard ze mij nodig hebben.... da´s een heel ander opzicht

Lambo of Rekt
  woensdag 5 maart 2003 @ 08:47:13 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_8876708
quote:
*plop*
Het is inderdaad zo dat negatieve kritiek veel makkelijker te geven is dan een compliment. Ik zou het inderdaad gewoon aankaarten, en ook gewoon zeggen dat je er heel onzeker van wordt. Ook de tip dat je het van te voren op moet schrijven helpt!
Succes, en ik hoop dat je eruit komt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')