* ik bezit al zo'n 4 jaar dezelfde wekkerradio. Dit weekend kwam ik erachter dat er ook een buzz-wekker op zit. Ik vond het al zo lastig dat ik altijd met de radio wakker moest worden; sliep daar dan ook regelmatig doorheen. Buzzwekker krijg je als je het geluid helemaal uitdraait. Oh...kan dat ook...
* Tijn was vorige week heel lief aan het prutsen op mijn pc. Hij gaat ook naar Fok. Nee, ik kwam niet tot de conclusie dat er een active topic lijst blijkt te bestaan, maar wel dat als je daar op bijv. het woordje oog, gc of lit in de kantlijn klikt dat je dan direct naar dat forum gaat.
Heb jij dat nou ook wel eens?
quote:In dezelfde categorie: je hoeft niet dubbel te klikken, een enkele klik volstaat.
Op dinsdag 4 maart 2003 13:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
en ik had je nog een waarschuwing gegevenheel goed nieuws voor wie hier dubbelklikt.
quote:uh...
Op dinsdag 4 maart 2003 13:23 schreef Frollo het volgende:
Vorige week nog geleerd dat als je naar een specifieke post wilt linken, dat je dan de URL van het posticoontje kan gebruiken
oh...kan dat ook...
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:25 schreef Isabeau het volgende:[..]
uh...
oh...kan dat ook...
quote:Ja?! Hoe deed je dat daarvoor dan?
Op dinsdag 4 maart 2003 13:27 schreef Stranger het volgende:
Je bent momenteel ingelogd als Stranger, als je onder een ander account wil werken kun je dat hier doen.
En ik ben er ook pas laatst achter dat regeltje gekomen, en dat je op hier kon klikken, en wat cookie plaatsen dan betekent.
quote:Oh ja joh. Das handig...
Op dinsdag 4 maart 2003 13:23 schreef Frollo het volgende:
Vorige week nog geleerd dat als je naar een specifieke post wilt linken, dat je dan de URL van het posticoontje kan gebruiken
quote:haha das pas een irri werkje als je steeds opnieuw moet inloggen
Op dinsdag 4 maart 2003 13:27 schreef Stranger het volgende:
Je bent momenteel ingelogd als Stranger, als je onder een ander account wil werken kun je dat hier doen.
En ik ben er ook pas laatst achter dat regeltje gekomen, en dat je op hier kon klikken, en wat cookie plaatsen dan betekent.
Jeetje, dit is handig zeg!! Wat een nuttig topic
quote:druk eens
Op dinsdag 4 maart 2003 13:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik kwam er laatst achter wat dit deed:
quote:Ja hoor, en ik zit het weer aan te klikken natuurlijk
Op dinsdag 4 maart 2003 13:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik kwam er laatst achter wat dit deed:
quote:Nèh, dit is het nuttigste topic sinds tijden!
Op dinsdag 4 maart 2003 13:32 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
druk eens
Zo kwam ik er na jaren achter dat ik mijn raam ook horizontaal kon openen, ipv alleen verticaal, door de hendel de andere kant op te doen. .
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:33 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja hoor, en ik zit het weer aan te klikken natuurlijk
quote:Van die centerparks ramen
Op dinsdag 4 maart 2003 13:33 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Nèh, dit is het nuttigste topic sinds tijden!
Zo kwam ik er na jaren achter dat ik mijn raam ook horizontaal kon openen, ipv alleen verticaal, door de hendel de andere kant op te doen.
.
quote:Kun je ons dan ook 'ns vertellen wat dat doet?
Op dinsdag 4 maart 2003 13:34 schreef Atrimar het volgende:
CTRL-Tab in IRC ... nooit geweten tot ik een keer de alt-tab verkeerd deed
quote:Excuus, ctrl-tab in IRC (Mirc of Pirch) schakelt tussen kanalen, zoals alt-tab schakelt tussen schermen in Windows
Op dinsdag 4 maart 2003 13:39 schreef Frollo het volgende:[..]
Kun je ons dan ook 'ns vertellen wat dat doet?
Het is uiteraard de bedoeling dat we iets leren van dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |