abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8853119
Hoi medefokkers

Heb effe jullie hulp nodig. Ik heb nu 7 weken verkering met een hele aardige meid ( zie andere verhalen van me ) maar goed.
Dit is het langste wat ik ooit met iemand gehad tot nu toe. Ik weet dus niet zo heel veel wat er gebeurt en zo....

Nu gaat het wel goed enzo maar toch de laatste week is er iets minder contact voorheen SMSjes over en weer. Weltruste wensen nu niet meer en ook hebben we mekaar iets minder gezien de laatste week. Dit weekend trouwens wel weer gewoon vrijdag en zaterdag mekaar gezien en gisteravond ook dus dat zit wel weer goed ( heb effe gezegt dat ik me een beetje zorgde maakte maar dat hoefde helemaal niet volgens haar )

Maar goed is het normaal dat je na een tijdje mekaar voor lief neemt en je soms effe niets laat horen ???

Sorry ja ik klink gek

[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 04-03-2003 11:33]

-
pi_8853149
Gewoon geduld hebben... 't komt vanzelf wel weer goed...
waarschijnlijk is ze de laatste tijd gewoon erg druk... maar probeer nog maar wel veel met haar te praten erover..!!
pi_8853182
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:30 schreef Gijsje het volgende:
Hoi medefokkers

Heb effe jullie hulp nodig. Ik heb nu 7 weken verkering met een hele aardige meid ( zie andere verhalen van me ) maar goed.
Dit is het langste wat ik ooit met iemand gehad tot nu toe. Ik weet dus niet zo heel veel wat er gebeurt en zo....

Nu gaat het wel goed enzo maar toch de laatste week is er iets minder contact voorheen SMSjes over en weer. Weltruste wensen nu niet meer en ook hebben we mekaar iets minder gezien de laatste week. Dit weekend trouwens wel weer gewoon vrijdag en zaterdag mekaar gezien en gisteravond ook dus dat zit wel weer goed ( heb effe gezegt dat ik me een beetje zorgde maakte maar dat hoefde helemaal niet volgens haar )

Maar goed is het normaal dat je na een tijdje mekaar voor lief neemt en je soms niets laat horen ???

Sorry ja ik klink gek

Iets loslaten denk ik... anders loop je kans dat je té veel op d´r nek zit..
Iets ruimte moet mogelijk zijn... de éne week is het meer dan de andere... je bent niet elkaars LEVEN.. je vult elkaars leven ÁÁN...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8853184
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:31 schreef Vortexx het volgende:
Gewoon geduld hebben... 't komt vanzelf wel weer goed...
waarschijnlijk is ze de laatste tijd gewoon erg druk... maar probeer nog maar wel veel met haar te praten erover..!!
Ja dat denk ik ook ze is bezig met het zoeke naar een nieuwe baan. Maar ik ben bang als ik erover door blijf vragen dat ze er een beetje boos over wordt.
-
  dinsdag 4 maart 2003 @ 11:34:39 #5
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8853215
Dat is heeeeeel normaal.
Je kan niet constant elkaar evenveel aandacht geven en afentoe is het gewoon wat minder.
Het is net als op je werk. Je werkt niet iedere dag even goed en dan heeft je baas ook niet meteen argwaan hoor
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 11:34:45 #6
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8853219
Ja jongen , in het begin wil je mekaar het liefst elke minuut van de dag bij je hebben , maar dat wordt gewoon minder , das normaal.

Jij moet eens minder stressen man ! Je maakt je altijd veeeeeeeeel te druk

dinsdag 4 maart 2003 @ 11:35:12 #7
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8853230
7 HELE weken?????

whoeeeeee, da's echt lang

Ook na 10 jaar kan het nog uitgaan........

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 11:35:22 #8
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_8853233
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

Iets loslaten denk ik... anders loop je kans dat je té veel op d´r nek zit..
Iets ruimte moet mogelijk zijn... de éne week is het meer dan de andere... je bent niet elkaars LEVEN.. je vult elkaars leven ÁÁN...

how elequantly put

idd niet te snel te veel willen, beetje afstand is goed! vooral ook nu zij wat andere dingen aan haar hoofd heeft, als zij naar jou toe komt dan wel volledig aandacht geven

pi_8853269
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:34 schreef Takemenow het volgende:
Ja jongen , in het begin wil je mekaar het liefst elke minuut van de dag bij je hebben , maar dat wordt gewoon minder , das normaal.

Jij moet eens minder stressen man ! Je maakt je altijd veeeeeeeeel te druk

Ik weet zwaaaar irri... ik maak me dus veel te druk om nix ? kan ook komen door mijn ex daar dacht ik dat alles goed ging. Maar na 5 weken kwam het er allemaal uit.... en toen ging het uit.
-
pi_8853290
JAAAAAAAAA

Niks om je druk over te maken... het word haar een beetje TE gewoon allemaal denk ik, een relatie moet wel spannend blijven natuurlijk

Misschien is ze ergens mee bezig waar ze gewoon ff dr aandacht voor nodig heeft, qua contact heeft het altijd pieken en dalen.. Ik had met mijn ex alleen maar pieken, en geloof me... pieken en dalen zijn beter als alleen pieken, dan ga je je aan elkaar ergeren. Laat ook gewoon iets minder van jouw kant komen, dan zal je zien dat ze vanzelf weer meer contact gaat zoeken. De een heeft dit natuurlijk meer nodig dan de ander.

Lambo of Rekt
pi_8853414
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:37 schreef EggsTC het volgende:
JAAAAAAAAA

Niks om je druk over te maken... het word haar een beetje TE gewoon allemaal denk ik, een relatie moet wel spannend blijven natuurlijk

Misschien is ze ergens mee bezig waar ze gewoon ff dr aandacht voor nodig heeft, qua contact heeft het altijd pieken en dalen.. Ik had met mijn ex alleen maar pieken, en geloof me... pieken en dalen zijn beter als alleen pieken, dan ga je je aan elkaar ergeren. Laat ook gewoon iets minder van jouw kant komen, dan zal je zien dat ze vanzelf weer meer contact gaat zoeken. De een heeft dit natuurlijk meer nodig dan de ander.

Goedemorge

Maare ja ik hoop het probeer soms ook wel iets minder van me te laten horen maar das lastig meestal red ik dat geen 2 dagen achter mekaar Volgens mij doe ik teveel moeite en heeft zij zoiets van hij belt toch wel....

-
pi_8853484
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:41 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Goedemorge

Maare ja ik hoop het probeer soms ook wel iets minder van me te laten horen maar das lastig meestal red ik dat geen 2 dagen achter mekaar Volgens mij doe ik teveel moeite en heeft zij zoiets van hij belt toch wel....

en DAT moet je onderdrukken, da´s het spelletje wat je speeld
Lambo of Rekt
pi_8853516
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

en DAT moet je onderdrukken, da´s het spelletje wat je speeld

Ja maar waarom moet dat spelletje altijd ??? slaat toch nergens op effe iets laten horen kan toch wel ? maarja ok maak mezelf dus te druk en het komt hoop ik wel goed met me
-
  dinsdag 4 maart 2003 @ 11:48:16 #14
34156 Mirage
Smile !!!
pi_8853633
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:45 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ja maar waarom moet dat spelletje altijd ??? slaat toch nergens op effe iets laten horen kan toch wel ? maarja ok maak mezelf dus te druk en het komt hoop ik wel goed met me

Ja maar waarom moet je zo op elkaars lip zitten ?
Waarom ben je in alle staten als je vriendin ook andere dingen te doen heeft ?
Ik dnek niet dat jij meer telefoontjes nodig hebt...

Ik denk dat je iets aan je onzekerheid moet doen !

ALs je teveel druk op d´r legt en zoveel van haar vraagt dan raak je haar geheid kwijt.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8853705
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:48 schreef Mirage het volgende:

[..]

ALs je teveel druk op d´r legt en zoveel van haar vraagt dan raak je haar geheid kwijt.

Dit is zeker waar, maar als je te weinig druk legt kan ze denken dat ze alles kan maken... en dat is ook weer niet de bedoeling, ze zullen uiteindelijk toch moeten

Lambo of Rekt
  dinsdag 4 maart 2003 @ 11:57:16 #16
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8853900
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:45 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een hekel aan die klote spelletjes, maar toch zul je het moeten leren spelen denk ik. Zelfvertrouwen is belangrijk, laat haar maar een keer contact zoeken.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_8853954
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een hekel aan die klote spelletjes, maar toch zul je het moeten leren spelen denk ik. Zelfvertrouwen is belangrijk, laat haar maar een keer contact zoeken.

Ja dat kan ik wel weer proberen maar dan laat ze misschien nog minder horen van zich.

En ik hou dat meestal nog geen 2 dagen vol

-
  dinsdag 4 maart 2003 @ 12:03:07 #18
34156 Mirage
Smile !!!
pi_8854087
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:59 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ja dat kan ik wel weer proberen maar dan laat ze misschien nog minder horen van zich.

En ik hou dat meestal nog geen 2 dagen vol

Dat is eng..

ik zou bij zo iemand weglopen..

niks niet vereerd of geliefd voelen..

ik zou het gevoel hebben dat je bovenop me zat..

Sir Winston Churchill
pi_8854205
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 12:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat is eng..

ik zou bij zo iemand weglopen..

niks niet vereerd of geliefd voelen..

ik zou het gevoel hebben dat je bovenop me zat..

Zo erg is het ook weer niet denk ik niet dat ik constant aan de foon hang of zo als ik effe nix hoor. Maakte me gewoon wat zorgen en vroeg hoe fokkers hier over dachten...

Owja dat haar ex haar om haar nek hing 3 weken geleden heeft ook niet bepaald geholpen. Hij is nog helemaal verliefd op haar. Ze smse nog vaak en bellen over mee uitgaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 04-03-2003 12:12]

-
  dinsdag 4 maart 2003 @ 12:10:37 #20
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8854346
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 12:06 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Zo erg is het ook weer niet denk ik niet dat ik constant aan de foon hang of zo als ik effe nix hoor. Maakte me gewoon wat zorgen en vroeg hoe fokkers hier over dachten...

Praat er met haar over hoe je verwacht dat jullie relatie in elkaar moet zitten. Hoe meer je over gevoelens praat hoe leuker je elkaar gaat vinden!
pi_8857064
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 12:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Praat er met haar over hoe je verwacht dat jullie relatie in elkaar moet zitten. Hoe meer je over gevoelens praat hoe leuker je elkaar gaat vinden!

Ja naja dat hebbe we al gedaan niet echt gepraat maar het er wel effe over gehad ik ga gewoon effe mezelf niet meer zo druk maken erover en maar kijke hoe het verder gaat.
-
pi_8857138
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:38 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ja naja dat hebbe we al gedaan niet echt gepraat maar het er wel effe over gehad ik ga gewoon effe mezelf niet meer zo druk maken erover en maar kijke hoe het verder gaat.

[offtopic]
waarom eigenlijk DIE icon
[/offtopic]
Lambo of Rekt
pi_8857173
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[offtopic]
waarom eigenlijk DIE icon
[/offtopic]

Huh ? ehm weenie die heb ik al een tijdje why is ie zo erg ?
-
  dinsdag 4 maart 2003 @ 14:56:31 #24
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8859262
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 12:06 schreef Gijsje het volgende:

[..]
Owja dat haar ex haar om haar nek hing 3 weken geleden heeft ook niet bepaald geholpen. Hij is nog helemaal verliefd op haar. Ze smse nog vaak en bellen over mee uitgaan.

Hmm, dat is toch een iets ander verhaal opeens. Wat wil die ex van haar? En waarom heeft ze daar nog contact mee? Als hij wil dat het weer goedkomt tussen hem en JOUW vriendin, dan moet je hier toch wel even oppassen denk ik. Dan moet dat contact eigenlijk verbroken worden. Anders blijft dat sudderen, en dat is link!
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2003 @ 16:06:35 #25
47213 ArmaniMania
pi_8861698
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:30 schreef Gijsje het volgende:
Hoi medefokkers

Maar goed is het normaal dat je na een tijdje mekaar voor lief neemt en je soms effe niets laat horen ???

Sorry ja ik klink gek

Kom op kerel houd het spannend... Anders wordt het een sleur en ik denk dat je vriendin dat wilt voorkomen. Ze zegt toch tegen je dat je je geen zorgen hoeft te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')