abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8859993
Ik vraag me toch al maanden af wat een bepaald programma is dat ik me herinner van een jaar of 15 terug denk ik. Het was een beetje in de thunderbirds-sfeer, met poppen volgens mij. En op 1 of andere manier was het iets met vliegende huizen ofzo, dat staat me bij dat die huisjes konden opstijgen ofzo

Het klinkt een beetje stom maar ik moet gewoon weten wat het nou is alvast bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Whatashockr op 04-03-2003 15:31]

pi_8860877
enige serie die ik ken in de trant van the Thunderbirds is Captain Scarlet.

maar vliegende huizen? beats me.

pi_8860916
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:19 schreef Whatashockr het volgende:
Ik vraag me toch al maanden af wat een bepaald programma is dat ik me herinner van een jaar of 15 terug denk ik. Het was een beetje in de thunderbirds-sfeer, met poppen volgens mij. En op 1 of andere manier was het iets met vliegende huizen ofzo, dat staat me bij dat die huisjes konden opstijgen ofzo

Het klinkt een beetje stom maar ik moet gewoon weten wat het nou is alvast bedankt!

dat was suske en wiske denk ik.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_8864225
Suske en wiske zegtie? Hadden die ook een tvserie dan??
pi_8864285
Dat waren Theo & Thea...
pi_8864365
bedoel jij misschien: STARCOM.

Take no prisoners... take no shit!
pi_8865448
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:50 schreef Whatashockr het volgende:
Suske en wiske zegtie? Hadden die ook een tvserie dan??
ja zeker wel, de dertigplussers onder ons weten dat nog wel, was met poppen (net zoiets als thunderbirds) en vliegende huizen, ik dacht da de topicstarter dat dus bedoelde
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  Moderator dinsdag 4 maart 2003 @ 22:37:38 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8871355
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')