quote:Eerder een aftreksel van MacGuyver.
Op dinsdag 8 april 2003 23:38 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Daar zit ik ook een beetje mee. dat steeds de politie helpen vind ik niet zo erg want dat vind ik wel kewl. Net CSI.
quote:Die aflevering van gister wel, ja, maar niet zo slecht gekopieerd ofzo. Lijkt er gewoon op. Ach, vind het niet erg. De serie blijft goed.
Op dinsdag 29 april 2003 21:15 schreef nikk het volgende:[..]
Eerder een aftreksel van MacGuyver.
quote:Ik denk dat jouw gids gewoon lomp is
Op woensdag 30 april 2003 18:17 schreef DarkMaxie het volgende:
in mijn gids staat dat het volgende week niet komt.. is mijn tvgids gewoon lomp of hebben meerdere mensen dit gezien?
quote:idd bij mij staat ie er ook gewoon in...wat komt er bij jou voor in de plaats dan?
Op woensdag 30 april 2003 18:50 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik denk dat jouw gids gewoon lomp is
Volgens de nieuwe Veronicagids komt het gewoon hoor.
wil kan/ wil mij vertel wat er dinsdag gebeurd is? Dingen die belangrijk zijn??
beetje dom dat het niet gewoon wordt herhaald net als 24!
groetjes en bedankt evi
quote:John werd gestalkt door een serial killer, die zijn brandmerk als visitekaartje achterliet, samen met een aanwijzing over zijn volgende moord. Uiteindelijk bleek dat John het doelwit was en na enkele mislukte aanslagen op hem en enkele agenten werd een andere vrouwelijke agent (die computernerd, ben haar naam even kwijt) ontvoerd vanuit het politiebureau. John is er achteraan gegaan en in het riool komt hij de dader tegen, die hetzelfde brandmerk blijkt te hebben en alles van hem af weet. John moet echter kiezen tussen hem achtervolgen of de vrouw redden, en uiteraard kiest hij voor het laatste.
Op woensdag 7 mei 2003 21:53 schreef evi het volgende:
ok, ik ben doorverwezen naar deze topic...wil kan/ wil mij vertel wat er dinsdag gebeurd is? Dingen die belangrijk zijn??
beetje dom dat het niet gewoon wordt herhaald net als 24!
groetjes en bedankt evi
Wordt dus nog spannend.
quote:Die oude vrouw is inmiddels dood. Vermoord door haar opdrachtgever.
Op zondag 30 maart 2003 23:13 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
En of er ijzerstaal inzit.
En wie die vrouw is die af en toe verschijnt (die oude) en ook die psycholoog heeft laten vermoorden!
Blijven kijken dus maar!
quote:Dat heb ik ook wel gezien...Kijk eens naar de datum...
Op donderdag 8 mei 2003 09:29 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Die oude vrouw is inmiddels dood. Vermoord door haar opdrachtgever.
FOX Lets the Axe Fall on 'John Doe'
"John Doe's" search for the truth is over. A source close to the FOX series has informed us the network will not renew the series for a second season. The producers of the drama were informed yesterday about the news.
The news comes as no surprise after recent reports had the network's support shifting from "Doe" to "Fastlane." FOX executives had repeatedly stated they hoped to keep one of the two dramas for next season as part of a new Thursday or Friday lineup.
After debuting to an impressive 9.8 million viewers in September of last year, "Doe's" audience dropped more than 40% by its finale last month (5.8 million viewers). Among adults 18-49 the erosion was even more noticeable (4.3 vs. 2.4 average rating for the hour) as the series routinely finished third in its time slot among the four major networks. FOX announces its fall schedule next Thursday.
...en weer een serie de das om gedaan door 'lage' kijkcijfers. Ben benieuwd hoeveel nieuwe series nog een kans gaan krijgen.
quote:Dat is ook niet leuk om nu al te weten
Op zondag 11 mei 2003 23:21 schreef SigmundFreud het volgende:
http://www.thefutoncritic.com/cgi/gofuton.cgi?action=newswire&id=5931FOX Lets the Axe Fall on 'John Doe'
"John Doe's" search for the truth is over. A source close to the FOX series has informed us the network will not renew the series for a second season. The producers of the drama were informed yesterday about the news.
The news comes as no surprise after recent reports had the network's support shifting from "Doe" to "Fastlane." FOX executives had repeatedly stated they hoped to keep one of the two dramas for next season as part of a new Thursday or Friday lineup.
After debuting to an impressive 9.8 million viewers in September of last year, "Doe's" audience dropped more than 40% by its finale last month (5.8 million viewers). Among adults 18-49 the erosion was even more noticeable (4.3 vs. 2.4 average rating for the hour) as the series routinely finished third in its time slot among the four major networks. FOX announces its fall schedule next Thursday.
...en weer een serie de das om gedaan door 'lage' kijkcijfers. Ben benieuwd hoeveel nieuwe series nog een kans gaan krijgen.
Wel een hele toffe aflevering vanavond by the way....
Vooral die Every trek ik wel...
quote:Vanwaar die grote drop in kijkcijfers dan in de laatste maand
http://www.thefutoncritic.com/cgi/gofuton.cgi?action=newswire&id=5931FOX Lets the Axe Fall on 'John Doe'
Leuk trouwens vandaag hoe Jamie op het eind toch nog een beetje ontdooide. .
En weet er iemand waar Karen eigenlijk is gebleven? Die was opeens weg. En het was zo'n leuke meid. Ze waren ook echt zo'n duo, zij en John. Ik dacht dat dat wel gewoon gedurende de rest van de serie zo zou blijven. Was ze vervelend op de set ofzo?
quote:Er is nog niks officieel uitgebracht..
Het is echt niet te geloven hoeveel series er wel niet van de buis gehaald worden, voordat ze echt een kans krijgen om een vast publiek te veroveren.
Paar voorbeelden:
- John Doe (Waarschijnlijk)
- Firefly
- Birds of Prey
- Black Sash (Nog niet zeker, maar ziet er wel naar uit)
Stuk voor stuk leuke series om naar te kijken, maar de mensen bij Fox en TheWB kijken alleen maar naar geld, geld en oh ja, GELD
Geen wonder dat ze zo slecht in de kijkcijfers zitten. Niemand die een serie wil gaan volgen, omdat hij toch van de buis gehaald wordt, zonder dat er een serieus einde aan gemaakt wordt.
Geloof me maar als ik zeg dat je ontzettend verlangd naar een 2de seizoen van John Doe na het zien van de laatste aflevering van dit seizoen. Of tenminste een soort afronding van het verhaal
quote:Dat is echt supernaar inderdaad, zie bijvoorbeeld Popular en Models Inc. Gecancelled midden in een cliffhanger. Dus je weet nooit hoe het nou afgelopen is (aan de andere kant heeft dat ook wel weer iets mystieks.
Op dinsdag 13 mei 2003 22:40 schreef FilmFanaat het volgende:
hij toch van de buis gehaald wordt, zonder dat er een serieus einde aan gemaakt wordt.Geloof me maar als ik zeg dat je ontzettend verlangd naar een 2de seizoen van John Doe na het zien van de laatste aflevering van dit seizoen. Of tenminste een soort afronding van het verhaal
quote:Hehe, misschien een ideetje om een zender te starten gefinancierd door de fans van series.
Op dinsdag 13 mei 2003 22:49 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat is echt supernaar inderdaad, zie bijvoorbeeld Popular en Models Inc. Gecancelled midden in een cliffhanger. Dus je weet nooit hoe het nou afgelopen is (aan de andere kant heeft dat ook wel weer iets mystieks.
. Maar zulke series verdienen niet zo'n roemloze ondergang).
quote:Karen stond wel aan het graf van John...
Op dinsdag 13 mei 2003 22:37 schreef SmashBro het volgende:[..]
Vanwaar die grote drop in kijkcijfers dan in de laatste maand
. Wel stom hoor dat het al na 1 seizoen gecancelled wordt.
Leuk trouwens vandaag hoe Jamie op het eind toch nog een beetje ontdooide.
.
En weet er iemand waar Karen eigenlijk is gebleven? Die was opeens weg. En het was zo'n leuke meid. Ze waren ook echt zo'n duo, zij en John. Ik dacht dat dat wel gewoon gedurende de rest van de serie zo zou blijven. Was ze vervelend op de set ofzo?
quote:Oh, dat heb ik net ff gemist dan. Maar volgens IMDB gaat ze wel de serie uit.
Op woensdag 14 mei 2003 17:15 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Karen stond wel aan het graf van John...
Ze was heel hard aan het snotteren.
Die eikels van fox hebben John Doe gecancelled!!
Ging het eerst nog tussen John Doe en Fastlane, nu hebben ze gewoon BEIDE series gecancelled.
Om Cartman te quoten:
quote:
I .. AM .. SO .. PISSED .. OFF .. RIGHT .. NOW!!
Aankoop nieuwe seizoenen tv-series.
wel enorm slecht, want deze serie had gewoon potentieel
quote:[offtopic]dat viel nou ook wel weer mee hoor, AUSA was erg flauw en blikken gelach, want echt lachen was moeilijk erbij. Black Sash was wel erg WB, beetje kinderserie [/offtopic]
Op donderdag 5 juni 2003 23:03 schreef Witchfynder het volgende:
Wat een eikels!!!Ze halen zo vaak goede series van het scherm. Black Sash en AUSA waren ook goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |