quote:(Uit ervaring)
Op dinsdag 4 maart 2003 09:00 schreef bumberklevers het volgende:
is dat normaal rond die leeftijd dat je geen zin meer heb in sex ?
Nee
quote:gaat dit over jou, dan kan ik ff serieus antwoord geven anders....
quote:over een goeie vriend van me
Op dinsdag 4 maart 2003 09:02 schreef 8-ball het volgende:[..]
gaat dit over jou, dan kan ik ff serieus antwoord geven anders....
dan wardt het nix denk ik
quote:okay ik ga hier weg, anders wordt het een lamer topic...
Op dinsdag 4 maart 2003 09:02 schreef bumberklevers het volgende:[..]
over een goeie vriend van me
Geen zin hebben in sex kan aan zoveel zaken liggen; bijv. stress, depressie, een minder goed lopende relatie, of je fysiek niet lekker voelen.
Maar misschien dat het ook uitmaakt of je man of vrouw bent..vrouwen krijgen na hun dertigste hun seksuele piek schijnbaar.
quote:Hoog BEJAARD zei ze, niet hoogBEGAAFD!
Op dinsdag 4 maart 2003 09:13 schreef bumberklevers het volgende:
wie heeft het over hoogbegaaftik zei een goeie vriend
Hoi Noayla_
quote:Hoi Wile-E
Op dinsdag 4 maart 2003 09:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Hoog BEJAARD zei ze, niet hoogBEGAAFD!
Hoi Noayla_![]()
quote:Gaan we nog neucken?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:16 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Hoi Wile-E
![]()
quote:Ze geloven ons toch niet omdat we oud en versleten zijn
Op dinsdag 4 maart 2003 09:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Gaan we nog neucken?
Om te bewijzen dat boven de 34 er ook zin in sex bestaat?
quote:Maken we toch een videootje?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:21 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ze geloven ons toch niet omdat we oud en versleten zijn
Zoals Moralia hierboven al zegt; mijn libido is na m'n 30e alleen maar toegenomen. Heeft denk ik ook te maken met je lijf goed kennen, weten wat je wilt (en niet wilt) en niet meer/nauwelijks onzeker zijn over je fysiek.
Ik moet wel bekennen dat sommige mannen van achter in de 30 dit al vaak niet meer bij kunnen benen. Ik bemerk dus al wel degelijk verschil in uithoudingsvermogen/frequentie tussen mannen in hun 30-er jaren.
quote:Ahum!
Op dinsdag 4 maart 2003 09:28 schreef Noayla_ het volgende:
maar even serieus:
Zoals Moralia hierboven zegt; mijn libido is na m'n 30e alleen maar toegenomen. Heeft denk ik ook te maken met je lijf goed kennen, weten wat je wilt (en niet wilt) en niet meer/nauwelijks onzeker zijn over je fysiek.Ik moet wel bekennen dat sommige mannen van achter in de 30 dit al vaak niet meer bij kunnen benen. Ik bemerk dus al wel degelijk verschil in uithoudingsvermogen/frequentie tussen mannen in hun 30-er jaren.
Wel eens met dat ik merk (gemerkt heb) dat oudere vrouwen (boven de 30 dus) er meer lol aan hebben. Ze zijn zekerder over zichzelf en hun lichaam. Bovendien worden ze mooier. Ze zijn af.. Het babyvet is weg (sorry Aernout )
quote:Exactly; je bent niet meer bezig met evt. kleine schoonheidsfoutjes, wringt je niet meer in allerlei bochten om er "voordelig" bij te liggen en kunt daardoor al je aandacht aan "het spel" schenken.
Op dinsdag 4 maart 2003 09:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ahum!
Wel eens met dat ik merk (gemerkt heb) dat oudere vrouwen (boven de 30 dus) er meer lol aan hebben. Ze zijn zekerder over zichzelf en hun lichaam. Bovendien worden ze mooier. Ze zijn af.. Het babyvet is weg (sorry Aernout
)
Ik vind sex nu vele malen leuker dan toen ik bijv. begin 20 was.
En vind m'n lijf inderdaad véél aantrekkelijker geworden (hmm..volgens mij is dit die "peak" waar ze het altijd over hebben.. )
quote:Need an independent opinion?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:37 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Exactly; je bent niet meer bezig met evt. kleine schoonheidsfoutjes, wringt je niet meer in allerlei bochten om er "voordelig" bij te liggen en kunt daardoor al je aandacht aan "het spel" schenken.
Ik vind sex nu vele malen leuker dan toen ik bijv. begin 20 was.
En vind m'n lijf inderdaad véél aantrekkelijker geworden (hmm..volgens mij is dit die "peak" waar ze het altijd over hebben..)
quote:Nou, zoals ik al zei maak ik me geen zorgen meer om m'n lijf; ik ben best tevreden eigenlijk.
Op dinsdag 4 maart 2003 09:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Need an independent opinion?
Maar je mag best even zeggen dat ik er goed uitzie voor een 34 jarige hoor; altijd leuk
quote:Dat wil ik best zeggen, maar ik mag niet liegen van mijn moeder, dus dan moet ik dat wel met eigen ogen kunnen zien he?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:42 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Nou, zoals ik al zei maak ik me geen zorgen meer om m'n lijf; ik ben best tevreden eigenlijk.
Maar je mag best even zeggen dat ik er goed uitzie voor een 34 jarige hoor; altijd leuk
quote:Tsjah, laat ik nou nét iemand zijn die geen foto's van zichzelf op het internet wil hebben rondzwerven
Op dinsdag 4 maart 2003 09:44 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat wil ik best zeggen, maar ik mag niet liegen van mijn moeder, dus dan moet ik dat wel met eigen ogen kunnen zien he?
On topic; ik heb wél al meerdere malen gemerkt dat 30+ vrouwen in bed vaker een groter uithoudingsvermogen tentoonspreiden dan 30+ mannen.
Is dit toeval? Of ontstaat er op mijn leeftijd werkelijk een discrepantie tussen man en vrouw?
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 04-03-2003 10:02]
quote:Dan wordt het daten
Op dinsdag 4 maart 2003 09:51 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Tsjah, laat ik nou nét iemand zijn die geen foto's van zichzelf op het internet wil hebben rondzwerven
quote:Dat is toeval, denk ik. De verkeerde mannen.
On topic; ik heb wél al meerdere malen gemerkt dat 30+ vrouwen in bed vaker een groter uithoudingsvermogen tentoonspreiden dan 30+ mannen.Is dit toeval? Of ontstaat er op mijn leeftijd werkelijk een discrepantie tussen man en vrouw?
Klopt dit ook echt? Of is het toeval dat ik mannen tegenkwam
quote:Ehm kindje heeft er bij mij ook geen invloed op gehad...Ik heb een kleintje en nog steeds "zin". Dus op dat front ook geen probleem...
Op dinsdag 4 maart 2003 09:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Maar ik denk ook dat er ook wel vrouwen zullen zijn die na hun 30e (en een kindje (of twee)) hun puf wel kwijt zijn..
quote:Het was geen generalisering. Ik zei: Er zullen ook wel vrouwen zijn... Ik zei niet: Alle vrouwen na hun 30e...
Op dinsdag 4 maart 2003 10:03 schreef moralia het volgende:[..]
Ehm kindje heeft er bij mij ook geen invloed op gehad...Ik heb een kleintje en nog steeds "zin". Dus op dat front ook geen probleem...
quote:Ja dat snapte ik wel, ik dacht alleen ik zal even reageren om maar meteen even het vooroordeel uit de wereld te helpen dat vrouwen na het baren van kinderen geen zin meer in seks zouden hebben.
Op dinsdag 4 maart 2003 10:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Het was geen generalisering. Ik zei: Er zullen ook wel vrouwen zijn... Ik zei niet: Alle vrouwen na hun 30e...
quote:Zullen we dan maar even...?
Op dinsdag 4 maart 2003 10:06 schreef moralia het volgende:[..]
Ja dat snapte ik wel, ik dacht alleen ik zal even reageren om maar meteen even het vooroordeel uit de wereld te helpen dat vrouwen na het baren van kinderen geen zin meer in seks zouden hebben.
Dan is dat ook weer geregeld
quote:o.k; dan huur ik een kamer in motel Akersloot en vraag je vervolgens om een vuurtje (zie FP j.l. weekend)
Op dinsdag 4 maart 2003 09:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dan wordt het daten
quote:Hmm.. de verkeerde mannen...ik hoop het maar dan...
Dat is toeval, denk ik. De verkeerde mannen.Maar ik denk ook dat er ook wel vrouwen zullen zijn die na hun 30e (en een kindje (of twee)) hun puf wel kwijt zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 04-03-2003 10:13]
quote:Ja, maar ik kom niet uit Sliedrecht
Op dinsdag 4 maart 2003 10:09 schreef Noayla_ het volgende:[..]
o.k; dan huur ik een kamer in motel Akersloot en vraag je vervolgens om een vuurtje (zie FP j.l. weekend)
[..]
quote:Tja, de enige manier om erachter te komen is zoveel mogelijk mannen proberen, denk ik. Is dat een optie of kun je wel leven met de onzekerheid?
Hmm.. de verkeerde mannen...ik hoop het maar dan...
Het is n.l. iets dat me echt al meerdere malen is opgevallen...
I.g.v. vrouwen met kinderen kan ik me er trouwens wel iets bij voorstellen idd.
quote:De eerste optie lijkt me niet zo'n goed idee...
Op dinsdag 4 maart 2003 10:11 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Tja, de enige manier om erachter te komen is zoveel mogelijk mannen proberen, denk ik. Is dat een optie of kun je wel leven met de onzekerheid?
Of de mannen in kwestie eerst een vragenlijstje laten invullen m.b.t. veronderstelde uithoudingsvermogen, da's ook nog een optie
quote:Kom maar op met je lijstje
Op dinsdag 4 maart 2003 10:20 schreef Noayla_ het volgende:[..]
De eerste optie lijkt me niet zo'n goed idee...
Ik hang nog steeds het "zoekt voorzichtig en ongehaast en gij zult vinden" adagium aan.Of de mannen in kwestie eerst een vragenlijstje laten invullen m.b.t. veronderstelde uithoudingsvermogen, da's ook nog een optie
quote:Pas maar op; ik zou het nog doen ook!
Op dinsdag 4 maart 2003 10:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Kom maar op met je lijstje
We zijn overigens erg off topic bezig, het hele topic ligt op z'n gat?
quote:Ik zit er helemaal klaar voor
Op dinsdag 4 maart 2003 10:29 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Pas maar op; ik zou het nog doen ook!
![]()
quote:Ach, de TS hebben we ook niet meer gezien...
We zijn overigens erg off topic bezig, het hele topic ligt op z'n gat?
En indirect zijn we nog steeds on topic hoor. Ik probeer je tot empirisch onderzoek m.b.t. de zin van vrouwen van 34 in sex over te halen, toch?
quote:Nog niet afgeronde en onvoldoende getoetste empirische onderzoeken worden nooit op openbare fora geplaatst
Op dinsdag 4 maart 2003 10:33 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Ik zit er helemaal klaar voor
quote:Fout! Het onderzoek betreft het al dan niet tanende uithoudingsvermogen van 30+ mannen.
En indirect zijn we nog steeds on topic hoor. Ik probeer je tot empirisch onderzoek m.b.t. de zin van vrouwen van 34 in sex over te halen, toch?
quote:Natuurlijk wel! Feedback!
Op dinsdag 4 maart 2003 10:41 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Nog niet afgeronde en onvoldoende getoetste empirische onderzoeken worden nooit op openbare fora geplaatst
[..]
quote:Ook goed. Daar ben ik ook beschikbaar voor
Fout! Het onderzoek betreft het al dan niet tanende uithoudingsvermogen van 30+ mannen.
quote:uh uh
Op dinsdag 4 maart 2003 11:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Natuurlijk wel! Feedback!
quote:Het blijft natuurlijk strict wetenschappelijk, dus: kabels en snoeren, talloze monitoren en een opblaaspop als proefpersoon.
Ook goed. Daar ben ik ook beschikbaar voor
quote:Nee, want dat is niet representatief. Dat bevuilt de onderzoeksresultaten. Draadjes en zo, okee, maar geen opblaaspop hoor. De onderzoekster wil toch ook haar gelijk halen?
Op dinsdag 4 maart 2003 11:08 schreef Noayla_ het volgende:Het blijft natuurlijk strict wetenschappelijk, dus: kabels en snoeren, talloze monitoren en een opblaaspop als proefpersoon.
quote:Netzo normaal als op andere leeftijden. Misschien staat het hoofd er gewoon niet naar! Seks is imo een uiting van levensvreugde en als iemand die tijdelijk kwijt is kan ik me voorstellen dat hij /zij (jij) daar ook ff helemaal geen zin in heeft.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee, want dat is niet representatief. Dat bevuilt de onderzoeksresultaten. Draadjes en zo, okee, maar geen opblaaspop hoor. De onderzoekster wil toch ook haar gelijk halen?
Ontopic: de topic starter geeft wel verdomd weinig informatie omtrent de persoon waar het om gaat. D'r valt dus eigenlijk niets zinnigs over te zeggen behalve het spuien van onze eigen ervaringen.
Misschien heeft laatstgenoemde beste man het druk op z'n werk, of zit het in z'n relatie niet goed, of heeft hij net een huis gekocht en daarom geen fut...
Er zijn zoveel redenen waarom lustgevoelens (tijdelijk) verdwenen kunnen zijn.
quote:Bevestiging ervan is altijd leuk, zeker in dit soort gevallen waarbij het onderzoek ook nog leuk is
Op dinsdag 4 maart 2003 11:24 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ik weet eigenlijk al dat ik gelijk heb
quote:Inderdaad. Ik heb ook wel eens een weekje geen zin. (Nooit langer)
Ontopic: de topic starter geeft wel verdomd weinig informatie omtrent de persoon waar het om gaat. D'r valt dus eigenlijk niets zinnigs over te zeggen behalve het spuien van onze eigen ervaringen.Misschien heeft laatstgenoemde beste man het druk op z'n werk, of zit het in z'n relatie niet goed, of heeft hij net een huis gekocht en daarom geen fut...
Er zijn zoveel redenen waarom lustgevoelens (tijdelijk) verdwenen kunnen zijn.
quote:Wat laaaaang!
Op dinsdag 4 maart 2003 11:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Inderdaad. Ik heb ook wel eens een weekje geen zin. (Nooit langer)
Als bijna 32 jarige man (nog 2 dagen!) kan ik me dan ook niet voorstellen dat een 34 jarige man helemaal geen seks meer wil. Ik kan me wel voorstellen dat je geen seks met een bepaald persoon (meer) wilt, maar dat is iets totaal anders dan helemaal geen seks meer willen!
Het is goed mogelijk dat je na vele jaren van een monogame relatie simpelweg seksueel op je partner uitgekeken bent. Zeker als de seks al jaren een sleur is zonder de spanning en erotiek waar het ooit mee begonnen was. Maar wordt die persoon dan opnieuw verliefd op een ander dan zal dat alle weggezonken seksuele gevoelens weer volledig op de voorgrond plaatsen. Alleen wel voor die andere persoon! Volgens mij is het zelfs een sterke indicatie voor een mogelijk vreemdgaan, als een man geen zin in seks met zijn partner meer heeft...
quote:Tja.. Stressbaan, dus dat werkt tegen soms. de overige 51 weken van het jaar geen problemen hoor
Op dinsdag 4 maart 2003 11:38 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Wat laaaaang!
quote:Wow, dat is best wel lang! Als ik 2 dagen geen seks gehad heb voel ik de seksuele spanning aan alle kanten in mijn lichaam oplopen! Ik merk dat aan het in ruime mate meer aan seks denken en meer geinteresseerd zijn in praten/discussieren over seks (op een forum als dit bv.
Op dinsdag 4 maart 2003 11:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Inderdaad. Ik heb ook wel eens een weekje geen zin. (Nooit langer)
quote:2 maanden meschien ?
Op dinsdag 4 maart 2003 11:38 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Wat laaaaang!
quote:Idem hier.
Op dinsdag 4 maart 2003 11:53 schreef Haay1971 het volgende:[..]
Wow, dat is best wel lang! Als ik 2 dagen geen seks gehad heb voel ik de seksuele spanning aan alle kanten in mijn lichaam oplopen! Ik merk dat aan het in ruime mate meer aan seks denken en meer geinteresseerd zijn in praten/discussieren over seks (op een forum als dit bv.
)...
In tijden van "sexuele droogte" ( ) wordt het vuurtje niet aangewakkerd en kun je gemakkelijker zonder; het verlangen sluimert wel maar is minder heftig.
Zoals je in je eerdere post aangaf; in een relatie waarin het niet soepel loopt en er problemen zijn, zal eenieders sexdrive verdwijnen als sneeuw voor de zon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |