abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8866587
Via msn heb ik een meisje leren kennen. Ze is een vriendin van een meisje dat ik ken.

Nu ben ik met haar uit geweest, maar ik vind haar niet leuk. Qua uiterlijk is ze veel te dik, en qua innerlijk is het ook niet mijn type. Er is dus ook niks gebeurd toen we wat waren gaan drinken, maar ik heb nog wel zoveel mogelijk lol proberen te maken met haar. Nu smst en belt ze de hele tijd. En vroeg ze me alweer of ik met 'r naar de film wil.

Tja... eigenlijk wil ik dat dus niet. Maar ja, hoe kan ik dit subtiel weigeren? Zeggen dat ik niet kan.. dan zoekt ze wel een andere datum. En zeggen van ''het lijkt me beter om vrienden te blijven" dan zegt ze... "maar het is ook alleen als vrienden?!"

Of moet ik het gewoon duidelijk zeggen, dat ik haar niet zie zitten?

pief paf poef
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:44:45 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8866613
Wees gewoon eerlijk.
Is misschien wel harder, maar dan is het gewoon opgelost.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:45:55 #3
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8866646
Je kan toch gewoon lekker met der naar de film als vrienden? Of heb je al teveel vrienden?

Als je vaak genoeg gewoon gezellig uitgaat zonder iets te doen of een indruk te wekken leert ze het vanzelf.

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8866658
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:43 schreef Solid_Snake het volgende:
Via msn heb ik een meisje leren kennen. Ze is een vriendin van een meisje dat ik ken.

Nu ben ik met haar uit geweest, maar ik vind haar niet leuk. Qua uiterlijk is ze veel te dik, en qua innerlijk is het ook niet mijn type. Er is dus ook niks gebeurd toen we wat waren gaan drinken, maar ik heb nog wel zoveel mogelijk lol proberen te maken met haar. Nu smst en belt ze de hele tijd. En vroeg ze me alweer of ik met 'r naar de film wil.

Tja... eigenlijk wil ik dat dus niet. Maar ja, hoe kan ik dit subtiel weigeren? Zeggen dat ik niet kan.. dan zoekt ze wel een andere datum. En zeggen van ''het lijkt me beter om vrienden te blijven" dan zegt ze... "maar het is ook alleen als vrienden?!"

Of moet ik het gewoon duidelijk zeggen, dat ik haar niet zie zitten?

Duidelijk he, weet zij ook waar ze aan toe is.
Natuurlijk niet zoiets van: "NEE!!" <tuut><tuut><tuut>
[b]Een user die de search niet gebruikt, is nooit grappig[/b][br]If linux doesn't have the solution, you have the wrong problem.[br][url=http://www.autofans.nl][b]Autofans![/b][/url] - Dé auto-meeting site voor heel Nederland!
pi_8866688
"ik vind je niet leuk sorry"
pi_8866705
Tja, dan werkt dit altijd wel goed:
Je zegt; Liefde moet van 2 kanten komen, en van mijn kant komt het niet..
Is behoorlijk subtiel dacht ik zelf
pi_8866724
Wat is er mis met "Sorry, ik vond het leuk, maar verder hoop ik niet dat je meer gevoelens voor mij zou krijgen als ik. Ik ben namelijk bang dat dat wel zo is."
pi_8866755
Het is dus gewoon niet wederzijds? Dat kan je beter gewoon eerlijk zeggen. Vrienden blijven lijkt me ook geen optie, want in je beginpost zeg je al dat je haar niet alleen niet aantrekkelijk vindt, maar dat het ook niet klikt.

Gewoon zo eerlijk mogelijk zijn en zeggen dat je het liever bij die ene keer zou houden.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8866756
Je wilt misschien meer dan ik je kan geven. Je bent een hele aardige meid, en ik vond het ook heel gezellig, maar....

je bent gewoon te dik voor mij

Nee , maar je moet het gewoon een beetje subtiel brengen, want is ze echt verliefd op je, dan is het niet leuk om het hard te zeggen, om haar dus te kwetsen....

Tis en blijft rottig..

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_8866790
ga weg dik varken

zoiets

pi_8866791
Of je zegt: Ik ben homo

nee ff serieus: ik zou het gewoon zegge van dat het idd van beide kanten moet komen

dinsdag 4 maart 2003 @ 19:54:16 #12
34316 Solid_Snake
voor de fans
pi_8866844
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:49 schreef Brad het volgende:
Wat is er mis met "Sorry, ik vond het leuk, maar verder hoop ik niet dat je meer gevoelens voor mij zou krijgen als ik. Ik ben namelijk bang dat dat wel zo is."
Ok, dit verdient een taart!

Deze ga ik gebruiken.

pief paf poef
pi_8866857
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:49 schreef Brad het volgende:
Die gaat in het archief
[b]Een user die de search niet gebruikt, is nooit grappig[/b][br]If linux doesn't have the solution, you have the wrong problem.[br][url=http://www.autofans.nl][b]Autofans![/b][/url] - Dé auto-meeting site voor heel Nederland!
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:56:11 #14
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_8866892
Gewoon normaal vriendschappelijk met haar omgaan, dan houdt ze wel op met romantisch doen. Maar je zei dat je haar innerlijk ook niet ziet zitten, dus ook niet als gewone vriendin, dan zou ik maar wat smoesjes bedenken.
en haalt het maar net!
  FOK!fotograaf dinsdag 4 maart 2003 @ 19:56:14 #15
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_8866895
Ik heb hetzelfde met een meisje van de chat, ze is eigenlijk veel te jong (18) voor mij (24), moet het ook maar afkappen dan :S
pi_8866946
rede dat ik nooit chat

krijg toch alleen maar lelijke horken achter me aan

dinsdag 4 maart 2003 @ 19:57:59 #17
34316 Solid_Snake
voor de fans
pi_8866947
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:56 schreef Ronhui het volgende:
Ik heb hetzelfde met een meisje van de chat, ze is eigenlijk veel te jong (18) voor mij (24), moet het ook maar afkappen dan :S
Dat leeftijdsverschil ongeveer is er ook in mijn situatie. Gaat sowieso al niet werken bij mij persoonlijk.

Het kost ook gewoon heel veel energie, om met iemand om te gaan die je aan de ene kant op een afstand wil houden, en aan de andere kant alles aan wil doen om niet te kwetsen.

pief paf poef
pi_8866961
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:56 schreef Ronhui het volgende:
Och ja.. dat is maar net wat je zelf wilt he, het is iig niet illegaal
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:58:55 #19
34316 Solid_Snake
voor de fans
pi_8866967
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:57 schreef Markster het volgende:
rede dat ik nooit chat

krijg toch alleen maar lelijke horken achter me aan

Ja, zo goed als. Denk dat 95% wel in de categorie valt die je in een kroeg nooit zou aanspreken.
pief paf poef
pi_8866981
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:58 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Ja, zo goed als. Denk dat 95% wel in de categorie valt die je in een kroeg nooit zou aanspreken.

jup, waarom denk je dat ze het zo proberen?
pi_8867001
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:58 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe laat het is.....
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
  dinsdag 4 maart 2003 @ 20:02:14 #22
42426 Vizual
Full Time Buffy-freak
pi_8867053
er is een probleem meisje ik ben homo
Into Every Generation A Slayer Is Born
  dinsdag 4 maart 2003 @ 20:27:50 #23
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8867754
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 20:02 schreef Vizual het volgende:
er is een probleem meisje ik ben homo
Meiden die kletsen aan 1 stuk door, dus over een week weet iedereen dat je homo bent.
Probeer het dan maar eens voor elkaar te krijgen dat iedereen weer gelooft dat je dat niet bent
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 20:30:50 #24
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8867840
Zeg gewoon dat je het niet zitten tussen jullie tweeen. Dat klinkt niet al te erg of grof lijk mij.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 4 maart 2003 @ 20:31:24 #25
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8867850
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 20:27 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Meiden die kletsen aan 1 stuk door, dus over een week weet iedereen dat je homo bent.
Probeer het dan maar eens voor elkaar te krijgen dat iedereen weer gelooft dat je dat niet bent

Ervaring daarmee?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')