abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:55:21 #1
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8865463
Hey fokkers !!

Het gaat niet zo goed tussen mijn vriendin en mij. Ik steek de schuld hoofdzakelijk op mezelf maar eigl is ze gewoon niet meer verliefd genoeg. Aangezien we uit een moeilijke periode komen wilde ze kijken of haar gevoel nog veranderde.

Zondag is het ongeveer een maand geleden dat we 'nog eens gingen proberen'. Nu dacht ik haar uit te nodigen. Voor haar te koken, met op de achtergrond haar favoriete muziek, kaarsen en andere sfeermakers. Misschien doe ik zelfs wel een pak aan . En op het einde van de avond vraag ik of ze verder wil met me of niet...

Op dit moment zie ik dit volledig zitten. Alleen, zoals wel meer mannen begrijp ik (nog) niet veel van vrouwen (eerste relatie van +- 7mnd). Ik vrees dat ze dit als omkoperij zou kunnen beschouwen.

Wat denken jullie ? goed idee of laat ik het maar varen ?

[Dit bericht is gewijzigd door Dieter2 op 04-03-2003 23:28]

Better to have loved and lost, than never have loved at all
pi_8865496
Geen goed idee.
Als ze niet meer van je houd, sjah, met zo'n romantisch iets ben je haar iets te erg aan het pushen naar mijn idee.
En als ze dus inderdaad nu niet meer van je houd zal ze het ook niet echt op prijs stellen denk ik.
pi_8865516
Het is een lief idee, maar als jij er tijdens de hele relatie met je pet naar heb gegooid, weet ik niet of in 1 dineetje de twijfels foetsie zijn. Maarja een begin moet er zijn!!
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:57:49 #4
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8865519
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:55 schreef Dieter2 het volgende:
Romantisch idee
Ik vind het een goed plan. Niks omkoperij. Dan zouden alle lieve dingen die je wil doen als omkoperij kunnen worden bestempeld! Gewoon doen.

*denkt even na* Wil je eigenlijk wel verder met iemand die niet meer verliefd op je is?

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:59:05 #5
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8865548
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Geen goed idee.
Als ze niet meer van je houd, sjah, met zo'n romantisch iets ben je haar iets te erg aan het pushen naar mijn idee.
En als ze dus inderdaad nu niet meer van je houd zal ze het ook niet echt op prijs stellen denk ik.
Ja, dat idee had ik ook al. Maar pushen is helemaal mijn bedoeling niet. Ik heb gewoon zin om dit te doen. Voor haar maar ook voor mezelf.

Het is geen kwestie van omkoperij, chantage of pushen. Maar misschien verwar ik haar hiermee nog meer ...

dinsdag 4 maart 2003 @ 19:00:16 #6
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8865573
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:57 schreef Merina het volgende:
Het is een lief idee, maar als jij er tijdens de hele relatie met je pet naar heb gegooid, weet ik niet of in 1 dineetje de twijfels foetsie zijn. Maarja een begin moet er zijn!!
hey hey !! ik heb al meer van deze acties ondernomen hoor
spijtig genoeg kwamen ze ook allemaal van mijn kant ...
Dus laat die pet maar thuis
pi_8865575
Goed bedoeld, slecht uitgewerkt

Dit deed de ex van mijn zus ook constant en is nu bekend als een stalker bij ons thuis

pi_8865593
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:59 schreef Dieter2 het volgende:

[..]

Ja, dat idee had ik ook al. Maar pushen is helemaal mijn bedoeling niet. Ik heb gewoon zin om dit te doen. Voor haar maar ook voor mezelf.

Het is geen kwestie van omkoperij, chantage of pushen. Maar misschien verwar ik haar hiermee nog meer ...

Goed idee . Zou het doen als ik jou was .
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:00:53 #9
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8865597
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik vind het een goed plan. Niks omkoperij. Dan zouden alle lieve dingen die je wil doen als omkoperij kunnen worden bestempeld! Gewoon doen.

*denkt even na* Wil je eigenlijk wel verder met iemand die niet meer verliefd op je is?

ik geraak er niet uit !! ik zit al een maand te twijfelen maar ik zie ze te graag
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:01:18 #10
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_8865609
Ik vind het geen omkoperij, maar het zou wel kunnen gebeuren dat zij in de roes van die avond weer even het gevoel terug krijgt dat ze zo lang heeft gemist en met je verder wil, terwijl dat gevoel niet blijvend is. Wie weet maakt ze het later alsnog uit en dan is de klap meteen twee keer zo hard.

Dat etentje vind ik op zich wel een goed idee, maar ga haar dan niet die vraag stellen op die avond.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8865610
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:59 schreef Dieter2 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat jij zoveel moeite hebt gedaan dan en dat ze dan om het niet te verpesten misschien geen eerlijk antwoord geeft.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:03:52 #12
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8865653
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:01 schreef Angeles het volgende:
Ik vind het geen omkoperij, maar het zou wel kunnen gebeuren dat zij in de roes van die avond weer even het gevoel terug krijgt dat ze zo lang heeft gemist en met je verder wil, terwijl dat gevoel niet blijvend is. Wie weet maakt ze het later alsnog uit en dan is de klap meteen twee keer zo hard.

Dat etentje vind ik op zich wel een goed idee, maar ga haar dan niet die vraag stellen op die avond.

zover had ik zelfs niet nagedacht ... daar zit een harde waarheid in
Moet er wel bijvertellen dat ze HEEL eerlijk is en alles zegt wat ze denkt.
Dus als het een roesmoment is dan zegt ze dat ook gewoon ...
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:05:18 #13
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_8865680
Moeilijk moeilijk,

het is aan de ene kant een ontzettend leuk en lief idee, en ik denk niet dat ze het ziet als pushen ofzoiets,

Jij wilt met haar verder, maar zij misschien niet met jou. En ze kan misschien wel misleid worden door al het moois.

Zorg ervoor dat je haar perspectieven biedt voor een mooie en leuke relatie, en ga daarvoor.

Maar als het niet lukt tussen jullie, lukt het niet, remember that!

OWja ff ontopic: Ga voor het etentje, kan geen kwaad! succes

dinsdag 4 maart 2003 @ 19:05:53 #14
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_8865697
Ik denk dat het voor jou ook wel harder aan komt als je na zo'n avond te horen krijgt dat ze toch niet met je verder wil, voor jezelf is het ook een roes en misschien valse hoop en gevoelens voor haar en gezelligheid.

Ik bedoel, als ze niet wil is het contrast wel gigantisch groot, je wordt van een heel leuk avondje met je vriendin opeens in de keiharde realiteit gekwakt en dat is best een kater, denk ik. Of misschien voel je het de hele tijd al aankomen en dan kruipt zo'n avond helemaal voorbij.

Bedenk wel goed dat het ook wel eens minder leuk uit kan pakken en probeer je even voor te stellen hoe dat is.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:10:49 #15
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8865817
Ik heb beide mogelijkheden al zeker 10 keer in min hoofd laten afspelen. Maar eigenlijk komt het erop neer van nog te genieten van de tijd die we samen hebben.

Vorig weekend waren er weer vonken. En dat is leuk ... en dit weekend kan dat weer gebeuren met het etentje. Ik wil maar zeggen. Ik wil genietnen van die tijd ... en niet als een treurige zielepoot bij de feiten blijven zitten

pi_8865904
het is zeker een goed idee om te doen, maar stel dan, zoals gezegd, niet die vraag aan het eind van de avond..
das gewoon kut, want of ze is niet eerlijk, of het is voor jou een flink koude kermis (mja, of ze wil je nog wel natuurlijk )
beter doe je gewoon dat etentje, en doe je een andere keer die vraag stellen, als je gewoon bij mekaar zit te babbelen ofzo

enne...als je dé vraag stelt, accepteer dan een ja én een nee.
als je een van de antwoorden niet kunt accepteren moet je de vraag niet stellen.(maar das niet van toepassing in dit geval lijkt me..)

het is een mooi idee, ik zou het zeker doen als ik jou was
enne, sterkte met 'r

dinsdag 4 maart 2003 @ 19:16:54 #17
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8865961
misschien is die vraag een beetje erover ja ...
Gewoon een gezelli avondje maken lijkt me een beter idee !

Bedankt voor de steun

dinsdag 4 maart 2003 @ 19:17:03 #18
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8865968
Ik zou dat pak laten zitten! verder goed plan!
Oja en niet van te voren het idee hebben om haar te vragen of ze verder wil met je. Niet pushen dus. Misschien in een goed gesprek de volgende dag..........ochtend

laten merken dat jij er moeite voor wil doen en net niet te.

dinsdag 4 maart 2003 @ 20:54:59 #19
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_8868513
Wel uitvoeren dat plan. Maar stel niet die vraag aan het eind van de avond. Stel dat ze het niet ziet zitten, dan is de afsluiting niet goed en is je hele avond verpest... Dat wil je niet. Ik denk dat ze vanuit zichzelf wel zal melden hoe ze zich voelt.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:08:31 #20
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8872436
Ben een véél te romantische ziel voor haar ... en zij is dat ook, als ze verliefd is
soms is het leven echt rot ... en dan vraag je je af waarom het juist JIJ bent die al deze miserie moet dragen.

Maar ik blijf alles positief inzien, ook al komt de uiteindelijk onoverkomelijke klap dan harder aan. Ik ben een levensgenieter en nu ik eens van de liefde heb mogen proeven, wil ik die niet meer opgeven ...

pi_8872995
Top idee Laat haar alleen geen beslissing maken op de avond zelf dat is nml ook niet eerlijk tegenover jezelf. Laat haar nog een paar dagen erover nadenken.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 5 maart 2003 @ 09:10:41 #22
28317 aca
bzzz bzzz tjsoef
pi_8876985
Een zeer goed idee! Ik zou het inderdaad niet die avond over jullie relatie hebben. Zorg dat je romantisch bent, leuke verhalen te vertellen hebt enz. zodat ze met een verliefd gevoel je weer verlaat. Als ze er een nacht over heeft geslapen; dan kijkt ze je heel anders aan, denk ik.
Geen pak aandoen; dat zinspeelt te veel denk ik.

Maar blijf het leven positief inzien; dat is een zeer goede eigenschap.

woensdag 5 maart 2003 @ 22:41:42 #23
42639 Dieter2
geel = liev
pi_8898170
Het positief blijven inzien is wel zeer vermoeiend op dit moment. Ik sta eigenlijk even versteld van mezelf dat ik dit nog volhoud. Heb een paar problemen op verschillende vlakken, maar ik ben nog steed

Op naar zondag met GOEDE MOED !!!
wish me luck ! (zal niet nodig zijn)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')