Maar goed, evengoed veel plezier hoor.
-edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 04-03-2003 20:50]
quote:Bedankt
Op dinsdag 4 maart 2003 19:40 schreef Zander het volgende:
Ik hoop dat ze live beter zijn dan op de plaat, ik snap niet dat die band zo bejubeld word in semi-hippe kringen. Ik heb 'Come on die young' maar die komt echt zelden de hoes uit. Drie kwartier lang luisteren naar amateuristisch aandoend gitaargepiemel, het is net alsof die gitarist alleen maar z'n gitaar aan het stemmen is. Maar dan een uur achter elkaar, vergeleken met Tortoise of GYBE behoren ze wat mij betreft niet eens tot de sub-top in postrock.Maar goed, evengoed veel plezier hoor.
- zet Come On Die Young nog eens op -
quote:Ik ben zelf maar mondjesmaat met het werk van Mogwai bekend (heb er verder geen CD's van, maar ken wel een deel van hun werk; zitten wel leuke nummers bij, zoals Summer, My Father, my King, Mogwai Fear Satan en Christmas Steps), maar één van mijn Mogwai minnende vrienden is zelf ook niet echt enthousiast over Come on Die Young; alleen de eerste plaat (Young Team) en verder nog wat E.P.'s vond hij persoonlijk ècht goed. Hun latere werk schijnt toch wat minder te zijn dan het vroegere, en Come on Die Young is klaarblijkelijk juist één van de minste Mogwai-platen. Maar goed, dit is maar "van horen zeggen" wijsheid, dus zeer zeker niet de hoogste waarheid.
Op dinsdag 4 maart 2003 19:40 schreef Zander het volgende:
Ik hoop dat ze live beter zijn dan op de plaat, ik snap niet dat die band zo bejubeld wordt in semi-hippe kringen. Ik heb 'Come on die young' maar die komt echt zelden de hoes uit. Drie kwartier lang luisteren naar amateuristisch aandoend gitaargepiemel, het is net alsof die gitarist alleen maar z'n gitaar aan het stemmen is. Maar dan een uur achter elkaar, vergeleken met Tortoise of GYBE behoren ze wat mij betreft niet eens tot de sub-top in postrock.Maar goed, evengoed veel plezier hoor.
-edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 04-03-2003 23:21]
quote:ja inderdaad als ik weer ga dan neem ik ook zoiezo ook oordopjes mee, want ik kan echt veel aan maar dat ging echt te ver gewoon ik heb continu mn oren dicht staan houden en dan klonk t best goed maar ik kreeg echt kramp in mn armen hihi...
Op dinsdag 4 maart 2003 20:47 schreef Jazpurs het volgende:
Mogwai live is te gek (op cd ook trouwens). Maar neem wel oordopjes mee, want ze spelen HARD. Na hun optreden in Paradiso vorig jaar heb ik 2 dagen met een piep in m'n oren rondgelopen. Was even bang voor een gehoorbeschadiging, maar alles doet het gelukkig nog.
En over dat hard spelen, ja oordopjes, da's een goed punt, na Opeth vanavond zaldanwelweer twee weken slecht horen worden. Dat had ook wel wat zachter gemogen. Of ze moesten eens wat meer ruimte vrijmaken zodat ik een beetje bij die boxen weg kon komen.
ik wod gek van die namen
Iedereen vooraan stond ook met de handen op hun oren
Maar naar nader inzien van hun logo d8 ik dat dat wel de bedoeling moest zijn!
Nou ik vond ze best saai en kwamen niet erg enthousiast over.
ik heb me iig prima vermaakt daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |