abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 27 december 2000 @ 20:47:23 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_592142
Ze zou bij jensen in de ochtend komen en daar was ze niet.

Ze zou bij koffietijd komen en daar was ze ook al niet.

Na twee dagen wachten staat dan eidelijk het videointerview op de site van BB maar dat is zo opmerkelijk raar dat je toch haast gaat denken dat BB haar in bescherming gaat nemen.

  woensdag 27 december 2000 @ 21:15:13 #2
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_592201
Gaat nemen???????
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_592231
Gezien de verplichtingen die er bestaan om te verschijnen in programmaas, met name om promotionele redenen, is het inderdaad wat vreemd. Je zou denken dat juist nu, haar verschijnen extra kijkers voor het programma zou kunnen opleveren. Is ze soms heel erg teleurgesteld.
  woensdag 27 december 2000 @ 21:48:57 #4
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_592339
Is Dezeuree al bij Jensen geweest,of is dat te confronterend voor Dees!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_592342
Zou het ook kunnen zijn dat Hieke thuis bij INDY wil zijn? zoals we al begrepen hadden had ze last van haar amandelen....
" Silence is also a form of speech."
  woensdag 27 december 2000 @ 21:59:47 #6
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_592374
Ze was vanmorgen in de uitzending bij Jensen. Ik kom me niet aan de indruk onttrekken dat er ook fok-kers waren die naar Veronica belden om te reageren. Ze werd behoorlijk onder vuur genomen door die-hards die zeiden alle streams te volgen via internet samen met andere fans. De vrouw in kwestie viel Desiree vooral aan op het voorval met Ferdi en Hieke in het bed (Ferdi ging bij Hieke liggen).

pi_592411
quote:
Op 27 december 2000 21:59 schreef Simon het volgende:
Ze was vanmorgen in de uitzending bij Jensen. Ik kom me niet aan de indruk onttrekken dat er ook fok-kers waren die naar Veronica belden om te reageren. Ze werd behoorlijk onder vuur genomen door die-hards die zeiden alle streams te volgen via internet samen met andere fans. De vrouw in kwestie viel Desiree vooral aan op het voorval met Ferdi en Hieke in het bed (Ferdi ging bij Hieke liggen).
En ?? Kon ons Deesje zich een beetje verdedigen??
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 27 december 2000 @ 22:14:41 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_592414
quote:
Op 27 december 2000 22:13 schreef fashionably_late het volgende:
En ?? Kon ons Deesje zich een beetje verdedigen??
Wat denk je zelf.

Natuurlijk niet ze lulde zichzelf weer helemaal vast.

pi_592418
quote:
Op 27 december 2000 22:14 schreef marky het volgende:
Wat denk je zelf.

Natuurlijk niet ze lulde zichzelf weer helemaal vast.


hihi
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_592452
quote:
Op 27 december 2000 20:47 schreef marky het volgende:

Na twee dagen wachten staat dan eidelijk het videointerview op de site van BB maar dat is zo opmerkelijk raar dat je toch haast gaat denken dat BB haar in bescherming gaat nemen.


Dat intervieuw was ook meteen dezelfde avond van haar vertrek opgenomen, ze zat nog helemaal te stuiteren. Ferdi werd doodgezwegen door de intervieuwer...flauw!
Fahrid trouwens ook maar dan vooral door Hieke, die kon alleen nog maar Indy zeggen....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 27 december 2000 @ 22:27:10 #11
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_592453
De, we hadden het allemaal verkeerd begrepen / ik had het allemaal niet zo bedoeld, ik had het niet zo gezegd, werden veelvuldig de ether ingeslingerd.

pi_592461
THUIS MARKY, HIEKE ZIT NIET MEER IN HET BB HUIS HOOR!

Ja ik roep 't maar even hard Marky, want volgens mij is het nog niet helemaal tot je doorgedrongen, aangezien je het nodig vond om hier speciaal een topic voor te openen.

Want wat wil je hier nu mee bereiken, een antwoord op je vraag zal je niet krijgen, dat weet je zelf ook donders goed en daar gaat het je dan ook helemaal niet om.

Wil je nu echt weer gaan speculeren en gissen over wat er wellicht, eventueel, heel misschien aan de hand zou kunnen zijn omdat jij (zogenaamd) iets veronderstelt?

Ze is er uit Marky, ik weet dat je ontzettend graag over haar praat en daar het liefst zo lang mogelijk mee door zou willen gaan maar om nou telkens een aanleiding te gaan zoeken om dat voor elkaar te krijgen lijkt me wat overdreven.

Bovendien is dat al vele malen gedaan en is werkelijk elk woordje wat ze heeft gezegd en ieder beweging die ze heeft gemaakt van alle kanten gewikt en gewogen, opnieuw belicht en tot op de bodem zijn uitgekauwd.

Het zal niet meevallen maar zou je je aandacht niet eens op iemand anders kunnen richten, zoals een bewoner die nog in het huis zit, want daar post je niet of alleen one-liners over, probeer het eens wie weet gaat er wel een hele nieuwe wereld voor je open!

  woensdag 27 december 2000 @ 22:41:50 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_592498
quote:
Op 27 december 2000 22:30 schreef Tante Bep het volgende:
THUIS MARKY, HIEKE ZIT NIET MEER IN HET BB HUIS HOOR!

Ja ik roep 't maar even hard Marky, want volgens mij is het nog niet helemaal tot je doorgedrongen, aangezien je het nodig vond om hier speciaal een topic voor te openen.

Want wat wil je hier nu mee bereiken, een antwoord op je vraag zal je niet krijgen, dat weet je zelf ook donders goed en daar gaat het je dan ook helemaal niet om.

Wil je nu echt weer gaan speculeren en gissen over wat er wellicht, eventueel, heel misschien aan de hand zou kunnen zijn omdat jij (zogenaamd) iets veronderstelt?

Ze is er uit Marky, ik weet dat je ontzettend graag over haar praat en daar het liefst zo lang mogelijk mee door zou willen gaan maar om nou telkens een aanleiding te gaan zoeken om dat voor elkaar te krijgen lijkt me wat overdreven.

Bovendien is dat al vele malen gedaan en is werkelijk elk woordje wat ze heeft gezegd en ieder beweging die ze heeft gemaakt van alle kanten gewikt en gewogen, opnieuw belicht en tot op de bodem zijn uitgekauwd.

Het zal niet meevallen maar zou je je aandacht niet eens op iemand anders kunnen richten, zoals een bewoner die nog in het huis zit, want daar post je niet of alleen one-liners over, probeer het eens wie weet gaat er wel een hele nieuwe wereld voor je open!


Heb je de afgelopen dagen weer vooraan in de kerk gezeten en weer lekker veel moraal opgedaan.

Maar idd ze zit niet meer in het huis daar heb je helemaal gelijk in.

Over wie van die razend interessante personen in het huis zal ik het nu eens gaan hebben dan.

Effe nadenken hoor........
Koos poeh spannende man.
Sjors ja dat is leuk veel over te zeggen ook.
Robin ja echt helemaal zichzelf, doet echt helemaal zichzelf na voor de camera.
Bianca jaaaaa lekker ding en ook echt zo spontaan, ja daar moet ik het denk ik maar is over gaan hebben.

Tante Bep wat vind jij er nu van dat ze openlijk voor haar Bi-sexualiteit is uitgekomen, zou dat haar kunnen helpen bij de winst of gaat dat misschien tegenwerken.

pi_592499
quote:
Op 27 december 2000 22:30 schreef Tante Bep het volgende:
THUIS MARKY, HIEKE ZIT NIET MEER IN HET BB HUIS HOOR!

Het zal niet meevallen maar zou je je aandacht niet eens op iemand anders kunnen richten


zoals op mij ??
Ach..Tante Beppie, laat dat kind toch....met zijn hiekehobby, misschien surrogaat voor het echte leven?
pi_592679
WE GAAN HIER TOCH NIET KINDERACHTIG DOEN HE
pi_592796
voor tante Bep. Het is klaar Marky, Indy is ziek. Al heeft een ieder zijn mening klaar, als een meisje van drie het aan haar amandelen heeft, dan besteedt een moeder daar aandacht aan nu ze weer thuis is.
Tsja?
pi_592880
quote:
marky schreef woensdag 27 december om 22:41:
Heb je de afgelopen dagen weer vooraan in de kerk gezeten en weer lekker veel moraal opgedaan.
Over moraliserend gesproken!
quote:
Over wie van die razend interessante personen in het huis zal ik het nu eens gaan hebben dan. Effe nadenken hoor........
Precies Marky, je geeft het zelf aan, er valt inderdaad niet zo veel meer te zeggen over de bewoners die er nu nog in zitten.

Er word hier dan ook een stuk minder gepost, maar dat wil je niet dus heb je zelf een oplossing bedacht! Als er over de huidige bewoners niets meer te melden valt, haal je er gewoon iemand bij die je wel interessant genoeg vind om over te praten. Je verzint even iets om een topic over te openen en daar ga je weer. Alsof niet alles al tig keer gezegd is.

Jij stelt dat de huidige bewoners niet interessant genoeg zijn om nog een beetje leuke discussie over te voeren.

Maar ik denk meer dat dit komt omdat we in de afgelopen 3 maanden zo'n beetje alles al wel over ze gezegd hebben en nog eens, tot we in herhaling blijven vallen en dan houdt het op.

Ook al had er op dit moment nou nog zo'n spraakmakende figuur in gezeten die door zijn of haar aanwezigheid voor opzienbarende tv en levendige forum discussies had gezorgd, ook over die persoon zouden we een keertje uitgepraat raken!

Zelfs over Hieke!

pi_592916
goed gesproken tante bep
lijkt wel of zeuren de favoriete bezigheid wordt hier
afgezien van sjors vind ik het nog steeds leuk genoeg om iedere dag te kijken
en dat gezeur over robin en zijn cameragedrag.... hebben we pas 100000 keer gehoord, papegaaien hier zijn het
wat moet je na ruim 100 dagen opgesloten zitten?
correctemundo!
hieke is history
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_592938
quote:
Op 27 december 2000 22:41 schreef marky het volgende:
Heb je de afgelopen dagen weer vooraan in de kerk gezeten en weer lekker veel moraal opgedaan.
Marky, je hebt precies dezelfde kritiek al eerder - in andere woorden - gehad.
Ik kan me voorstellen dat het je raakt - dat is ook juist de bedoeling - maar hou ook de netiquette tussen posters onderling ff in de gaten, ja ?

Bedankt.

  donderdag 28 december 2000 @ 02:39:29 #20
8501 Kerstmeisje
Ik hou van alle dieren
pi_593461
Mijn Hieke is met stille trom vertrokken nadat ze weken nadrukkelijk aanwezig was ...
Waar is ze, het vrouwtje dat mij 's nachts uit mijn slaap hield?
Waar is ze, het vrouwtje dat mij met haar reebruine ogen het hoofd op hol bracht?
  donderdag 28 december 2000 @ 03:15:47 #21
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593661
quote:
Op 28 december 2000 02:39 schreef Kerstmeisje het volgende:
Mijn Hieke is met stille trom vertrokken nadat ze weken nadrukkelijk aanwezig was ...
Waar is ze, het vrouwtje dat mij 's nachts uit mijn slaap hield?
Waar is ze, het vrouwtje dat mij met haar reebruine ogen het hoofd op hol bracht?
Hoi allerliefst kerstmeisje!
Wat heb jij een mooie nickname uitgekozen!
Jammer hé dat Hieke weg is, maar ik mag ik je een waardevolle tip meegeven?

LAAT HET LOS! HIEKE IS WEG! FERDIE OOK! Ga buiten spelen kerstmeisje, gooi een sneeuwbal hoog in de lucht en hoop dat hij niet op je toet terecht komt. Dat doet pijn namelijk. Lichamelijke pijn is hetzelfde als geestelijk leed: uiteindelijk ebt het weg en kun je weer je leven oppakken. Doe dat maar gewoon, gooi die sneeuwbal en hoop op het beste.....

Ben te zaai voor een signature
  donderdag 28 december 2000 @ 03:40:25 #22
8501 Kerstmeisje
Ik hou van alle dieren
pi_593747
Roache ..
Waar ik woon ligt geen sneeuw ..
Helaas kan ik dus geen sneeuwbal in de lucht werpen en iedereen het allerbeste toewensen.
Ik stel mij een duin voor als een prachtige alp bedekt met sneeuw .. mijn armen reiken naar omhoog ...
Ik mis ... de sneeuwbal valt en rolt ...
Wakker worden Kerstmeisje ... je bent slechts een kloon!
  donderdag 28 december 2000 @ 03:44:28 #23
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593761
Een KLOON?!

Maar hemel, heb jij me even in de luren gelegd!!! Ik trek me met het schaamrood op de kaken terug onder mijn steen....en hoop dat jij nog even blijft lurken.

Ben te zaai voor een signature
pi_593771
Kerstmeisje schreef: Wakker worden Kerstmeisje ... je bent slechts een kloon!

He, wat jammer nou, nu heb je het verraden...

  donderdag 28 december 2000 @ 03:53:21 #25
8501 Kerstmeisje
Ik hou van alle dieren
pi_593789
Roaches verwelken
Scheepjes vergaan
Maar onze Koos
Heeft het prima gedaan!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')