Iedereen heeft wel iets wat hem/haar het meest irriteert. Een wereld zonder irritatie bestaat niet. Soms is die irritatie zelfs een lust. Is het immers niet zo dat het best fijn is om naar hartelust ergens over te jeremiëren... Ik kom hierop, omdat geachte medegebruikster en #filosofie-angehörige Fogerty mij ervan beschuldigde dat ik in het topic over het nut van "Hoe voel je je?" de boel aan het verkloten was, volgens hare doorluchtigheid, vanwege mijn frustratie met #filosofie. Aperte nonsens, dat weten jullie wel, want ik ging gewoon to the point in op de topicopener. Dat hij de naam van de verklootster in zijn openingspost noemt, redhtvaardigt dus ook zeker dat je de verklootster in je antwoord op de openingspost noemt etc. etc...
Enfin, u begrijpt het impliciet natuurlijk al, verre van geachte medegebruikster en #filosofie-adept Fogerty in het gelijk te stellen, is het natuurlijk wel leuk om lekker te jeremiëren over #filosofie, bijna niemand anders doet dat, en eik. heb ik ongeveer dezelfde persoonlijkheid als WFH en die kon ook altijd zo lekker te keer gaan... Als je een lievelingsfrustratie adopteert heb je nl. ook altijd wat om over te praten, is wel handig.
In het echte leven heb ik ook wel een paar petfrustrations, moet ik zeggen: op mijn werk is dat alles wat met een bepaalde manager heeft te maken, een gedeelde frustratie, want de OR houdt zich onledig met hem en verder heb ik ook een petfrustration met dierenbezitter in zijn algemeen en hondenbezitters in het bijzoonder, vooral ook omdat ik laatst uit de auto (ja, idd #filosofie een Seat, lach, lach, lach, lach ) in een drol stapte... Kortom: wat zijn uw lievelingsfrustraties, waar kan u oeverloos over van leer trekken...
Laat elkaar lekker gaan, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |