quote:Het handigheidje zit niet zozeer in de tank in de auto, maar in de tankinstallatie bij het pompstation.
Op dinsdag 4 maart 2003 14:19 schreef Nyame het volgende:bij mijn brommer liep het wel over als ik niet goed keek, wist ik veel dat er bij auto's wel een handigheidje zat
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 14:19 schreef Nyame het volgende:
hier schaam ik me wel ernstig voor overigens: (maar als niemand je dat vertelt wéét je het ook niet!!!):
ik had al een paar maanden mijn auto toen ik uitvond dat als je tankt en je tank is vol de pomp vanzelf ophoudt, dat je niet eerst je tank leeg hoeft te rijden tot het lichtje brand en dan ingespannen moet turen om niet boven de 40 liter te tanken omdat je tank anders over kan lopen, want dat kan dus niet!
bij mijn brommer liep het wel over als ik niet goed keek, wist ik veel dat er bij auto's wel een handigheidje zat![]()
quote:Precies, ik had het met mn brommer altijd last van namelijk. Dr gaat 6 liter in dat tankie, maar bij 2 hield er al mee op omdat die pomp vond dat 'ie alweer vol zat
Op dinsdag 4 maart 2003 14:24 schreef Light het volgende:[..]
Het handigheidje zit niet zozeer in de tank in de auto, maar in de tankinstallatie bij het pompstation.
Toch wel apart om daar op gevorderde leeftijd achter te komen, ik bedoel, wat klopt er nog meer niet van de dingen die ik denk te weten?
quote:The earth isn't flat!
Op dinsdag 4 maart 2003 14:26 schreef Navelpluisje het volgende:
Past niet ecfht in het rijtje, maar ik ben er pas sinds kort achter dat Mayonaise en Friet-saus twee verschillende dingen zijn![]()
Toch wel apart om daar op gevorderde leeftijd achter te komen, ik bedoel, wat klopt er nog meer niet van de dingen die ik denk te weten?
quote:Nou ik niet iig
Op dinsdag 4 maart 2003 14:24 schreef shmoopy het volgende:
En als je dan in de Index staat en ziet staan: welkom Isabeau en zo dat je dan op je naam klikt en dan je laatste posts ziet enzo.Wist je ook al zeker?
CTRL+D topic
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 14:24 schreef Light het volgende:[..]
Het handigheidje zit niet zozeer in de tank in de auto, maar in de tankinstallatie bij het pompstation.
uuhh, Shmoopy, wil je die van die taakbalk nog even uitleggen in jip en janneke-taal? welke taakbalk? favorieten of kun je een snelkoppeling maken?
quote:Doet me denken aan een vriend van mij die vindt dat hazelnootpasta en chocoladepasta hetzelfde zijn.
Op dinsdag 4 maart 2003 14:26 schreef Navelpluisje het volgende:
Past niet ecfht in het rijtje, maar ik ben er pas sinds kort achter dat Mayonaise en Friet-saus twee verschillende dingen zijn![]()
Ik kwam er per ongeluk achter, dat als je via "deze computer" een hoop vernster open hebt, dat je deze tegelijk kan sluiten door Shift, en dan het kruisje.
Een echt OMG WTF did I do now?
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 14:28 schreef Atrimar het volgende:[..]
The earth isn't flat!
!!!!!
Rond als een pannenkoek toch?
quote:Van elk URL is een snelkoppeling te maken, die je dan bijv. in je "quickstart" balk neer kan zetten.
Op dinsdag 4 maart 2003 14:29 schreef Nyame het volgende:[..]
meen je dat nou?
Ik word nog eens wijs zo op mijn oude dag!uuhh, Shmoopy, wil je die van die taakbalk nog even uitleggen in jip en janneke-taal? welke taakbalk? favorieten of kun je een snelkoppeling maken?
quote:Die's nieuw voor mij
Op dinsdag 4 maart 2003 14:31 schreef Atrimar het volgende:
Overigens voor de nerds:Ik kwam er per ongeluk achter, dat als je via "deze computer" een hoop vernster open hebt, dat je deze tegelijk kan sluiten door Shift, en dan het kruisje.
Een echt OMG WTF did I do now?
quote:Als je active topics in je venster open hebt staan gewoon rechtermuis, klik en dan 'snelkoppeling maken' aanklikken.
Op dinsdag 4 maart 2003 14:29 schreef Nyame het volgende:
uuhh, Shmoopy, wil je die van die taakbalk nog even uitleggen in jip en janneke-taal? welke taakbalk? favorieten of kun je een snelkoppeling maken?
quote:Pleurt op, mijn uitleg is veel nerderigerderder!
Op dinsdag 4 maart 2003 14:30 schreef Atrimar het volgende:
Dat grapje van shmoopy kun je ook gewoon met het icoontje voor het internetadres doen, sleep deze naar je desktop en voila
quote:Ja
Op dinsdag 4 maart 2003 14:29 schreef Nyame het volgende:
meen je dat nou?
quote:Zo oud ben je niet hoor
Ik word nog eens wijs zo op mijn oude dag!
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 14:36 schreef shmoopy het volgende:[..]
Pleurt op, mijn uitleg is veel nerderigerderder!
quote:Eej, die wissiknognie!
Op dinsdag 4 maart 2003 14:38 schreef Light het volgende:
Owja, 'k kwam er nog niet zo heel lang geleden achter dat [q] ook werkt ipv [quote]. En hetzelfde uiteraard voor de sluit-tags.
Meerdere reacties tegelijk quoten heeft overigens ook een flink tijdje geduurd bij mij.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 14:37 schreef Atrimar het volgende:[..]
quote:*stil*
Op dinsdag 4 maart 2003 14:38 schreef Nyame het volgende:shmoopy!
*mooi*
quote:Je kunt op elke plek in Windows waar je maar wil een snelkoppeling maken naar http://forum.fok.nl/search.php?on=topics&search=active
Op dinsdag 4 maart 2003 14:29 schreef Nyame het volgende:[..]
Dat kan dus bijvoorbeeld in je start-menu, in de quick-link-bar, op de desktop, in je favorieten of op de link-bar.
Wat zeg je? Wtf zijn al die dingen?
Hier is een plaatje waar je alles op terugvindt:
Maar hoe krijg ik die links daar dan?
Door simpelweg op "actief" te klikken op Fok!, je linkermuisknop ingedrukt te houden en vervolgens dit te slepen naar een van de aangegeven plekken in het plaatje
quote:Hahahaaa!!!!
Op dinsdag 4 maart 2003 14:38 schreef Nyame het volgende:
Hij staat er hoor! Mijn schitterende "start-snel-fok-knopje" is er
quote:Het werkt zelfs als je niet eens op Fok! zit
Op dinsdag 4 maart 2003 14:42 schreef Nyame het volgende:[..]
Hahahaaa!!!!
En hij werkt ook als je halverwege een topic bent dat je toch bij nader inzien niet boeit zodat je niet helemaal naar onder of naar boven hoeft te scrollen!
geniaal!!
quote:Dat deed ik in m'n Fok!begin nog gewoon door een quote te kopieren, dan pagina terug, en volgende aanklikken
Op dinsdag 4 maart 2003 14:39 schreef shmoopy het volgende:[..]
Eej, die wissiknognie!
Meerdere reacties tegelijk quoten heeft overigens ook een flink tijdje geduurd bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |