Nu ben ik met haar uit geweest, maar ik vind haar niet leuk. Qua uiterlijk is ze veel te dik, en qua innerlijk is het ook niet mijn type. Er is dus ook niks gebeurd toen we wat waren gaan drinken, maar ik heb nog wel zoveel mogelijk lol proberen te maken met haar. Nu smst en belt ze de hele tijd. En vroeg ze me alweer of ik met 'r naar de film wil.
Tja... eigenlijk wil ik dat dus niet. Maar ja, hoe kan ik dit subtiel weigeren? Zeggen dat ik niet kan.. dan zoekt ze wel een andere datum. En zeggen van ''het lijkt me beter om vrienden te blijven" dan zegt ze... "maar het is ook alleen als vrienden?!"
Of moet ik het gewoon duidelijk zeggen, dat ik haar niet zie zitten?
Als je vaak genoeg gewoon gezellig uitgaat zonder iets te doen of een indruk te wekken leert ze het vanzelf.
quote:Duidelijk he, weet zij ook waar ze aan toe is.
Op dinsdag 4 maart 2003 19:43 schreef Solid_Snake het volgende:
Via msn heb ik een meisje leren kennen. Ze is een vriendin van een meisje dat ik ken.Nu ben ik met haar uit geweest, maar ik vind haar niet leuk. Qua uiterlijk is ze veel te dik, en qua innerlijk is het ook niet mijn type. Er is dus ook niks gebeurd toen we wat waren gaan drinken, maar ik heb nog wel zoveel mogelijk lol proberen te maken met haar. Nu smst en belt ze de hele tijd. En vroeg ze me alweer of ik met 'r naar de film wil.
Tja... eigenlijk wil ik dat dus niet. Maar ja, hoe kan ik dit subtiel weigeren? Zeggen dat ik niet kan.. dan zoekt ze wel een andere datum. En zeggen van ''het lijkt me beter om vrienden te blijven" dan zegt ze... "maar het is ook alleen als vrienden?!"
Of moet ik het gewoon duidelijk zeggen, dat ik haar niet zie zitten?
Gewoon zo eerlijk mogelijk zijn en zeggen dat je het liever bij die ene keer zou houden.
je bent gewoon te dik voor mij
Nee , maar je moet het gewoon een beetje subtiel brengen, want is ze echt verliefd op je, dan is het niet leuk om het hard te zeggen, om haar dus te kwetsen....
Tis en blijft rottig..
nee ff serieus: ik zou het gewoon zegge van dat het idd van beide kanten moet komen
quote:Ok, dit verdient een taart!
Op dinsdag 4 maart 2003 19:49 schreef Brad het volgende:
Wat is er mis met "Sorry, ik vond het leuk, maar verder hoop ik niet dat je meer gevoelens voor mij zou krijgen als ik. Ik ben namelijk bang dat dat wel zo is."
Deze ga ik gebruiken.
quote:Die gaat in het archief
Op dinsdag 4 maart 2003 19:49 schreef Brad het volgende:
Wat is er mis met "Sorry, ik vond het leuk, maar verder hoop ik niet dat je meer gevoelens voor mij zou krijgen als ik. Ik ben namelijk bang dat dat wel zo is."
quote:Dat leeftijdsverschil ongeveer is er ook in mijn situatie. Gaat sowieso al niet werken bij mij persoonlijk.
Op dinsdag 4 maart 2003 19:56 schreef Ronhui het volgende:
Ik heb hetzelfde met een meisje van de chat, ze is eigenlijk veel te jong (18) voor mij (24), moet het ook maar afkappen dan :S
Het kost ook gewoon heel veel energie, om met iemand om te gaan die je aan de ene kant op een afstand wil houden, en aan de andere kant alles aan wil doen om niet te kwetsen.
quote:Och ja.. dat is maar net wat je zelf wilt he, het is iig niet illegaal
Op dinsdag 4 maart 2003 19:56 schreef Ronhui het volgende:
Ik heb hetzelfde met een meisje van de chat, ze is eigenlijk veel te jong (18) voor mij (24), moet het ook maar afkappen dan :S
quote:Ja, zo goed als. Denk dat 95% wel in de categorie valt die je in een kroeg nooit zou aanspreken.
Op dinsdag 4 maart 2003 19:57 schreef Markster het volgende:
rede dat ik nooit chatkrijg toch alleen maar lelijke horken achter me aan
quote:jup, waarom denk je dat ze het zo proberen?
Op dinsdag 4 maart 2003 19:58 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Ja, zo goed als. Denk dat 95% wel in de categorie valt die je in een kroeg nooit zou aanspreken.
quote:Ligt er aan hoe laat het is.....
Op dinsdag 4 maart 2003 19:58 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Ja, zo goed als. Denk dat 95% wel in de categorie valt die je in een kroeg nooit zou aanspreken.
quote:Meiden die kletsen aan 1 stuk door, dus over een week weet iedereen dat je homo bent.
Op dinsdag 4 maart 2003 20:02 schreef Vizual het volgende:
er is een probleem meisje ik ben homo
quote:Ervaring daarmee?
Op dinsdag 4 maart 2003 20:27 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Meiden die kletsen aan 1 stuk door, dus over een week weet iedereen dat je homo bent.
Probeer het dan maar eens voor elkaar te krijgen dat iedereen weer gelooft dat je dat niet bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |