Lekkerder eten, vriendelijkere service..
en minder kampvolk in de tent.
quote:beetje bacterien is goed voor de mens, anders wordt je afweersysteem debiel (letterlijk).
Op dinsdag 4 maart 2003 20:32 schreef D-Devil het volgende:
Meer bacteriën over het algemeen, de hygiëne bij Mcdonalds is echt vele malen hoger. Neemt niet weg dat de kebabtent lekkerder is.
bij de MAc kom ik max. 1 x per jaar.
Bij de plaatslijke shoarmaboer 1 x per week
Mc Donalds legt het gewoonweg af tegen die smaak (als je een goede tent hebt)
Hygiene? Bij de McDonalds de volgende dingen meegemaakt:
-door de tent rennende muizen
-frites die pas na een paar uur gebruikt worden
-hamburgers die gevallen zijn gewoon achteraan geschoven worden....
quote:Is idd een stuk beter te vreten dan een Mcnogwat
Op dinsdag 4 maart 2003 20:34 schreef Xtreem het volgende:
Burger King...It just tasts better
quote:ja..een kebab tent is lekker fris wou je zeggen?
Op dinsdag 4 maart 2003 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
KebabMc Donalds legt het gewoonweg af tegen die smaak (als je een goede tent hebt)
of een pizza lamacun.
quote:white trash?
Op dinsdag 4 maart 2003 20:45 schreef Bushmaster het volgende:
Bij McDonalds staat kebabvolk achter de counter
quote:Die zijn dan iniedergeval nog legaal in Nederland, bij de kebabszaak daartegen...
Op dinsdag 4 maart 2003 20:45 schreef Bushmaster het volgende:
Bij McDonalds staat kebabvolk achter de counter
quote:die hebben we nie meer
Op dinsdag 4 maart 2003 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Quick heeft ook lekkere burgers
gratiz mayonaise.. those were the days
quote:LoL, ok dan ik ben horecachauffeur en bevoorraad die shoarmaboeren.
Op dinsdag 4 maart 2003 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
KebabMc Donalds legt het gewoonweg af tegen die smaak (als je een goede tent hebt)
Muizen? is voor mietjes. De gemiddelde kebabtent heeft op z'n minst ratten in de kelder, en anders wel achterom. (feit)
Frites na een uur? Dat is nog best rap. Ik ken shoarmatenten die ze gewoon lekker de hele nacht in de bakwand laten liggen. Sterker nog het is meer uniek als ze ze netjes opbergen voor de nacht.
Hamburger gevallen? Wat dacht je van meneer Hassan die lekker met z'n blote ongewassen handen in de kebab staat te wroeten, vlak nadat je hem aan z'n kont hebt zien krabben
Je kan alles zeggen over Mc wat je wil, maar als het hygiëne aangaat doen zij er het meest aan, gevolgd door fritures (indien nog niet overgenomen door chinezen) en daarna die shoarmatenten.
Maargoed smakelijk eten verder.
En je dacht toch zeker niet dat als mij op straat een doos snacks openvalt in een plas met blubber dat ik dan terug ga naar de zaak om een nieuwe te halen ofzo hè
quote:Ik moest een keer bellen bij mcdonalds in de Oosterhof in Rotterdam. Nu is die tent achter de balie al vies, gevallen milkshakes, friet enz dat op de grond ligt, maar waar normaal geen klanten komen is het echt vies, ik moest letterlijk zeer voorzichtig lopen omdat ik anders uit zou glijden over het vet. Het was echt heel erg smerig. Maar op zich heb je gelijk, de gemiddelde shoarmatent is veel viezer! Voor een shoarma of kebabtent heb je namelijk geen horecadiploma nodig omdat het onder een "broodjeszaak" valt. Hierdoor hebben die mensen dus ook geen opleiding\richtlijnen ontvangen hoe om te gaan met hygiene. Dat vlees op de spies ligt soms gewoon 1 week aan de gril! Bah!
ja..een kebab tent is lekker fris wou je zeggen?
Ikzelf heb die 3 dingen die je opnoemt nooit meegemaakt. Welke McDonalds is dat dan waar dat gebeurde?
De Mac heeft een drive true waardoor je niet met allemaal 'kampvolk' opgescheept zit.
Bij de Mac kun je klagen
quote:Goh vreemd dat er in de keuken van een fastfood restaurant milkshake, frites en vet op de grond ligt zeg, vraag me echt af hoe dat daar komt
Op dinsdag 4 maart 2003 21:05 schreef dahei het volgende:[..]
Ik moest een keer bellen bij mcdonalds in de Oosterhof in Rotterdam. Nu is die tent achter de balie al vies, gevallen milkshakes, friet enz dat op de grond ligt, maar waar normaal geen klanten komen is het echt vies, ik moest letterlijk zeer voorzichtig lopen omdat ik anders uit zou glijden over het vet. Het was echt heel erg smerig. Maar op zich heb je gelijk, de gemiddelde shoarmatent is veel viezer! Voor een shoarma of kebabtent heb je namelijk geen horecadiploma nodig omdat het onder een "broodjeszaak" valt. Hierdoor hebben die mensen dus ook geen opleiding\richtlijnen ontvangen hoe om te gaan met hygiene. Dat vlees op de spies ligt soms gewoon 1 week aan de gril! Bah!
mij krijg je niet vrijwillig de Mac in. Nouja in nederland is het nog minder erg dan in de USA. Lees het boek "Het Fastfood Paradijs" maar eens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |