quote:Op Yorin gaan ze nog wel ff door, maar in de VS is het gekapt.
Op maandag 23 juni 2003 16:03 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind het echt een geweldige serie! Ik mag hopen dat ze niet kappen als het mysterie nog niet is opgelost want ik ben nu toch wel benieuwd naar hoe het gaat aflopen.
Dit flikten ze ook al met The Pretender. Lijkt wel een grote TV cover up.
Nou ja, we moeten nog maar zien of iemand ergens een einde voor John Doe kan verzinnen.
quote:Yorin gaat ook niet zo lang meer door... Volgens mij is vanavond aflevering 17 (Doe or Die, aka Virus), en er zijn maar 21 afleveringen. Maar ik hoop wel dat ze die allemaal uitzenden, en niet halverwege de serie afkappen zoals sommige zenders nog wel eens leuk vinden. (Can anyone say Fastlane? Halverwege een two-part episode stoppen, stelletje eikels)
Op dinsdag 24 juni 2003 09:10 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Op Yorin gaan ze nog wel ff door, maar in de VS is het gekapt.
quote:Er zijn inderdaad wel meer series die slordig gecancelled zijn... DarkAngel had net een setup voor season 3, maar dat is nooit gemaakt. Ally McBeal werd gecancelled met een snel in elkaar geflanst einde. Firefly: na 3 maanden/12 aflevering van de buis gehaald. En zo zijn er vast nog heel veel meer.
Dit flikten ze ook al met The Pretender. Lijkt wel een grote TV cover up.
[Dit bericht is gewijzigd door JF_ op 24-06-2003 09:27]
quote:Inderdaad. Bijvoorbeeld de spin-off van The X-Files: The Lone Gunmen. Dat heeft ook geen heel seizoen gehaald en daarbij stopten ze ook met een to-be-continued die niet afgemaakt werd. Terwijl er na die aflevering nog wel een andere werd uitgezonden. Blijkbaar was die al eerder opgenomen en eigenlijk voor na het vervolgverhaal geplanned.
Op dinsdag 24 juni 2003 09:19 schreef JF_ het volgende:
(Can anyone say Fastlane? Halverwege een two-part episode stoppen, stelletje eikels)
Er zijn inderdaad wel meer series die slordig gecancelled zijn...
Ik ben al niet zo'n series-fan.
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op dinsdag 22 juli 2003 21:33 schreef Devano het volgende:
Was dit nou het einde?
quote:volgende week is niet toch?
Op dinsdag 22 juli 2003 21:36 schreef mamamiep het volgende:
Dit topic is te ver naar onderen gezakt. Het einde van vandaag was trouwens wel spannend hoor
. Benieuwd wat hij volgende week met die informatie gaat doen en waar hij naar toe gaat
(ik probeer zoveel mogelijk spoilers weg te laten
).
quote:Blijkbaar, dat lees ik net van jullie. Ik heb de tv bij de ondertiteling al uitgezet, dus ik hoorde het niet.
Op dinsdag 22 juli 2003 21:37 schreef Devano het volgende:[..]
volgende week is niet toch?
Nooit meer John doe
Wel benieuwd hoe ze die cliffhanger van vanavond gaan verklaren.
PAS OP, ZET HET GELUID EERST ZACHTJES
Ik kreeg er koppijn van.
edit... WAT, ik wou net me video recorder voor de komende 2 weken instellen, dat hoeft dus ook niet meer
quote:Hmm, als het op de officiele site staat. Maar ik had inderdaad begrepen dat de serie het erg goed deed in de VS. Hier volgens mij ook. Beetje flauw als dit het einde is, want het is wel erg open (verklaard wel waarom hij zoveel weet
Op dinsdag 22 juli 2003 21:47 schreef Anahka2309 het volgende:
Ok. Op het forum op de officiele site staat dat ie gecancelled isMaar omdat daar erg veel negatieve reacties op gekomen zijn schijnen de onderhandelingen weer open te zijn.
quote:Het is niet echt het volume wat het probleem is....meer de frequentie, amplitude, etc
Op dinsdag 22 juli 2003 21:51 schreef mamamiep het volgende:
Whahaha, nee dank je. Ik geloof zo ook wel dat het erg hard is.
Maar goed...
quote:Nee
Op dinsdag 22 juli 2003 22:02 schreef jacco het volgende:
Maar was dit nu vanaaf de laatste?
http://www.thefutoncritic.com/cgi/gofuton.cgi?action=newswire&id=5931
[Dit bericht is gewijzigd door Robbie007 op 22-07-2003 22:05]
quote:link?
Op dinsdag 22 juli 2003 21:47 schreef Anahka2309 het volgende:
Ok. Op het forum op de officiele site staat dat ie gecancelled isMaar omdat daar erg veel negatieve reacties op gekomen zijn schijnen de onderhandelingen weer open te zijn.
quote:Op Yorin voorlopig wel. Of de serie in de USA nog verder gaat is nog vaag. Fox heeft de serie officieel gecancelled maar daar hebben ze erg veel negatieve reacties op gehad.
Op dinsdag 22 juli 2003 22:02 schreef jacco het volgende:
Maar was dit nu vanaaf de laatste?
Serie deed het daar erg goed. Beter dan Enterprise zelfs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |