Het gaat niet zo goed tussen mijn vriendin en mij. Ik steek de schuld hoofdzakelijk op mezelf maar eigl is ze gewoon niet meer verliefd genoeg. Aangezien we uit een moeilijke periode komen wilde ze kijken of haar gevoel nog veranderde.
Zondag is het ongeveer een maand geleden dat we 'nog eens gingen proberen'. Nu dacht ik haar uit te nodigen. Voor haar te koken, met op de achtergrond haar favoriete muziek, kaarsen en andere sfeermakers. Misschien doe ik zelfs wel een pak aan . En op het einde van de avond vraag ik of ze verder wil met me of niet...
Op dit moment zie ik dit volledig zitten. Alleen, zoals wel meer mannen begrijp ik (nog) niet veel van vrouwen (eerste relatie van +- 7mnd). Ik vrees dat ze dit als omkoperij zou kunnen beschouwen.
Wat denken jullie ? goed idee of laat ik het maar varen ?
[Dit bericht is gewijzigd door Dieter2 op 04-03-2003 23:28]
quote:Ik vind het een goed plan. Niks omkoperij. Dan zouden alle lieve dingen die je wil doen als omkoperij kunnen worden bestempeld! Gewoon doen.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:55 schreef Dieter2 het volgende:
Romantisch idee
*denkt even na* Wil je eigenlijk wel verder met iemand die niet meer verliefd op je is?
quote:Ja, dat idee had ik ook al. Maar pushen is helemaal mijn bedoeling niet. Ik heb gewoon zin om dit te doen. Voor haar maar ook voor mezelf.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Geen goed idee.
Als ze niet meer van je houd, sjah, met zo'n romantisch iets ben je haar iets te erg aan het pushen naar mijn idee.
En als ze dus inderdaad nu niet meer van je houd zal ze het ook niet echt op prijs stellen denk ik.
Het is geen kwestie van omkoperij, chantage of pushen. Maar misschien verwar ik haar hiermee nog meer ...
quote:hey hey !! ik heb al meer van deze acties ondernomen hoor
Op dinsdag 4 maart 2003 18:57 schreef Merina het volgende:
Het is een lief idee, maar als jij er tijdens de hele relatie met je pet naar heb gegooid, weet ik niet of in 1 dineetje de twijfels foetsie zijn. Maarja een begin moet er zijn!!
Dit deed de ex van mijn zus ook constant en is nu bekend als een stalker bij ons thuis
quote:Goed idee
Op dinsdag 4 maart 2003 18:59 schreef Dieter2 het volgende:[..]
Ja, dat idee had ik ook al. Maar pushen is helemaal mijn bedoeling niet. Ik heb gewoon zin om dit te doen. Voor haar maar ook voor mezelf.
Het is geen kwestie van omkoperij, chantage of pushen. Maar misschien verwar ik haar hiermee nog meer ...
quote:ik geraak er niet uit !! ik zit al een maand te twijfelen maar ik zie ze te graag
Op dinsdag 4 maart 2003 18:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Ik vind het een goed plan. Niks omkoperij. Dan zouden alle lieve dingen die je wil doen als omkoperij kunnen worden bestempeld! Gewoon doen.
*denkt even na* Wil je eigenlijk wel verder met iemand die niet meer verliefd op je is?
Dat etentje vind ik op zich wel een goed idee, maar ga haar dan niet die vraag stellen op die avond.
quote:Ik bedoel meer dat jij zoveel moeite hebt gedaan dan en dat ze dan om het niet te verpesten misschien geen eerlijk antwoord geeft.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:59 schreef Dieter2 het volgende:[..]
Ja, dat idee had ik ook al. Maar pushen is helemaal mijn bedoeling niet. Ik heb gewoon zin om dit te doen. Voor haar maar ook voor mezelf.
quote:zover had ik zelfs niet nagedacht ... daar zit een harde waarheid in
Op dinsdag 4 maart 2003 19:01 schreef Angeles het volgende:
Ik vind het geen omkoperij, maar het zou wel kunnen gebeuren dat zij in de roes van die avond weer even het gevoel terug krijgt dat ze zo lang heeft gemist en met je verder wil, terwijl dat gevoel niet blijvend is. Wie weet maakt ze het later alsnog uit en dan is de klap meteen twee keer zo hard.Dat etentje vind ik op zich wel een goed idee, maar ga haar dan niet die vraag stellen op die avond.
het is aan de ene kant een ontzettend leuk en lief idee, en ik denk niet dat ze het ziet als pushen ofzoiets,
Jij wilt met haar verder, maar zij misschien niet met jou. En ze kan misschien wel misleid worden door al het moois.
Zorg ervoor dat je haar perspectieven biedt voor een mooie en leuke relatie, en ga daarvoor.
Maar als het niet lukt tussen jullie, lukt het niet, remember that!
OWja ff ontopic: Ga voor het etentje, kan geen kwaad! succes
Ik bedoel, als ze niet wil is het contrast wel gigantisch groot, je wordt van een heel leuk avondje met je vriendin opeens in de keiharde realiteit gekwakt en dat is best een kater, denk ik. Of misschien voel je het de hele tijd al aankomen en dan kruipt zo'n avond helemaal voorbij.
Bedenk wel goed dat het ook wel eens minder leuk uit kan pakken en probeer je even voor te stellen hoe dat is.
Vorig weekend waren er weer vonken. En dat is leuk ... en dit weekend kan dat weer gebeuren met het etentje. Ik wil maar zeggen. Ik wil genietnen van die tijd ... en niet als een treurige zielepoot bij de feiten blijven zitten
enne...als je dé vraag stelt, accepteer dan een ja én een nee.
als je een van de antwoorden niet kunt accepteren moet je de vraag niet stellen.(maar das niet van toepassing in dit geval lijkt me..)
het is een mooi idee, ik zou het zeker doen als ik jou was
enne, sterkte met 'r
Bedankt voor de steun
laten merken dat jij er moeite voor wil doen en net niet te.
Maar ik blijf alles positief inzien, ook al komt de uiteindelijk onoverkomelijke klap dan harder aan. Ik ben een levensgenieter en nu ik eens van de liefde heb mogen proeven, wil ik die niet meer opgeven ...
Maar blijf het leven positief inzien; dat is een zeer goede eigenschap.
Op naar zondag met GOEDE MOED !!!
wish me luck ! (zal niet nodig zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |