stelling
Je hebt een prachtige slanke vriendin, maar dan begint ze langzaam toch iets aan te komen..hoe zeg je haar dat op een correcte manier...
(nogmaals excuses aan vrouwelijke bezoekers)
niet subtiel maar zeker is dat je dan geen dikke vriendin meer hebt
quote:Lastig..
Op dinsdag 4 maart 2003 09:20 schreef Arkangel het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om meisjes te beledigen!stelling
Je hebt een prachtige slanke vriendin, maar dan begint ze langzaam toch iets aan te komen..hoe zeg je haar dat op een correcte manier...(nogmaals excuses aan vrouwelijke bezoekers)
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 09:23 schreef Kaalhei het volgende:
Zelf ook dik worden en als ze er wat van zegt......
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 09:23 schreef Bastard het volgende:
Zeggen tegen haar dat je de laatste tijd "meer" hebt om van te houden
quote:tsja waarschijnlijk gelijk, maar aan de andere kant lost dat nix op.
Op dinsdag 4 maart 2003 09:22 schreef Kaalhei het volgende:
ik zou het gewoon maar niet doen........
Kortom das mijn advies: flink "sporten"
waarheid komt vaak hard aan maar werkt het best. . .
quote:-edit-doe effe normaaaal, hee!
Op dinsdag 4 maart 2003 09:20 schreef Arkangel het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om meisjes te beledigen!stelling
Je hebt een prachtige slanke vriendin, maar dan begint ze langzaam toch iets aan te komen..hoe zeg je haar dat op een correcte manier...(nogmaals excuses aan vrouwelijke bezoekers)
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 04-03-2003 10:44]
quote:Ik zou me gelukkig prijzen
Op dinsdag 4 maart 2003 09:20 schreef Arkangel het volgende:Je hebt een prachtige slanke vriendin, maar dan begint ze langzaam toch iets aan te komen..hoe zeg je haar dat op een correcte manier...
Is er een aanwijsbare oorzaak voor haar " dikker " worden ?
Ik bedoel, eet ze ontzettend veel bijvoorbeeld.
Als ze normaal is ( blijven ) eten en ze wordt steviger... láát haar dan... ( liefde gaat toch niet om d´r maatje ? )
Lijnen is in dit geval onzin en ongezond.
Sporten kan nooit kwaad.. dus dat zou ze/zouden jullie eventueel wel kunnen doen..
Mijn man zei ook al dat mijn omvang toenam...
ik ben op de weegschaal gaan staan paar weekjes terug en ik was in een paar maandjes meer dan 10 kilo al aangekomen.
HIJ daarintegen was er erg trots op
quote:Nothing to add....
Op dinsdag 4 maart 2003 09:28 schreef carin het volgende:
Als jij alleen maar een vriendin hebt om mee te showen hoop ik voor jou dat je later niet kaal wordt, nooit een puistje hebt, geen okselgeurtjes verspreidt en altijd schone sokken draagt. Duidelijk is dus wel dat jij iemand bent die alleen maar voor het uiterlijk gaat.
Ik snap best dat het niet leuk is als ze dalijk 140 weegt ofzo terwijl ze eerst slank was. Maar een beetje meer vet is toch geen probleem ?
En om dan toch je vraag te beantwoorden: Dat moet je niet zeggen, hoe je het ook zeg, hoe 'lief' je het ook bedoeld je zegt het altijd fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |