quote:het plan is dat zooi de scanner en de monitoren in een keer aan
Op woensdag 5 maart 2003 14:48 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
Hmmmz, ok wat is nu precies het plan?
quote:als ik de laser printer mag kopen
Op woensdag 5 maart 2003 14:48 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
Hmmmz, ok wat is nu precies het plan?
dan haal ik ze op en zijn ze vlak bij utrecht op te halen , hoe je dat regelt met fotoloog daar bemoei ik me dan niet mee , fotoloog koop ze inprincipe beide van zooi telefonisch overmaken of iets dergelijks ik haal ze op en fotoloog haalt het bij mij op
Begrijp ik het nu goed dat Whatashockr 615 euro biedt en het spul komt ophalen, plus wat gratis bier komt drinken en dat Fotoloog 615+ (?) biedt, het laat ophalen door Morpheus, welke dan ook w.s. een potje gratis bier wil drinken, afhankelijk of hij de verkoop van de HP 2100 wint, waarna 1 van de monitoren weer via Fotoloog wordt doorverkocht aan Triumph?
Moet nu weg iig, ik zal vanavond laat of maximaal morgenochtend laten weten wat we doen.
quote:o.k.
Op woensdag 5 maart 2003 16:34 schreef Zooi het volgende:
Een puzzelrit is er niets bijBegrijp ik het nu goed dat Whatashockr 615 euro biedt en het spul komt ophalen, plus wat gratis bier komt drinken en dat Fotoloog 615+ (?) biedt, het laat ophalen door Morpheus, welke dan ook w.s. een potje gratis bier wil drinken, afhankelijk of hij de verkoop van de HP 2100 wint, waarna 1 van de monitoren weer via Fotoloog wordt doorverkocht aan Triumph?
Moet nu weg iig, ik zal vanavond laat of maximaal morgenochtend laten weten wat we doen.
quote:Nouja dat bier drinken houdt in dat ik ze even in alle rust wil zien werken
Op woensdag 5 maart 2003 16:34 schreef Zooi het volgende:
Een puzzelrit is er niets bijBegrijp ik het nu goed dat Whatashockr 615 euro biedt en het spul komt ophalen, plus wat gratis bier komt drinken en dat Fotoloog 615+ (?) biedt, het laat ophalen door Morpheus, welke dan ook w.s. een potje gratis bier wil drinken, afhankelijk of hij de verkoop van de HP 2100 wint, waarna 1 van de monitoren weer via Fotoloog wordt doorverkocht aan Triumph?
quote:Lijkt me logisch
Op woensdag 5 maart 2003 18:49 schreef Whatashockr het volgende:[..]
Nouja dat bier drinken houdt in dat ik ze even in alle rust wil zien werken
quote:hoef jij je ook niet druk over te maken
Op woensdag 5 maart 2003 22:02 schreef Zooi het volgende:[..]
Lijkt me logisch
. Ik wacht nog even tot morgenochtend mbt de printer en dus het combi voorstel van MAW en fotodinges, aangezien ik nog niet echt een idee kan vormen wat hun bedoeling nu concreet is.
quote:wat je met fotoloog bespreek is onafhankelijk van mij ik wilde het eventueel ophalen . financieën regel je maar met hem
Op donderdag 6 maart 2003 10:04 schreef Zooi het volgende:
MAW heeft dus de veiling met de printer gewonnen, dus wellicht is het verstanding om even met fotoloog rond de tafel te zitten en 'gezamelijk' een bod uit te brengen, zodat we deze naast die van Whataschockr kunnen leggen? Ik zou graag vandaag willen beslissen
Het liefst verkoop ik de twee monitoren in één keer, dwz dat triumph in principe dan toch zaken zal moeten doen met fotoloog, indien hij ze wel alle twee koopt.
bod voor twee monitoren momenteel:
whatashockr: 615 euro + ophalen
fotoloog: 625 euro + ophalen via MAW (die er verder niets mee te maken heeft )
Mocht ik het verhaal fout hebben, iemand overslaan of iemand zijn bod willen verhogen dan hoor ik het graag voor 17:00, zodat we rond die tijd de boel kunnen regelen.
quote:Ik bied gewoon 625 en haal ze alle2 op voor mezelf, geen gezeur, gewoon handel doen
Op donderdag 6 maart 2003 11:36 schreef Zooi het volgende:
pffff ff resume dan maarHet liefst verkoop ik de twee monitoren in één keer, dwz dat triumph in principe dan toch zaken zal moeten doen met fotoloog, indien hij ze wel alle twee koopt.
bod voor twee monitoren momenteel:
whatashockr: 615 euro + ophalen
fotoloog: 625 euro + ophalen via MAW (die er verder niets mee te maken heeft)
Mocht ik het verhaal fout hebben, iemand overslaan of iemand zijn bod willen verhogen dan hoor ik het graag voor 17:00, zodat we rond die tijd de boel kunnen regelen.
quote:Als ik het goed begrijp wil jij er zelf 1 houden he? Eigenlijk heb ik er ook maar 1 nodig en zou ik de andere verkopen...
Op donderdag 6 maart 2003 11:43 schreef fotoloog het volgende:
650 en ik haal ze zelf op!!!
Als we nou es slim doen en samenwerken ipv tegen elkaar opbieden ??
quote:o.k mail me ff op ferrydeklein162@hotmail.com
Op donderdag 6 maart 2003 14:54 schreef Whatashockr het volgende:[..]
Als ik het goed begrijp wil jij er zelf 1 houden he? Eigenlijk heb ik er ook maar 1 nodig en zou ik de andere verkopen...
Als we nou es slim doen en samenwerken ipv tegen elkaar opbieden ??
quote:Check je mail!
Op donderdag 6 maart 2003 14:56 schreef fotoloog het volgende:[..]
o.k mail me ff op ferrydeklein162@hotmail.com
quote:check yours
Op donderdag 6 maart 2003 15:00 schreef Whatashockr het volgende:[..]
Check je mail!
quote:Okay, het lijkt er op dat fotoloog en ik allebei 1 kopen, en mij 3 uur rijden bespaard blijft
Op donderdag 6 maart 2003 15:12 schreef fotoloog het volgende:[..]
check yours
quote:nog een half uur en hij is van jullie als ik zooi goed mag begrijpen
Op donderdag 6 maart 2003 16:26 schreef fotoloog het volgende:
o.k. zooi back to bizznizz
quote:that would be very nice!
Op donderdag 6 maart 2003 16:28 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
nog een half uur en hij is van jullie als ik zooi goed mag begrijpen
Tis 17:00 wat mij betreft, en als ik het goed begrijp koopt fotoloog, ism whatashockr de twee monitoren voor 650 euro?
Wil de persoon die het regelt (ben het ff kwijt wie nu wat komt ophalen ) contact opnemen op 404design@planet.nl zodat we e.e.a. kunnen kortsluiten?
.
Als het goed is komt fotoloog ze halen en mag ik er 1 bij hem op komen halen! Dus jij mailt hem ff fotootje?
Zooi, zou jij de volgende vragen nog ff willen beantwoorden:
-Zitten er krassen op de behuizingen (zoja op welke)
-Zitten er krassen/vlekken op de beeldbuizen (zoja op welke)
-Heb je erbij gerookt?
-Heb je de aanschafbonnen nog (nog 1.5 jaar garantie als het goed is)
-Heb je de serienummers voor me
Dit om te voorkomen dat er op bv 1 van de 2 monitoren een krasje zit ofzo en dat we daar pas achter komen als fotoloog ze thuis geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |