quote:wat voor werk doe je? Licom?
Op dinsdag 4 maart 2003 22:55 schreef Annow het volgende:
Het valt me de laatste tijd erg op , op m`n werk , dat ik veel negatieve kritiek krijg , dit is niet goed, dat doe ik niet goed. Maar dingen die ik wel goed doe (en ik weet zeker dat ik ook wel dingen goed doe) hoor je nooit. Ik wordt hier best wel triest vanIk ben zelf nogal depressief en heel gevoelig voor wat mensen zeggen. Ik weet best dat je gewoon dingen moet kunnen zeggen maar ik kan blijkbaar maar moeilijk met kritiek omgaan. Dit heb ik vooral met een persoon , de hoofd van de afdeling. Dit is nogal een triest figuur , die er van houdt om mensen op te stoken en te plagen. Ik ben sociaal nogal angstig (heb soort sociale fobie) , wel jammer dat daar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Veel onbegrip heerst er helaas. Maar misschien ben ik te gevoelig , want ik voel me ook niet echt goed. Altijd vermoeid en in meer of mindere mate depressief. Hoe denken jullie daarover?
quote:Let niet op de knakworstman, die staat op het punt om te gaan scheiden. Maar goed, zulke chefs heb je altijd. Die is vast ook met zulk gedrag op die stoel terecht gekomen. Andere baan zoeken misschien?
Op dinsdag 4 maart 2003 23:01 schreef Annow het volgende:
dat bedoel ik nou
Als je er echt mee zit probeer dan stappen te ondernemen.
Succes!
groetjes Dutchasia
quote:
Het valt me de laatste tijd erg op , op m`n werk , dat ik veel negatieve kritiek krijg , dit is niet goed, dat doe ik niet goed. Maar dingen die ik wel goed doe (en ik weet zeker dat ik ook wel dingen goed doe) hoor je nooit. Ik wordt hier best wel triest vanIk ben zelf nogal depressief en heel gevoelig voor wat mensen zeggen. Ik weet best dat je gewoon dingen moet kunnen zeggen maar ik kan blijkbaar maar moeilijk met kritiek omgaan. Dit heb ik vooral met een persoon , de hoofd van de afdeling. Dit is nogal een triest figuur , die er van houdt om mensen op te stoken en te plagen. Ik ben sociaal nogal angstig (heb soort sociale fobie) , wel jammer dat daar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Veel onbegrip heerst er helaas. Maar misschien ben ik te gevoelig , want ik voel me ook niet echt goed. Altijd vermoeid en in meer of mindere mate depressief. Hoe denken jullie daarover?
Uit je verhaal begrijp ik dat je van je baas niet veel hoeft te verwachten, maar misschien kun je het wel een keer (voorzichtig) aankaarten in een 1 op 1 gesprek. Je zou de avond van tevoren wat dingen op papier kunnen zetten, zodat je goed weet waar je over praat. B.v je positieve eigenschappen op een rijtje zetten. Misschien dat dat jouzelf ook wat steun geeft en zie je van jezelf dat je in meer dingen goed bent dan je aanvankelijk dacht?
Ik bekijk niet hoe graag ik ergens wil werken, maar hoe hard ze mij nodig hebben.... da´s een heel ander opzicht
quote:Het is inderdaad zo dat negatieve kritiek veel makkelijker te geven is dan een compliment. Ik zou het inderdaad gewoon aankaarten, en ook gewoon zeggen dat je er heel onzeker van wordt. Ook de tip dat je het van te voren op moet schrijven helpt!
*plop*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |