Ik heb altijd al nare dromen.cq. nachtmerries gehad.
De laatste tijd is dit erger geworden Misschien ook verergerd door antidepressiva.
Maar toch...ik heb dit altijd al gehad.
Vannacht droomde ik dus over een achtervolger van me ma (cq. minnaar).
Hij achtervolgde haar.
Hij had ons gevonden bij oma in Leeuwarden.
IK had een grote bek dus hij nam me mee.
Hij nam me mee in een bed waar hij me langzaam mn handen, gezicht en aders met een mes doorwerkte.
Het voelde echt als pijn. De pijn van snijwonden.
Daarna was de droom afgelopen.
Ik heb dit soort dromen altijd al gehad (over bizarre dood, verderving, verborgen complexen).
Ik herinner me nooit een leuke droom.
Jullie ervaringen??
Ik weet dat het bizar klinkt, maja, dromen....
Verder gaat het nu prima met mij hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Snappie op 04-03-2003 16:40]
Nieuw voorbeeld; wel van een heel andere orde, maar toch:
Ik heb met moeite mn HBO-opleiding weten te voltooien.
Nu droom ik er regelmatig over dat ik nog 1 of 2 vakken moet voordat ik echt mn diploma heb.
Zo heb ik afgelopen vrijdag de uitslag gekregen van de sollicitatierondes van een baan die echt wilde.
Ik droomde die donderdag dat ik mn papieren niet had gehaald op 1/2 vakken na.
(ik heb de baan btw echt gekregen!)
totdat ik er achterkwam dat ik hyperactief was . . .(en dus ook mijn angsten waren s'nachts hyperactief . .dat was dus de oorzaak van de nachtmerries)
tegenwoordig krijg ik wat medicatie tegen de hyperactiviteit. . en heb ik hooguit 1x per maand een nachtmerrie. . .
suc6 met die paarden van je. . .
Een typerende die me erg is bijgebleven vanwege de symboliek:
Ons gezin loopt op een kade. Ik zwem in de gore gracht ernaast. Mijn stiefvader duwt me kopje onder. Steeds langer. Niemand zegt er iets van. Ze laten hem zijn gang gaan. Mijn moeder koopt ijsjes voor de anderen, om ze af te leiden van mijn gevecht. Telkens als ik boven kom om adem te happen, word ik weer onder geduwd.
Veel van mijn dromen zijn in die trant. Schijnt bij verwerken te horen. Maar tis wel kut .
quote:Ik herken het denk ik wel een beetje, Moonah..
Op dinsdag 4 maart 2003 16:51 schreef Moonah het volgende:
Ik droom de laatste tijd wel heel akelig.Een typerende die me erg is bijgebleven vanwege de symboliek:
Ons gezin loopt op een kade. Ik zwem in de gore gracht ernaast. Mijn stiefvader duwt me kopje onder. Steeds langer. Niemand zegt er iets van. Ze laten hem zijn gang gaan. Mijn moeder koopt ijsjes voor de anderen, om ze af te leiden van mijn gevecht. Telkens als ik boven kom om adem te happen, word ik weer onder geduwd.Veel van mijn dromen zijn in die trant. Schijnt bij verwerken te horen. Maar tis wel kut
.
Denk ik..
Tis kut, ja.
ik hoop dat je er wat aan hebt. .
quote:http://dromen.pagina.nl dus, en het gaat om het onthouden, krijgen doe je ze toch wel
Op woensdag 5 maart 2003 21:31 schreef SlickerThanAverage het volgende:
tips:
nuchter gaan pitten
op tijd gaan pitten
en ergens heel hard aan denken voordat je gaat pitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |