quote:Woaah, kon dat maar met mijn telefoon...
Op woensdag 14 mei 2003 10:22 schreef Jape het volgende:
Ik kwam er na ruim een jaar sms'en met mijn Nokia 3310 achter dat als je meer dan 160 tekens gebruikt het in meerdere losse sms'jes terechtkomt... mijn toenmalige vriendinnetje vond dat ik wel erg veel sms'de namelijk
quote:Ehmmm.... Shmoopy
Op dinsdag 4 maart 2003 14:39 schreef shmoopy het volgende:[..]
Eej, die wissiknognie!
Meerdere reacties tegelijk quoten heeft overigens ook een flink tijdje geduurd bij mij.
Ik heb het al die jaren nooit durven vragen, maar nu dit topic er is. Hoe werkt dat dan?
P.S. Uitleg van iemand anders wordt natuurlijk ook prijs gesteld Gaarne wel begrijpelijk
quote:Ik kwam er na een paar maanden pas achter dat je het telefoonnummer niet handmatig hoeft in te voeren maar dat je deze ook gewoon uit het telefoonboek van je telefoon kon selecteren
Op woensdag 14 mei 2003 10:22 schreef Jape het volgende:
Ik kwam er na ruim een jaar sms'en met mijn Nokia 3310 achter dat als je meer dan 160 tekens gebruikt het in meerdere losse sms'jes terechtkomt... mijn toenmalige vriendinnetje vond dat ik wel erg veel sms'de namelijk
ik schreef dus eerst het nummer over van degene die ik wilde sms-en en daarna voerde ik het nummer weer opnieuw in
quote:* BigBear is ook wel benieuwd eigenlijk
Op woensdag 14 mei 2003 15:02 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Ehmmm.... Shmoopy
Ik heb het al die jaren nooit durven vragen, maar nu dit topic er is. Hoe werkt dat dan?
![]()
P.S. Uitleg van iemand anders wordt natuurlijk ook prijs gesteld
Gaarne wel begrijpelijk
quote:dat wist ik dus nog niet
Op woensdag 5 maart 2003 15:49 schreef sweek het volgende:
Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik door had dat je op een posticoon kon klikken en dat dat dan een linkje was naar een specifieke post.
quote:[punnikmode]
Op dinsdag 13 mei 2003 22:16 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
En zo kwam ik er dus achter dat je plaatjes gewoon naar Words kan slepen en ze dus niet hoeft te copyen en pasten.
quote:Verdorie, nu zie ik het ook!
Op woensdag 14 mei 2003 15:12 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
dat wist ik dus nog niet
quote:Deze wist ik nog niet
Op woensdag 5 maart 2003 15:49 schreef sweek het volgende:
Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik door had dat je op een posticoon kon klikken en dat dat dan een linkje was naar een specifieke post.
Handig om te weten nu
quote:Ik gebruik al jaren Alt+D, veel makkelijker.
Op dinsdag 4 maart 2003 13:45 schreef Frollo het volgende:[..]
Sodeknetter das handig!
Met Ctrl+F4 kom je trouwens in die adresbalk dus ook daarvoor heb je de muis niet meer nodig.
quote:Als je reageert staan onder het venstertje waarin je typt de berichten tot nu toe in dat topic. Door boven het bericht op het quote-knopje te drukken, komt dat bericht gequote in je berichtenvenster terecht.
Ehmmm.... Shmoopy
![]()
Gaarne wel begrijpelijk
Zo dus: .
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:21 schreef yavanna het volgende:[..]
Deze wist ik nog niet
Handig om te weten nu
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:22 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Ik gebruik al jaren Alt+D, veel makkelijker.
quote:Wees blij... bij mijn telefoon kan dit dus echt niet.
Op woensdag 14 mei 2003 15:09 schreef BigBear het volgende:Ik kwam er na een paar maanden pas achter dat je het telefoonnummer niet handmatig hoeft in te voeren maar dat je deze ook gewoon uit het telefoonboek van je telefoon kon selecteren
ik schreef dus eerst het nummer over van degene die ik wilde sms-en en daarna voerde ik het nummer weer opnieuw in
quote:Moet je bij opties wel even aanzetten dat je de thread bij reageren en wijzigen wilt zien.
Op woensdag 14 mei 2003 17:53 schreef freako het volgende:[..]
Als je reageert staan onder het venstertje waarin je typt de berichten tot nu toe in dat topic. Door boven het bericht op het quote-knopje te drukken, komt dat bericht gequote in je berichtenvenster terecht.
quote:daar heb ik 2 toetsen tussen zitten hoor
Op dinsdag 4 maart 2003 13:58 schreef Tijn het volgende:[..]
Tussen ctrl en alt
quote:Tsjah, er staat voor de grap al tijjjjjjden bij het logo fok.nl
Op woensdag 14 mei 2003 23:59 schreef ChrisJX het volgende:
Dat je ipv van Fokzine.net ook fok.nl kunt intypen.
Kwam ik pas een paar maanden geleden achter...
quote:
Ehmmm.... Shmoopy
![]()
Gaarne wel begrijpelijk
quote:
Als je reageert staan onder het venstertje waarin je typt de berichten tot nu toe in dat topic. Door boven het bericht op het quote-knopje te drukken, komt dat bericht gequote in je berichtenvenster terecht.
Zo dus:
.
[..]
[..]
quote:Die laatste stap was wel erg belangrijk
Op woensdag 14 mei 2003 22:03 schreef FreddyJr het volgende:[..]
Moet je bij opties wel even aanzetten dat je de thread bij reageren en wijzigen wilt zien.
Mijn dank voor de adviezen.
quote:Tja... daar let ik nooit zo op geloof ik...
Op donderdag 15 mei 2003 00:07 schreef RemCow het volgende:
Tsjah, er staat voor de grap al tijjjjjjden bij het logo fok.nl.
quote:Huh? Hoe? Het lukt me niet hoor...
Op dinsdag 4 maart 2003 14:43 schreef Light het volgende:[..]
Dat deed ik in m'n Fok!begin nog gewoon door een quote te kopieren, dan pagina terug, en volgende aanklikken
Maar toen kende ik nog niet de handige optie in het profiel voor het weer laten zien van de posts bij reageren.
quote:
Zo dus:
.
[..]
[..]
quote:Aha!
Op woensdag 14 mei 2003 22:03 schreef FreddyJr het volgende:[..]
Moet je bij opties wel even aanzetten dat je de thread bij reageren en wijzigen wilt zien.
Ik vind trouwens in Word de volgende toetsencombinaties wel handig:
ctrl+shift+f = Font selecteren
ctrl+shift+p = Font size selecteren
... maar die kenden jullie natuurlijk al
quote:Oh.... kan dat ook?
Op zaterdag 17 mei 2003 15:27 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam er vorig jaar achter (na een jaar of vijf) dat je via msconfig kunt instellen wat er wel en wat niet in windows wordt geladen bij het opstarten...
heel handig!
Ctrl-N = Nieuw venster (in IE krijg je dan dezelfde pagina in een nieuw scherm, bij mijn Opera niet )
* CasB gaat verder denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |